2016-02-11, 17:45
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Oh ta det inte personligt jag ogillar och föraktar de allra flesta tjejer- Är det någonting jag lärt mig av livet så är det att ni är svekfulla luder.

trist att du känner så. Du kanske borde prata med någon om det.
Citera
2016-02-11, 17:46
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Men...varför skulle en man som är färdig med barnbiten vilja binda sig? Vilket mervärde får en sådan man av en monogam relation? Försök sätt dig in i den gängse mannens situation.

Min erfarenhet är dock att ytterst få män vill dela en kvinna med andra män. De allra, allra flesta vill binda upp kvinnan och därmed även binda upp sig själva.

Ytterst få är intresserade av polyamorösa konstellationer. Sedan behöver man inte gifta sig och dela vardagen tillsammans. Men jag har aldrig någonsin varit med om att en man inte har efterfrågat exklusivitet. Och då har jag träffat såväl fäder som barnlösa män i olika åldrar.
Citera
2016-02-11, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
trist att du känner så. Du kanske borde prata med någon om det.
Synd att man inte kan prata sig till en större kuk bara.
Citera
2016-02-11, 18:04
Citat:
Har jag någonstans gnällt över frånvaron av sk riktiga män? Jag får väldigt många erbjudanden om sex ja, men som jag skrev tidigare så är det knepigare att få till en riktig relation när man har kids på halvtid. Men har fått tips på att det kanske är enklare att träffa någon i samma situation som mig som lekt färdigt med sitt "nya" singelliv.
Jag förstår inte riktigt ditt behov av att kalla mig kärring när jag är betydligt mer civil i min approach än ditt allmänna gapande.

Och hur många av de som du får erbjudande om sex har du haft sex med? Du tycker ju om sex har du sagt...
Citera
2016-02-11, 18:07
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Och hur många av de som du får erbjudande om sex har du haft sex med? Du tycker ju om sex har du sagt...

jag gillar sex som de flesta normalfungerande kvinnor. Det betyder inte att jag vill ha halvdant sex med vem somhelst- Är ju snarare avtändande att ligga bara för att det står framför en. När jag har ägglossning kan ju känslan infinna sig extra intensivt men då får man göra något åt det.
Citera
2016-02-11, 18:10
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Jag längtar efter något verkligt, där svettigt sex ingår. Men inte bara

Tror du behöver inse att din ålder, dina så kallade "kids" och att du varit gift gör att du måste lägga på minst tio år på de karlar du ska träffa om du vill ha någon som är tacksam och villig att binda sig.

45+ är de du ska leta bland alltså, som tur är så gillar också åldringar svettigt sex...
Citera
2016-02-11, 18:14
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Synd att man inte kan prata sig till en större kuk bara.

Vet du dett finns möjlighet att operera snoppen?
Skoj åt sidan, om en tjej gillar dig på riktigt, så är inte storleken på din kuk inte ett issue..
Senast redigerad av TantRossin 2016-02-11 kl. 18:19.
Citera
2016-02-11, 18:19
Citat:
jag gillar sex som de flesta normalfungerande kvinnor. Det betyder inte att jag vill ha halvdant sex med vem somhelst- Är ju snarare avtändande att ligga bara för att det står framför en. När jag har ägglossning kan ju känslan infinna sig extra intensivt men då får man göra något åt det.

Med andra ord gillar du inte sex utan du har INGET EMOT det om du får något annat på köpet.
Detta är dock inget som jag kritiserar dig för, men sluta inbilla dig att du gillar sex när du inte gör det.
Men framförallt sluta yra om "vem som helst", ser du bra ut så får du på en vecka hundratals om inte tusentals förslag på nätet och att alla dessa män skulle vara "vem som helst" är ju bara trams.
Citera
2016-02-11, 18:27
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Med andra ord gillar du inte sex utan du har INGET EMOT det om du får något annat på köpet.
Detta är dock inget som jag kritiserar dig för, men sluta inbilla dig att du gillar sex när du inte gör det.
Men framförallt sluta yra om "vem som helst", ser du bra ut så får du på en vecka hundratals om inte tusentals förslag på nätet och att alla dessa män skulle vara "vem som helst" är ju bara trams.

det beror på hur man ser på sin sexualitet. Och bara för att kvinnor inte väljer att ligga med just dig betyder det inte att de inte är kåta. jag är betydligt kåtare nu när jag är bekväm med mig själv, än säg i 20-årsåldern. Jag vet vad jag vill ha och med vem.
Jag håller inte med dig.
Citera
2016-02-11, 18:34
Citat:
det beror på hur man ser på sin sexualitet. Och bara för att kvinnor inte väljer att ligga med just dig betyder det inte att de inte är kåta. jag är betydligt kåtare nu när jag är bekväm med mig själv, än säg i 20-årsåldern. Jag vet vad jag vill ha och med vem.
Jag håller inte med dig.

Ursäkta, har jag någonsin beklagat mig för kvinnor inte vill ligga med mig???
Däremot så vet jag hur kvinnor generellt fungerar, obs generellt för undantag finns alltid.
Du är inte alls kåtare nu än du var 20 år, däremot så vet du idag mer vad du kan få ut av en man än du visste då. Och inte fan är det sex i första hand...
Citera
2016-02-11, 18:35
Medlem
Citat:
Försöker du göra henne till ett fullblodsluder?
Citera
2016-02-11, 18:38
Citat:
Försöker du göra henne till ett fullblodsluder?

Nix, en helt vanlig kvinna bara...

Edit! Jag missuppfattade nog ditt inlägg. Jag försöker inte göra henne till något, däremot menar jag att hon är en högst normal kvinna som inte gillar sex om inte något annat kommer med på köpet.
Senast redigerad av Antialles 2016-02-11 kl. 18:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in