2005-11-15, 15:40
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Ja fyfan vad jag stör mig på honom, ska alltid skylla på något när han åker ur tävlingarna, FÖRSTÅ ATT DU ÄR VÄRDELÖS PÅ STAVHOPP OCH ATT DU ALDRIG KOMMER BLI BÄTTRE ÄN DIN TJEJ, DU ÄR HENNES BITCH!!!!!

Gillar också Stefan, skönt att se någon som går in så jävla hårt på sin sport får utdelning för det, sen kan väl inte han rå för att han har en värmländsk gris till pappa som lever på honom....

Annat är det med Christian Ohlsson som glidit in på en jävla räkmacka och så fort han fått cash så drar han till monaco....

På vilket sätt har Ohlsson glidit på en räkmacka? Han har nog jobbat minst lika hårt som Holm för att komma dit han är idag, att han sen inte vill stanna i Sveriges skattetryck är ju en helt annan sak...

Holm och Ohlsson har en annan sak gemensamt också förutom deras friidrott... Något som dom pratat om att göra ihop under nästa års Em i Göteborg... Nån som vet?
Citera
2005-11-15, 15:46
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Holm och Ohlsson har en annan sak gemensamt också förutom deras friidrott... Något som dom pratat om att göra ihop under nästa års Em i Göteborg... Nån som vet?
Nej, men jag blir nyfiken. Registrera partnerskap?
Citera
2005-11-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Ta en dubbel i höjdhopp var det väl?
Men Olsson har lagt ner höjdhoppssatsningen nu.
Citera
2005-11-15, 16:06
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Lustigt att så fort det kommer en normalbegåvad idrottare så pekas han eller hon ut som någon sorts universalgeni.... Men det beror väl på att de flesta toppidrottare hoppat av skolan i tidig ålder, bara läst serietidningar och fått en allmänbildning därefter, dvs såpass kass att han/hon uppfattas som korkad?!

Tja... killen har i alla fall lyckats kombinera tidskrävande civilingenjörsstudier med extremt tidskrävande idrottande på världselitnivå.

Det tycker i alla fall jag är snäppet över "normalbegåvning".
Citera
2005-11-15, 16:10
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k

Är inte Holm redan gift?

Men det är så att båda två är "hängivna supportrar" (Holms ord inte mina) till IFK Göteborg, men då dom är ute på friidrottstävlingar större delen av året så kan dom inte se så många matcher live som dom vill. Dock så har dom planerat att göra det under Em, det finns en tv4-intervju med Holm där han talar om det här...
Citera
2005-11-15, 17:23
Medlem
snow_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Tja... killen har i alla fall lyckats kombinera tidskrävande civilingenjörsstudier med extremt tidskrävande idrottande på världselitnivå.

Det tycker i alla fall jag är snäppet över "normalbegåvning".

Inte Holm,men väl Strand.
Citera
2005-11-15, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver
Stefan Holm är en äkta värmlänning: - trist, beige, intetsägande. Usch....

Det roliga är att värmlänningar är kända för att vara precis det motsatta, mao är han så långt från typisk värmlänning som möjligt..
Citera
2005-11-15, 19:51
Medlem
wonderlands avatar
Hoa Hoa är ju också en idrottsman som fått mycket kredd för att han är så smart och vunnit På Spåret tex. om jag inte minns fel. Säger inte att varken Holm eller Hoa Hoa är dumma, men visst spelar det roll att dom är idrottsmän också. Journalister etc. tar man för givet att dom är allmänbildade.
Ravelli imponerade inte i fredags dock....
Citera
2005-11-15, 20:08
Medlem
keken1s avatar
Tycker denna tråd mest handlar om svensk avundsjuka.
Citera
2005-11-15, 21:32
Medlem
Philliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
J
För att inte tala om nya sortens kändisar (de som är kända utan att egentligen ha presterat något): Olinda, Linda Rosing, Kronprinsessans Daniel m.fl - vad de har gemensamt är att de skrivit 0,1 på högskoleprovet, vilket en berusad schimpans skulle göra bättre....
.[/b]
Citera
2005-11-15, 21:39
Medlem
Svensk avundsjuka

Citat:
Ursprungligen postat av keken1
Tycker denna tråd mest handlar om svensk avundsjuka.

Ja, om man nu kan vara avundsjuk på en hoppande torrboll med en lampa som gör allt vad pappsen säger och använder sitt kändiskap till att sitta med en alkoholiserad fortkörare o leka lokförare för pensionärer.
Citera
2005-11-15, 21:46
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclasnice
Ja, om man nu kan vara avundsjuk på en hoppande torrboll med en lampa, som gör allt vad pappsen säger och använder sitt kändiskap till att sitta med en alkoholiserad fortkörare o leka lokförare för pensionärer.
*HUMOR*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in