Vill inte vara den som är den, men du är 35 år och du har ännu inte lurkat ut det här med "seriös dejting" och "seriösa förhållanden". Det är något som du behöver ha inom dig, något du behöver faktiskt ha förstått. Om jag hade gett dig hela receptet, steg efter steg vägledning, så hade det inte gjort dig ett skit. Det hade inte gått bättre än vad det gör för dig idag (och jag antar att du inte har någon lycka på den här ändan, därav tråden?).
Du träffar väl bara män som vill tömma och glömma, och det har säkert varit ömsesidiga möten. Du vill däremot få träffa män som vill göra det motsatta, och samtidigt vill du att det ska gå bra för dig, att du med andra ord gör ett verkligt intryck hos mannen, att det faktiskt finns en väldigt bra anledning för honom att vara med dig, annat än att du är en kvinna med en snippa och han är en man med en penis. Jag vill inte vara den som är den, men detta kommer inte att hända. Du är körd, tyvärr. Om du inte såvida listar ut allt på egen hand, flashback kommer inte hjälpa dig. Glöm det istället, det brukar gå bättre så. Det finns ju någon för alla, eller hur? Men i det här fallet tror jag inte det finns en alla för dig.
(En allah kanske? Allah ackbar

)