2022-08-09, 10:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Har du Tourettes syndrom? Varför säga sådant annars?

Har inte det, men antar att jag kände en viss avsky då jag aldrig har haft tur med kvinnor i mitt liv allt har mer eller mindre slutat i katastrof, skulle dock aldrig göra något liknande idag och inte då heller för den delen men som sagt blev chockad av mig själv, underliggande agresivitet förmodligen.....
Citera
2022-08-09, 20:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Har inte det, men antar att jag kände en viss avsky då jag aldrig har haft tur med kvinnor i mitt liv allt har mer eller mindre slutat i katastrof, skulle dock aldrig göra något liknande idag och inte då heller för den delen men som sagt blev chockad av mig själv, underliggande agresivitet förmodligen.....

Nog får man väl tycka vad man vill om kvinnor, men varför hoppa första bästa tjej och kalla henne äckel?
Citera
2022-08-10, 10:38
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Nog får man väl tycka vad man vill om kvinnor, men varför hoppa första bästa tjej och kalla henne äckel?

Som sagt jag har ingen aning om varför och jag var chockad efteråt själv
Citera
2022-08-10, 12:06
Medlem
jenniferruless avatar
Mark Levengood ringde socjour när ja satt och frös och mådde piss en gång vid Mariatorget. Jag var 12.

Hur mår du fråga han.

Bra sa jag.

Njaaa ... de tror ja int, sa han på muminsvenska.
Sen ringde han.

Sen kom socjour. Dom sa att en person ringt.

Tack Mark!
Citera
2022-08-10, 14:45
Medlem
L3nn4rts avatar
Satt på balkongen och njöt i solen där jag vid tillfället då bodde. Efter ett tag kommer grannen ut på sin balkong, en kvinna i kanske 50-årsåldern. Hon hälsar och sätter sig ned i sin solstol med en bok. Efter ett tag så är det som att hon har glömt bort att jag sitter på min balkong. Hon börjar peta i näsan samtidigt som hon läser och äter sina snorkråkor. Helt öppet och utan att se sig om. Hon håller på så ett bra tag och jag blir tillslut så äcklad av att se henne hålla på att jag reser mig och går in igen.

Då blir hon plötsligt medveten om att jag har suttit där hela tiden och sett henne gräva och äckla sig. Hon skämdes ganska ordentligt.
Citera
2022-08-10, 21:38
Medlem
Akvavitaes avatar
Bodde på ett HVB-hem ett tag med inriktning för missbruk och samsjuklighet. Träffade där en gubbe som hade grov narcissistisk personlighetsstörning. Han hade som grej att påvisa att han var musikaliskt begåvad så han brukade ta med nya folk han träffade in i sitt rum för att spela musik han hade skapat. Musiken var i ambition och utförande på en barns nivå men man kunde bara sitta på en stol, tyst, och lyssna färdigt medans gubben satt mittemot och stirrade med ett brett leende.

Sen en dag så började det dyka upp lappar på boendet om att det skulle ske uppträdande med sång o gitarr. Av Gubben såklart. Så när stunden är kommen så måste Gubben ha glömt hur man både sjöng o spela för det som skedde, igen var att han hade dragit igång sin musik på PA’t och stod uppe på scen. Gick omkring där uppe som kungen o titta ner på oss skit stolt o flina.

Kunde inte göra annat än att skratta över hur lycklig han var för denna stund i livet 😂

Han var väldigt speciell å göra med. Fanns mycket där som inte stämde. Sist jag stötte på honom så var det på psykakuten. Han hade fått sammanbrott. :/
Senast redigerad av Akvavitae 2022-08-10 kl. 21:58.
Citera
2022-08-11, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Hon börjar peta i näsan samtidigt som hon läser och äter sina snorkråkor.
Det där har jag också sett! Inte just din grannkärring alltså..., men vuxna människor som äter sina snorkråkor. Är en relativt open minded person, men där fattar jag absolut ingenting! Är det gott? Dålig ovana? Tvångstankar? Någon som faktiskt håller på med det beteendet får hemskt gärna svara och utveckla vad det handlar om. Genuint nyfiken!
Citera
2022-08-11, 11:19
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvavitae
Bodde på ett HVB-hem ett tag med inriktning för missbruk och samsjuklighet. Träffade där en gubbe som hade grov narcissistisk personlighetsstörning. Han hade som grej att påvisa att han var musikaliskt begåvad så han brukade ta med nya folk han träffade in i sitt rum för att spela musik han hade skapat. Musiken var i ambition och utförande på en barns nivå men man kunde bara sitta på en stol, tyst, och lyssna färdigt medans gubben satt mittemot och stirrade med ett brett leende.

Sen en dag så började det dyka upp lappar på boendet om att det skulle ske uppträdande med sång o gitarr. Av Gubben såklart. Så när stunden är kommen så måste Gubben ha glömt hur man både sjöng o spela för det som skedde, igen var att han hade dragit igång sin musik på PA’t och stod uppe på scen. Gick omkring där uppe som kungen o titta ner på oss skit stolt o flina.

Kunde inte göra annat än att skratta över hur lycklig han var för denna stund i livet 😂

Han var väldigt speciell å göra med. Fanns mycket där som inte stämde. Sist jag stötte på honom så var det på psykakuten. Han hade fått sammanbrott. :/

Han kanske inte gick vidare i Idol?
Citera
2022-08-11, 11:20
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Mark Levengood ringde socjour när ja satt och frös och mådde piss en gång vid Mariatorget. Jag var 12.

Hur mår du fråga han.

Bra sa jag.

Njaaa ... de tror ja int, sa han på muminsvenska.
Sen ringde han.

Sen kom socjour. Dom sa att en person ringt.

Tack Mark!

Väldigt fint gjort av honom
Citera
2022-08-11, 23:43
Medlem
Akvavitaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Han kanske inte gick vidare i Idol?

Hehe. Ja någon självinsikt kanske han fick. Var inte på hemmet när psyket bröt p honom. Men stötte ju på honom på psyk iaf.
Han gick omkring apatisk o likblek i ansiktet, rabbla för sig själv.

Kommer ihåg att han ville få mig och sälja min innerstads lägenhet o hjälpa honom finansiera ett playboy mansion med horor o hela kittet.

En annan gång hade gubben föreslagit till en ung tjej i personalen att han ville filma en porr-rulle med mig o henne. Fyfan vad arg hon blev.

Såna här idéer tyckte han verkade rimligt inom verklighetens ramar🙄
Citera
2022-08-12, 03:24
Medlem
Jag satt på stationen och väntade på bussen. Jag hade glasögon och inte linser pga ögoninflammation.
Fram kommer en kvinna som man ser att ja hon har inte alla hemma (om ens några) och ställer sig framför mig.
Hon säger då: Jag blir så kåt av dina glasögon. Jag vill stoppa upp dom i fittan och spotta ut ur munnen.

Jag gick rätt snabbt därifrån.
Citera
2022-08-12, 08:53
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvavitae
Hehe. Ja någon självinsikt kanske han fick. Var inte på hemmet när psyket bröt p honom. Men stötte ju på honom på psyk iaf.
Han gick omkring apatisk o likblek i ansiktet, rabbla för sig själv.

Kommer ihåg att han ville få mig och sälja min innerstads lägenhet o hjälpa honom finansiera ett playboy mansion med horor o hela kittet.

En annan gång hade gubben föreslagit till en ung tjej i personalen att han ville filma en porr-rulle med mig o henne. Fyfan vad arg hon blev.

Såna här idéer tyckte han verkade rimligt inom verklighetens ramar🙄

Man kan inte döda en dröm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in