2005-11-14, 15:38
Medlem
mrharakiris avatar
Nån som har lite skvaller om tråkmånsen och besserwissern Stefan Holm? Retar mig nått ofantligt på honom då han är med i på spåret. Killen måste ju hela tiden visa sig duktig även om tex hans medtävlande redan svarat.
Citera
2005-11-14, 15:40
Bannlyst
hans pappa var ju känd för att gå och fullständigt psyka ner stefans motståndare när det var tävling i tidig ålder.
Citera
2005-11-14, 15:45
Medlem
mrharakiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
hans pappa var ju känd för att gå och fullständigt psyka ner stefans motståndare när det var tävling i tidig ålder.
Kan tänka mig det. Hissen verkar precis som på sonen inte gå hela vägen upp. Varför står karln och filmar varende hopp Stefan gör? En WM final lär väl filmas 100ggr bättre av TV!
Citera
2005-11-14, 15:49
Medlem
PocketRockets avatar
Citat:
Så blev hans son världens bästa höjdhoppare också...
Citera
2005-11-14, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PocketRocket
Så blev hans son världens bästa höjdhoppare också...
Jag hävdar att det är i brist på konkurrens. Att det är den stora anledningen till hans "storhet"

Den lille smurfen hade inte kommit långt på slutet av -80 talet och början av -90 talet
Citera
2005-11-14, 15:52
Medlem
Stefan Holm är en äkta värmlänning: - trist, beige, intetsägande. Usch....
Citera
2005-11-14, 16:05
Medlem
wonderlands avatar
En onödig grej jag tänkte på under senaste På Spåret; när magdansösen kom in så tittade alla på henne utom Stefan som kollade in orkestern nästan hela tiden. Snälla! Som om hans fru skulle anklaga honom för otrohet eller nåt. Relaxa lite...
Citera
2005-11-14, 16:11
Medlem
erikbes avatar
All respekt åt Stefan, gillar smarta idrottsmän. Dom är trots allt en minoritet
Citera
2005-11-14, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
En onödig grej jag tänkte på under senaste På Spåret; när magdansösen kom in så tittade alla på henne utom Stefan som kollade in orkestern nästan hela tiden. Snälla! Som om hans fru skulle anklaga honom för otrohet eller nåt. Relaxa lite...

<--det är inte det mista konstigt. hanär ju guldunkare.
han är nog rädd för att hans fru kan karate.
Citera
2005-11-14, 16:18
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Jag hävdar att det är i brist på konkurrens. Att det är den stora anledningen till hans "storhet"

Den lille smurfen hade inte kommit långt på slutet av -80 talet och början av -90 talet
Mja, killen har trots allt krånglat sig över 2,40, så han hade nog hävdat sig rätt bra även på Patrik Sjöbergs tid. Han hade kanske inte vunnit OS-guld, men han hade säkerligen varit med och slagits om placeringarna där bakom.
Citera
2005-11-14, 16:36
Medlem
ajerikssons avatar
Stefan verkar vara en skön lirare, ge dig på ngn som förtjänar det istället: Patrik "gnällspiktrorjagärbästivärlden" Kristiansson.

Vi kommer aldrig få se Patrik i "På spåret" iallafall, garanterat.
Citera
2005-11-14, 16:44
Medlem
spajdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrharakiri
Nån som har lite skvaller om tråkmånsen och besserwissern Stefan Holm? Retar mig nått ofantligt på honom då han är med i på spåret. Killen måste ju hela tiden visa sig duktig även om tex hans medtävlande redan svarat.

Håller med!
Gillar På Spåret i övrigt (japp, är en gammal man fången i en ung mans kropp), men besserwissern Holm avskyr jag. Riktigt självgod jävlel.

Vet inte om nån såg Hey Baberiba eller vad det heter på fyran i fredags. Dom drev med Stefan och pappa Holm. Rätt skoj faktiskt, finns mycket material att hämta där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in