Citat:
Ursprungligen postat av
Batongdansen
Det är inte X:et jag menar. Den han köpt tillbaka till sitt team säger till sina polare i förtroende att X:et gjort honom till miljonär och kontokortet går varmt. Jag skulle tro att han har spenderat närmare 100 lax de senaste två veckorna så klart är att har han kommit över en större summa pengar så jag ser inga skäl till att ifrågasätta hans historia om att han fått dem av X:et och varför han fått dem.
Ja, så kan det förstås vara; att MXL likt en skum företagsledare i bästa kriminaldramastil köper anhörigas tystnad för en massa miljoner. Han måste i så fall ha ordentligt fula skelett i sin garderob. Osynliga för åklagaren, men ändå. Pengar i överflöd för eventuella mutor tycks han ha i alla fall, även om ryktet gör gällande att han inte ger bort något om han inte får dubbelt tillbaka i form av åtminstone medial uppmärksamhet. Här blir det förstås tvärtom.
Eller så är det så enkelt som att det aldrig funnits någon större story än en skadegörelse, inte någon pratglad anhörig eller några var-tyst-miljoner. Bara några bittra ex.