Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-15, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Det var det sista hon sa din idiot.

Men du din malbitna fjortis jävel, vill du leka med personangrepp så visst. Jag börja förstå varför halva fb hatar dig och dina idiotiska jävla lögner. Jag har försökt att vara seriös och frågat snällt när jag har haft funderingar. MEN NEJ, inga invändningar bara uppmärksamhet till dig din lilla idiot prinsessa. Fan vad trött jag har blivit på dig nu. Kan inte du och din snälla och coola broder pma så alla andra slipper dina jävla emoidiotleksaksproblem. Ä vafan, nu lämnar jag diskussionen. "Challe" gör oss alla en tjänst, gå och dra något gammalt över dig. Patrask.
2005-11-15, 01:51
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Kan inte hjälpa men jag tycker det verkar som en släng av nihilism som du drabbats av. Hurvida det är ett symptom på en annan orsak är ju en intressant men omöjlig fråga.

Tror dock att du borde sova. Är det bästa när man är orolig. Drick mjölk och käka lite och gå och lägg dig. Har du svårt att slappna av kan du testa lite lite avslappningsmetoder.

Kuratorer/psykologer kan knappast göra något om du är paranoid och psykotisk. Då är det medicin som gäller, först nå en terapeutisk nivå och sedan terapeutisk bearbetning.

När var du ute i sociala sammanhang sist? Har du kunnat sova som vanligt? Äta som vanligt?
Jag går ju i skolan. Måste. Det är kanske det som utlöser det. Jag är aldrig ensam.
2005-11-15, 01:52
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganska
Men du din malbitna fjortis jävel, vill du leka med personangrepp så visst. Jag börja förstå varför halva fb hatar dig och dina idiotiska jävla lögner. Jag har försökt att vara seriös och frågat snällt när jag har haft funderingar. MEN NEJ, inga invändningar bara uppmärksamhet till dig din lilla idiot prinsessa. Fan vad trött jag har blivit på dig nu. Kan inte du och din snälla och coola broder pma så alla andra slipper dina jävla emoidiotleksaksproblem. Ä vafan, nu lämnar jag diskussionen. "Challe" gör oss alla en tjänst, gå och dra något gammalt över dig. Patrask.
Jag vet inte varför, men när du skriver "WORD" och att jag ska försöka ta livet av mig, samt ovanstående, har jag svårt att ta dig på allvar.
2005-11-15, 01:53
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Jag går ju i skolan. Måste. Det är kanske det som utlöser det. Jag är aldrig ensam.
Skit i skolan då. Din hälsa är viktigare än allt annat Challe. Satsa på dig själv istället
2005-11-15, 01:53
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Jag vet inte varför, men när du skriver "WORD" och att jag ska försöka ta livet av mig, samt ovanstående, har jag svårt att ta dig på allvar.
DUuska inte ta honom på allvar. Han förstår inte det viktiga. Han känner inte dig som jag känner dig Challe.
2005-11-15, 01:55
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Citat:

Pja, och det utlösta är paranoia? Har jag fattat det rätt? Men du fungerar i din vardag antar jag? Det är inte så att du springer runt i tunnelbanan och "berättar" för folk att dom är iakttagna eller dylikt?
2005-11-15, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Satsa på dig själv istället

Lite OT men det har jag precis gjort
2005-11-15, 01:57
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Pja, och det utlösta är paranoia? Har jag fattat det rätt? Men du fungerar i din vardag antar jag? Det är inte så att du springer runt i tunnelbanan och "berättar" för folk att dom är iakttagna eller dylikt?
Jag har försökte berätta för mina klasskamrater att de inte kan lita på någonting och att vetenskapen är en myt och att vi är övervakade.
2005-11-15, 01:58
Medlem
202walkers avatar
Tycker att du var lite väl hård mot Daddy. Känner en tjej som försvinner iväg sådär ibland. Hon klarar inte vara ensam, men när hon inte är ensam så är det inte det hon vill heller. Hon har ett sjukt bekräftelse- och uppmärksamhetsbehov men vägrar att erkänna det. Hon är i 18-20 årsåldern och hon hittar på diverse grejer för att göra sig intressant. Det man kan säga hjälper är, lite som Daddy sa, att låta personen lära sig den hårda vägen, eftersom personen inte är mottaglig för så gott som någonting i de kritiska stunderna. Som en tjurig unge ungefär.
Eftersom du inte är suicidal så tycker jag att du kan sitta där ensam i ditt rum tills du känner att du vill ta tag i saken. Ingen annan kan tvinga på dig ett samtal.
Medlem
Citat:

Word skriver jag när jag håller med föregående talare och vill visa min åsikt utan att behöva formulera ett eget meddelande. Angående att arrangera ett skensjälvmord så tycker jag fortfarande att detta är ett seriöst förslag och hade du faktiskt varit psykiskt sjuk - tro mig jag har varit där - så hade du inte haft några invändningar på förslaget. Ovanstående är bara en reaktion på hur du beter dig mot mig när du använder personangrepp. Så för att sammanfatta: Gå och dra något gammalt över dig din jobbig leksaksprinsessa. Patrask
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Säga va man vill, men sån här fart på en tråd i Psykologi & Psykiatri forat är sällsynt. Detta är iallafall mitt favorit fora och inte är det ofta som en tråd rusar iväg med denna fart!
2005-11-15, 02:00
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Säga va man vill, men sån här fart på en tråd i Psykologi & Psykiatri forat är sällsynt. Detta är iallafall mitt favorit fora och inte är det ofta som en tråd rusar iväg med denna fart!
OT, men fora är pluralformen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in