Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-04, 19:44
  #1
Medlem
Vad har ni för upplevelser med folk som förstör ruset? Sånna som nojjar? Är allmänt tråkiga?

Jag vet inte om er men när jag röker med kompisar vill jag flumma och skratta, bete sig konstigt och skratta åt sig själv. Men vissa tycker inte om det och bara förstör tycker jag.

Som en gång efter vi hade rökt eller jag och en annan hade rökt vi var 4 dom två andra rökte inte. Min bänge kompis och den andra pratade om att köpa ny tv och då brister jag ut "fan tb betyder ju tunnelbana" och min bänge kompis och jag skrattar som fan "fyfan va blåst vi pratar ju om tv, hahaha"
säger han och vi tyckte det var skit kul. Sen kommer min nyktra kompis in "Fan ni är ju helt dumma i huvet era jävla idiot pundare, fyfan va jobbiga, kom nu Simon, dom är ju helt cp förfan"(Simon andra nyktra kompis) Han säger så och är skit förbannad, snacka om att förstöra! Vafan ska inte vi få ha kul då och bete oss jätte normalt för att han inte ska få flippet?

En annan gång så rökte jag med en kompis och när vi stod och åt vatten melon så kände jag hur ruset började kicka in, så jag började gå mot samma håll som min kompis stod och han började backa samtidigt som han höll sin mobil i ena handen och jag började skratta och sa "Höhö jag får din mobil att röra på sig höhöhö" för det fick jag ju på ett sätt och sen började jag skratta åt mig själv. Men han blev skiträdd och började nojja som fan "vad konstig du är, omg du är skit läskig varför är du sån ". Det höll på fram och tillbaka så och han gick och han satte sig och smsade med sin mamma eller nåt. Jag gick och spelade på datorn och hade skit kul men jag tyckte att han var en sån jävla partypooper.

Har ni haft liknande upplevelser? Vad tycker ni om sånna människor? Var det jag som var jätte jobbig och dryg?

Berätta lite, jag tycker personligen att sånna personer försör och gör en allt för självmedveten.
Citera
2016-02-04, 19:54
  #2
Medlem
Robotboyoos avatar
Har en polare jag hänger med i perioder, varje gång vi röker, eller droppar syra ska han jämt vara skithögljudd, jumpy och ge skitjobbiga vibbar, det värsta är ju att han inte fattar att han stör.

en av gångerna hade vi dragit en fet joint tillsammans med typ 3 gram i, vi var helt bortblåsta, så sitter han o käkar chips o bara vägrar stänga munnen när han tuggar, pratar som om han trodde jag hade hörselskada, sitter och får några slags ryck o säger att det pirrar i kroppen, helt jävla efterbliven. så sitter vi så i flera timmar, i slutet av kvällen är jag helt dötrött på honom, förstår inte mitt val av vänner men eh.
Citera
2016-02-04, 19:56
  #3
Medlem
TrampLOLs avatar
Nej, röker med vänner man känner väl. Vi kallar inte varandra CP'n eller att någon är dum i huvudet, även fast alla inte röker vid tillfället så är det alltid väldigt trevligt.
Citera
2016-02-04, 19:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrampLOL
Nej, röker med vänner man känner väl. Vi kallar inte varandra CP'n eller att någon är dum i huvudet, även fast alla inte röker vid tillfället så är det alltid väldigt trevligt.
Fan va skönt, jag ska börja välja ut bättre vänner som dig Men endel bara kommer och man känner att man måste umgås med dom
Citera
2016-02-04, 20:06
  #5
Medlem
Godzilla3s avatar
Ja, umgänget är oerhört viktigt. Så sjukt hur ens upplevelse kan förstöras helt om det är någon i sällskapet som inte är synkad med gruppen. Precis som du säger gör det en självmedveten och förstör det roliga.

Dock tycker jag man ska ha överseende om personerna i frågan är "nya", jag hade en del dåliga erfarenheter när jag började men om det liksom är standardbeteendet för personer efter flera röksessioner gäller det bara att byta umgänge just när det gäller rökat.

Jag gillar att flumma runt, inget för vilt eller högljutt, chilla, djupa diskussioner är alltid trevligt, random grejer man säger. Beror på lite vad man vill uppnå men gillar folk som är chill men som inte håller på och somnar. Jag har hittat några jag synkar väldigt bra med, vi får liknande highs men det har tagit ett tag att hitta rätt umgänge!
Citera
2016-02-04, 20:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
Har en polare jag hänger med i perioder, varje gång vi röker, eller droppar syra ska han jämt vara skithögljudd, jumpy och ge skitjobbiga vibbar, det värsta är ju att han inte fattar att han stör.

en av gångerna hade vi dragit en fet joint tillsammans med typ 3 gram i, vi var helt bortblåsta, så sitter han o käkar chips o bara vägrar stänga munnen när han tuggar, pratar som om han trodde jag hade hörselskada, sitter och får några slags ryck o säger att det pirrar i kroppen, helt jävla efterbliven. så sitter vi så i flera timmar, i slutet av kvällen är jag helt dötrött på honom, förstår inte mitt val av vänner men eh.
Jag hatar när någon låter så jävla mycket när dom äter jag får känslan av att vilja sparka dom i ansiktet! Jag tycker det låter så överdrivet, vadå käkade dom så när dom var små och nu vill dom hålla fast vi det
Citera
2016-02-04, 20:15
  #7
Medlem
Brukar ofta göra lite "tester" för att se om personen passar.
Citera
2016-02-04, 20:15
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Ja, umgänget är oerhört viktigt. Så sjukt hur ens upplevelse kan förstöras helt om det är någon i sällskapet som inte är synkad med gruppen. Precis som du säger gör det en självmedveten och förstör det roliga.

Dock tycker jag man ska ha överseende om personerna i frågan är "nya", jag hade en del dåliga erfarenheter när jag började men om det liksom är standardbeteendet för personer efter flera röksessioner gäller det bara att byta umgänge just när det gäller rökat.

Jag gillar att flumma runt, inget för vilt eller högljutt, chilla, djupa diskussioner är alltid trevligt, random grejer man säger. Beror på lite vad man vill uppnå men gillar folk som är chill men som inte håller på och somnar. Jag har hittat några jag synkar väldigt bra med, vi får liknande highs men det har tagit ett tag att hitta rätt umgänge!
Najs att du har hittat det! Jag röker mest ensam nu för tiden för jag vet inte om någon ska bli tjurig
Citera
2016-02-04, 20:17
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
Brukar ofta göra lite "tester" för att se om personen passar.
haha, hur gör du testerna då? Kolla av om dom måste bete sig jätte normalt hela tiden? Eller om dom kan ta ett skämt?
Citera
2016-02-04, 20:24
  #10
Medlem
ta inte det här som att jag försöker vara taskig nu, men du och polare nummer två låter sjukt töntiga och jobbiga.. såna lame skämt som tjejklasskompisarna på mellanstadiet drog när de ätit för mycket godis typ
Citera
2016-02-04, 20:27
  #11
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabadupp
Jag hatar när någon låter så jävla mycket när dom äter jag får känslan av att vilja sparka dom i ansiktet! Jag tycker det låter så överdrivet, vadå käkade dom så när dom var små och nu vill dom hålla fast vi det
hahaha ja fyfan, hans ursäkt är för att han vill syresätta maten, jag skulle nog aldrig ens ta med honom till donken..
Citera
2016-02-04, 20:43
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubiz
ta inte det här som att jag försöker vara taskig nu, men du och polare nummer två låter sjukt töntiga och jobbiga.. såna lame skämt som tjejklasskompisarna på mellanstadiet drog när de ätit för mycket godis typ
Förstår, men det var inte direkt ett skämt mest så att jag kom och tänka på tb för vi var i Chris och det står det vi tåget TB. Men det kan låta lite töntigt att skratta åt men så blir jag på gräs
Det var omoget, jävligt töntigt och konstigt men hade du varit jobbig över situationen?
__________________
Senast redigerad av skabadupp 2016-02-04 kl. 20:50.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback