2016-02-11, 10:52
Medlem
Ferhs avatar
Skulle tro att de som blir mest hatade är de som mest gjort sej förtjänta av det, med. Men antar att de inte brukar tänka så långt utan mer gillar att se sej som offer. När det gäller politiker och sånt dvs.
Citera
2016-02-11, 10:56
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
För man en idiotpolitik så får man räkna med att bli kallad för idiot.
Inte svårare en så.
Förr så uttryckte man sitt hat mot dessa politiker vid fikaborden på jobben, nu gör man detsamma men man kan också nå ut till en större skara via internet.

Antingen har vi yttrandefriheten kvar eller så tystar vi folket ala nordkorea. Jag har svårt att se någon medelväg.

Nu handlade det inte om kritik precis, utan om dödshot och grova sexuella kränkningar.
Senast redigerad av Wal1berg 2016-02-11 kl. 10:59. Anledning: rättning
Citera
2016-02-11, 11:04
Medlem
doobedoos avatar
OCH VAD FAN HAR NI GJORT MED DE SOM RÖSTAR PÅ SVERIGEDEMOKRATER?
Skrämt dom till tystnad - och nu får ni smaka på er egen skit
IDIOTER
Citera
2016-02-11, 11:11
Bannlyst
Buhuu det är slut med yttrandefriheten om jag inte längre får mordhota folk anonymt.
Citera
2016-02-11, 11:12
Citat:
Ursprungligen postat av doobedoo
OCH VAD FAN HAR NI GJORT MED DE SOM RÖSTAR PÅ SVERIGEDEMOKRATER?
Skrämt dom till tystnad - och nu får ni smaka på er egen skit
IDIOTER

Det är lite lustigt att det är SVERIGEDEMOKRATER som känner sig träffade och tar på sig dessa hatbrott.

Tror ni att det ökar förtroendet för partiet?
Bland normala människor dvs.
Senast redigerad av Wal1berg 2016-02-11 kl. 11:14. Anledning: tillägg
Citera
2016-02-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Har man en förnuftig politik som vill sitt land och folk det bästa blir man inte "nät-hatad". Nu var de ju bara folkförrädare och rasfrämlingar som eufemismerna riktades till dvs de värsta av de värsta , klart som fan att killen har rätt att yttra sig till dessa hjon.

Men givetvis går det bra att vara mer konstruktiv i sin kamp ansluta sig till en organisation, vara för ett vitt Sverige etc. Men vad många feminiserade män glömmer som röstar på SD är att, utan att bekämpa den judiska agendan med sin kulturmarxism, böglobby, feminism och annan degenerering på hårdaste sätt kommer den ariska rasen att gå under.

Att utnyttja alla medel som finns till hands utan att åka fast samt göra det så svårt som möjligt för dessa landsförrädare och rasfrämlingar att förstöra svenskarnas Sverige. Krävs det våld då måste vi vara förberedda mentalt och fysiskt att göra det. Det pågår ett folkmord på svenskar och du din feminiserade man som mer bryr dig om PR, att det ser inte bra ut i tv att bli förknippade med pejorativ... Det är att äta eller ätas som gäller numera sedan en tid tillbaka utan att överdriva det. Kollapsen sker överallt omkring dig vare sig du vill eller ej, stöd kampen, bli riktig nationalist älska dina kära och ta tillbaka landet från dessa untermenschen.

Om det kommer nya lagar för att begränsa vad som går att diskutera på nätet, hjälper eller stjälper det din agenda?
Att hota och fjanta sig på nätet ger bara pk-isterna sympati i media. Ge inte stöd till dom som ser ut att vara dina största fiender. Om du krigar så är psykologisk krigföring minst lika viktigt som att kämpa med våld. Eller hur?
Citera
2016-02-11, 11:17
Medlem
doobedoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Det är lite lustigt att det är SVERIGEDEMOKRATER som känner sig träffade och tar på sig dessa hatbrott.

Jag röstar inte på SD. Sticker inte heller under stolen att de är Sverigedemokrater.
Ökar förtroendet? Tror du de har något förtroende/tillit för demokrati eller etablissemanget när man kollektivt mobbat Sverigedemokrater och hängt ut dessa?

När du tystnar en person och sedan ignorerar dess existens, då kommer en reaktion i form av hat. Endast emotionell logik.
Citera
2016-02-11, 11:23
Medlem
develoopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3D
Det vore bättre om dom sa rakt ut att dom vill censurera internet; det vore ärligare så.

Exakt.
Dem vill kontrollera internet.
Vänligen läs Agenda2030.
Citera
2016-02-11, 11:30
Citat:
Ursprungligen postat av doobedoo
Jag röstar inte på SD. Sticker inte heller under stolen att de är Sverigedemokrater.
Ökar förtroendet? Tror du de har något förtroende/tillit för demokrati eller etablissemanget när man kollektivt mobbat Sverigedemokrater och hängt ut dessa?

När du tystnar en person och sedan ignorerar dess existens, då kommer en reaktion i form av hat. Endast emotionell logik.

Så den normala reaktionen blir då: Hora, vänsterluder, du borde våldtas av 10 araber/negrer, du borde skjutas mm.

Är det emotionell logik för dig?
Citera
2016-02-11, 11:41
Medlem
doobedoos avatar
Citat:
Så den normala reaktionen blir då: Hora, vänsterluder, du borde våldtas av 10 araber/negrer, du borde skjutas mm.

Är det emotionell logik för dig?

Ja det är det emotionella resultatet när man blir tystad, mobbad och en mängd andra faktorer. Kanske ska du testa att bli utsatt för det och se hur du reagerar?

Du vägrar ju att se de tidigare stegen i ekvationen.

Står jag bakom vad de säger? Nej.
Citera
2016-02-11, 11:48
Medlem
doobedoos avatar
Och varför drar de in flyktingar i ett Uppdrag granskning program? Lite psykologi bakom det för att förstärka snyftprogrammet.

Förstår varför det krisar i UG.
Citera
2016-02-11, 11:56
Medlem
Lydans avatar
Citat:

Bland normala människor dvs.

Nu inser jag att ditt intellekt antagligen är något begränsat med tanke på vad jag läst av dig, men jag ska försöka förklara för dig så enkelt jag kan:

Sverigedemokrater blir upprörda för att de är mest hatade, både öppet och stängt. Med riktiga attentat mot politikerna. När sedan etablissemanget gör ett snyftreportage om att det är DEM som blir hatade för att de fått något SMS, när det i själva verket är de som står för det mesta hatet, så blir man upprörd om man väljer att inte blint tro på etablissemanget.

Det är klart att det insinueras vilka som hatar genom de person man väljer att lyfta fram. Det är dock mindre viktigt.

Det har alltså inget att göra med att SD känner sig träffade, det har att göra med att den partiskt politiska kanalen SVT får peka ut SD utan att någon reagerar, och utan att de lyfter upp det riktiga hatet.

Folk blir upprörda när de blir ljugna för. Och den frustrationen leder bland ett fåtal till hot. Men om du hörde vad folk sa bakom stängda dörrar om de här 5 vidrigt människoföraktande människorna så skulle du nog själv bli rädd. Personligen blir jag rädd av de 5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in