Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-15, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Kostar det inte pengar?
Men får man göra så?
Måste man inte stå på en bro och vara fullkomligt vansinnig då?
Nej det kostar inget och skit samma om man får eller inte. Lite regler kan man allt bryta på ibland.
2005-11-15, 01:13
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Kostar det inte pengar?
Men får man göra så?
Nej det är gratis.

de ha ringen rätt att vara arg på dig.

jag ahr ringt 112 när min son har ätit blommor, jag bad om att bli kopplad till giftinformationen, helt lungt.

frågar 112 de vad det gäller så säg att du håller på att bli tokig och behöver någon att prata med på en gång, jourhavande kurator har öppet ill klockan 03
Medlem
occasuss avatar
Måste säga att jag är ganska förvånad, du som annars verkar så skärpt, smart och levnadsglad. Har det här börjat nyligen?
Med risk för att låta som en psykolog: Du håller inte på att bli galen. Du behöver förmodligen varva ner och vila ett tag.
Var kommer din paranoia ifrån? Kan du ge konkreta bevis på varför du skulle vara förföljd eller övervakad?
Något säger mig att det här tyvärr är nåt som drabbar alla intelligenta människor ibland. Folk som "tänker för mycket". Jag tror du själv vet att det här kommer gå över om ett tag. Du har alltid ditt sunda förnuft, Charlie.

Jävligt starkt av dig att berätta det här. Det blir bättre snart.
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Kostar det inte pengar?
Men får man göra så?
RING! Om de säger nåt så skyll på att jag tvingade dig eller vad fan som helst! Så länge du får prata med någon
2005-11-15, 01:14
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Nej det är gratis.

de ha ringen rätt att vara arg på dig.

jag ahr ringt 112 när min son har ätit blommor, jag bad om att bli kopplad till giftinformationen, helt lungt.

frågar 112 de vad det gäller så säg att du håller på att bli tokig och behöver någon att prata med på en gång, jourhavande kurator har öppet ill klockan 03
Oh ok.
Vågar jag verkligen det? Tänk ifall de lägger på?
Eller kollar vem jag är?
2005-11-15, 01:14
Medlem
Citat:
Nej.
Dessutom är jag obekväm med att tala i telefon.. Blir nojig.

Du erkänner att du vill ta kontakt med dom, men du kan inte för att du blir nojjig av att gå ut och att prata i telefon? Om du är så jävla fisförnäm att du inte ens kan ringa ett telefonsamtal så tycker jag faktiskt att det är väldigt konstigt hur du kan sitta här och dela med dig till hela världen om dina STORA problem... Nu ska jag vara helt ärlig: gör som alla andra emopopfjortisar, försök ta livet av dig så får du hjälp. Denna metod kan användas utan kontakt med yttervärlden, käka lite tabletter och dra ner det med lite alkohol 10 min innan mamma kommer hem så ska du se att allting blir bra.

Och till alla er som tänker klaga, vad är problemet? Hon behöver uppenbarligen hjälp men vägrar att söka hjälp. Hon erkänner ju tom. att hon behöver och vill ha hjälp. Detta verkar vara enda sättet för henne att få hjälp.
2005-11-15, 01:15
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Oh ok.
Vågar jag verkligen det? Tänk ifall de lägger på?
Eller kollar vem jag är?
Ja du vågar.

de lägger inte på, skulle ingen ringa skulle de inte ens ha ett jobb, du gör dom en tjänst.

ring och be att få bli kopplad till jourhavande kurator bara, de på jourhavade registerar inget om dig och du får vara anonym
2005-11-15, 01:15
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Måste säga att jag är ganska förvånad, du som annars verkar så skärpt, smart och levnadsglad. Har det här börjat nyligen?
Med risk för att låta som en psykolog: Du håller inte på att bli galen. Du behöver förmodligen varva ner och vila ett tag.
Var kommer din paranoia ifrån? Kan du ge konkreta bevis på varför du skulle vara förföljd eller övervakad?
Något säger mig att det här tyvärr är nåt som drabbar alla intelligenta människor ibland. Folk som "tänker för mycket". Jag tror du själv vet att det här kommer gå över om ett tag. Du har alltid ditt sunda förnuft, Charlie.
Så har jag tänkt förut när jag fått för mig saker nu är det bara för mycket. Jag vill inte sluta lita på vetenskapen eller matematiken! Men jag kan inte låta bli. Jag har blivit för skeptisk, läst för mycket och tänkt för mycket.

Jag vet inte hur jag ska förklara någonting. Jag skulle kunna skriva en bok om varför jag mår dåligt.
2005-11-15, 01:16
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganska
Du erkänner att du vill ta kontakt med dom, men du kan inte för att du blir nojjig av att gå ut och att prata i telefon? Om du är så jävla fisförnäm att du inte ens kan ringa ett telefonsamtal så tycker jag faktiskt att det är väldigt konstigt hur du kan sitta här och dela med dig till hela världen om dina STORA problem... Nu ska jag vara helt ärlig: gör som alla andra emopopfjortisar, försök ta livet av dig så får du hjälp. Denna metod kan användas utan kontakt med yttervärlden, käka lite tabletter och dra ner det med lite alkohol 10 min innan mamma kommer hem så ska du se att allting blir bra.

Och till alla er som tänker klaga, vad är problemet? Hon behöver uppenbarligen hjälp men vägrar att söka hjälp. Hon erkänner ju tom. att hon behöver och vill ha hjälp. Detta verkar vara enda sättet för henne att få hjälp.
Snälla skärp dig. Fattar inte du hur mycket du håller på och fuckar up!?
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganska

Du har uppenbarligen inte en aning om något.

Jag har inga problem med att fläka ut mitt liv på foumet men jag får ångest om jag måste ringa någon, det ha ringet med att vägra söka hjälp att göra.
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ja du vågar.

de lägger inte på, skulle ingen ringa skulle de inte ens ha ett jobb, du gör dom en tjänst.

ring och be att få bli kopplad till jourhavande kurator bara, de på jourhavade registerar inget om dig och du får vara anonym
Ok. Måste andas lite bara. Måste tänka.

Herregud.
Han skrev precis att jag ska försöka ta livet av mig. Vad fan.
2005-11-15, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Snälla skärp dig. Fattar inte du hur mycket du håller på och fuckar up!?

Jag försöker hjälpa en person som uppenbarligen har problem, att du kommer med meningslösa inlägg i tråden tror jag inte hjälper henne för fem öre. Hjälp henne du på ditt sätt så gör jag det på mitt sätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in