• 1
  • 2
2016-04-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helenduval
Låt det stanna vid rapegames, för att öka spänningen kan man låta okända bli inbjudna eller inte veta hur många killar det är som kommer medverka eller vara kedjad och blindfolded, finns många varianter för att få det roligare efter ett tag. Men en riktig våldtäkt är nog inget att eftersträva. Många saker är bättre som lek eller fantasi.

Så sant som det är sagt.

Har ett f.d. kk som tänder som fan på att bli utnyttjad och "våldtagen" men naturligtvis inte på riktigt utan under hyfsat kontrollerade former.

Vår favorit-fantasi under tiden vi knullade var att jag skulle binda fast henne i en ordentligt utlämnande ställning med samtliga hål lätt tillgängliga och med ögonbindel. Sen skulle jag släppa in ett gäng killar som knullar skiten ur henne medan jag kollar på och kommer med uppmuntrande tillrop. När killarna är klara så skulle hon få tacka mig med en kladdig avsugning med final långt ner i halsen såklart.

Nu genomförde vi det aldrig men varje gång vi pratade om det blev hon sjöblöt och alldeles vild och ibland när jag påminner henne om det numera så rodnar hon och erkänner att hon ångrar att hon aldrig vågade.

Djävla synd att man är stadgad numera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in