2005-11-15, 00:41
Bannlyst
Det är matematikens hämnd mot dig eftersom du misstror den...
Nu är det skärpning som gäller!
2005-11-15, 00:42
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
De tar en inte på allvar. Skolkuratorer är inte riktiga människor. De är till för att hålla koll på eleverna.
Jag måste till privatpsykolog.
Jag måste hålla med dig där. skolkuratorer är ett jävla pack, det finns ett stort antal psykologer som praktiserar privat i stlhm
Medlem
amfolyts avatar
Citat:
Jag har stått i kö. Men sedan flyttade jag till Stockholm.
Snälla ta och lägg av.
Och ni som skriver "word" kan bara dra åt helvete. Ni behöver inte ta mig på allvar, men gör ni inte det så behöver ni inte skriva här.

Vadå dra åt helvete? Vi håller bara med hans kommentarer, du behöver inte ta oss på allvar heller.
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag måste hålla med dig där. skolkuratorer är ett jävla pack, det finns ett stort antal psykologer som praktiserar privat i stlhm

Är du säker på det?
2005-11-15, 00:43
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jo. Jag behöver verkligen ta kontakt med en privatpsykolog. Har fått för mig att de inte är till för att övervaka mig. Det är inte staten som betalar dem. Ju..
2005-11-15, 00:45
Medlem
Citat:
Idag insåg jag att matematiken är en lögn.
Hur tänkte du då?

Matematisk kunskap är den enda säkra och logiskt bevisade kunskap vi har, och det fina med det är att var och en kan kontrollera de matematiska bevisen för att verifiera att matematiken är korrekt, och man behöver således inte lita på att nån annan talar sanning. Matematikens sanningar och de matematiska teorierna är i någon mening en slags låtsasvärld helt oberoende av den fysiska verkligheten, men nån lögn är det ju inte...

Hoppas det hjälpte.
Medlem
Citat:
Jo. Jag behöver verkligen ta kontakt med en privatpsykolog. Har fått för mig att de inte är till för att övervaka mig. Det är inte staten som betalar dem. Ju..

Privata psykologer får ofta betalt av staten, majoriteten av psykologerna får betalt av staten.
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Är du säker på det?
På båda två ja, även om det första är baserat på mina personliga erfarenheter
2005-11-15, 00:46
Medlem
amfolyts avatar
Citat:

En psykoanalytiker alltså. Dem finns det inte många av i Sverige faktiskt, och även om du hittar en så kommer det kosta mycket pengar att bli av med den åkomma du hävdar att du har.
2005-11-15, 00:47
Medlem
LadyTieras avatar
Att börja med att gå till en som betalas av staten kan iaf få dig en bit på vägen (och lite mediciner) och sedan kan du bestämma varifrån du vill gå då.
2005-11-15, 00:47
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Hur tänkte du då?

Matematisk kunskap är den enda säkra och logiskt bevisade kunskap vi har, och det fina med det är att var och en kan kontrollera de matematiska bevisen för att verifiera att matematiken är korrekt, och man behöver således inte lita på att nån annan talar sanning. Matematikens sanningar och de matematiska teorierna är i någon mening en slags låtsasvärld helt oberoende av den fysiska verkligheten, men nån lögn är det ju inte...

Hoppas det hjälpte.
Hjärntvätt, hjärntvätt.
Matematiken är lögn. Den finns inte! Jag kan inte ta på den.
2005-11-15, 00:48
Medlem
202walkers avatar
Hmm, det där ska du inte säga om du ska mönstra och försöka bli KJ... Psykisk balans är viktigt.

BUP är nog det som gäller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in