2005-11-14, 18:17
Medlem
xxxMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajeriksson
Stefan verkar vara en skön lirare, ge dig på ngn som förtjänar det istället: Patrik "gnällspiktrorjagärbästivärlden" Kristiansson.

Vi kommer aldrig få se Patrik i "På spåret" iallafall, garanterat.

Han skulle inte klara Lilla sportspegelns tävling
Citera
2005-11-14, 21:37
Medlem
Skum lirare

Läste följande i ngn intervju med Holm.

-Att han hade endast 1 lampa hemma.
-Som hobby har han statistik, han lägger in samtliga OS resultat i en jättelik databas.
-Att han aldrig varit packad.

Killen är ju uppenbarligen ett kontrollfreak, hans barndom kan inte ha varit en dans på rosor.
Citera
2005-11-14, 22:04
Medlem
M2ks avatar
De intensiva och djupt liggande ögonen, tättsittande ā la Björn Borg, pre-hopp-tics och snaggfrillan ger klar banjoassociation. Han balanserar nog på gränsen. Den andre Stefan-hopppar'n, Strand, ger också han ett likartat intryck. Deras ursprung emanerar troligen från hillbillyskogarna i Alabama.
Citera
2005-11-15, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman
Vet inte om nån såg Hey Baberiba eller vad det heter på fyran i fredags. Dom drev med Stefan och pappa Holm. Rätt skoj faktiskt, finns mycket material att hämta där.

Jag såg det och tyckte det var rätt kul. Var dock det sämsta försök att prata värmländska jag någonsin hört, lät mer som ösgötska i mina öron (bör väl kanske lägag till att jag själv är från värmland)
Citera
2005-11-15, 00:50
Medlem
GasGlads avatar
Här är Stefans hemsida i alla fall:
http://www.scholm.com
Citera
2005-11-15, 00:56
Medlem
M2ks avatar
Kolla den här bilden på Holm, han ser ju ut som Forrest Gump.
Och hans fru Anna, vad är det för en? Från Kina eller varifrån?
Citera
2005-11-15, 03:30
Moderator
Oddballs avatar
Lustigt att så fort det kommer en normalbegåvad idrottare så pekas han eller hon ut som någon sorts universalgeni.... Men det beror väl på att de flesta toppidrottare hoppat av skolan i tidig ålder, bara läst serietidningar och fått en allmänbildning därefter, dvs såpass kass att han/hon uppfattas som korkad?!
Citera
2005-11-15, 06:37
Medlem
Normalbegavad? Beror val pa i vilket begrepp. Han kanske inte ar en av Sveriges smartaste, men han ar extremt allmanbildad, vilket jag skulle vilja klassa som en begavning.
Citera
2005-11-15, 06:54
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
En onödig grej jag tänkte på under senaste På Spåret; när magdansösen kom in så tittade alla på henne utom Stefan som kollade in orkestern nästan hela tiden. Snälla! Som om hans fru skulle anklaga honom för otrohet eller nåt. Relaxa lite...

Då ær gutten lika nørdig... Det var ganska impande att høra T&T sjunga Tarkan, magdanskerskan var ju uppenbart bara där før att vi skulle få se en dreglande Oldsberg.

En besserwisser uppfattas væl bara som detta av den som kan mindre och som avundas bw's bildning?
Citera
2005-11-15, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Jag hävdar att det är i brist på konkurrens. Att det är den stora anledningen till hans "storhet"

Den lille smurfen hade inte kommit långt på slutet av -80 talet och början av -90 talet

Det gjorde ingen svensk friidrottare under den epoken. Varför vet du om du tänker till.
Citera
2005-11-15, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajeriksson
Stefan verkar vara en skön lirare, ge dig på ngn som förtjänar det istället: Patrik "gnällspiktrorjagärbästivärlden" Kristiansson.

Vi kommer aldrig få se Patrik i "På spåret" iallafall, garanterat.

Ja fyfan vad jag stör mig på honom, ska alltid skylla på något när han åker ur tävlingarna, FÖRSTÅ ATT DU ÄR VÄRDELÖS PÅ STAVHOPP OCH ATT DU ALDRIG KOMMER BLI BÄTTRE ÄN DIN TJEJ, DU ÄR HENNES BITCH!!!!!

Gillar också Stefan, skönt att se någon som går in så jävla hårt på sin sport får utdelning för det, sen kan väl inte han rå för att han har en värmländsk gris till pappa som lever på honom....

Annat är det med Christian Ohlsson som glidit in på en jävla räkmacka och så fort han fått cash så drar han till monaco....
Citera
2005-11-15, 15:13
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hadoken
Normalbegavad? Beror val pa i vilket begrepp. Han kanske inte ar en av Sveriges smartaste, men han ar extremt allmanbildad, vilket jag skulle vilja klassa som en begavning.

Jo, han är allmänbildad men hade han varit "kändis" pga något annat än just sport, t.ex politik, kirurgi, författare eller liknande, så hade ingen reagerat nämnvärt eftersom folk i allmänhet besitter en ganska god allmänbildning.

Däremot är våra svenska idrottsmän och kvinnor oftast ganska usla i allmänbildning (beroende på oavslutade studier delsvis) och i vissa fall till och med direkt korkade (Björn Borg, Zlatan, Frank Andersson, Lillen Eklund, systrarna Kallur m.fl). För att inte tala om nya sortens kändisar (de som är kända utan att egentligen ha presterat något): Olinda, Linda Rosing, Kronprinsessans Daniel m.fl - vad de har gemensamt är att de skrivit 0,1 på högskoleprovet, vilket en berusad schimpans skulle göra bättre....

Så vad jag menar är att det krävs inte särskilt mycket av en svensk toppidrottare innan man kallar honom/henne för "otroligt smart och bildad", trots att personen ifråga förmodligen är som vilken medelsvensson som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in