2016-02-03, 19:51
Medlem
JesusAFtrollhattans avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/br...cle22200780.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22201391.ab

Någon som känner igen apajävlarna?

Varför är det alltid apor i Sverige som begår brotten? allt för sällan svenskar.

http://s28.postimg.org/fucbia7od/apor.jpg
Senast redigerad av JesusAFtrollhattan 2016-02-03 kl. 20:48.
Citera
2016-02-03, 19:55
Medlem
dANiis avatar
Att stjäla och våldta ligger i deras kultur, parasiter som tar efter sina föräldrar, ja ni fattar.

Hoppas dom får tag på parasiterna.
Citera
2016-02-03, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Att stjäla och våldta ligger i deras kultur, parasiter som tar efter sina föräldrar, ja ni fattar.

Hoppas dom får tag på parasiterna.

Tydliga bilder så de lär åka fast fort...
Citera
2016-02-03, 20:04
Medlem
usb3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
Tydliga bilder så de lär åka fast fort...

Yep, men de förtjänar också att hängas ut på flashback.
Citera
2016-02-03, 20:07
Medlem
Douche-chills avatar
Bilderna är ju väldigt bra, borde läggas ut på facebook. Det är väl den sociala media som används mest av ungdomar och borde därför kunna maximera delning i rätta ålders och socialgrupp som kan veta något om dessa vidriga avskum.

Kläderna är lite för nutidsenliga för att dom ska vara ensamkommande, så jag gissar på vanliga blattespyor som bor någonstans mellan Bredäng och Norsborg (stationerna efter Mälarhöjden).
Citera
2016-02-03, 20:07
Medlem
shaktas avatar
Ett annat Citat från Expressen (som inte rör specifik denna incident) även fast det indirekt gör det.

- Visst har antalet incidenter ökat, men det kan också te sig mer påtagligt för att det handlar om flyktingar. Men flyktingar är inte mer våldsbenägna än andra.

Sen har vi den sparkande och spottande Tunisiern som hoppa på en mamma vid Slussen när hon förhindra stöld/ficktjuveri.

Är det våra integrerade invandrare från någon sjyst miljonprogram eller är det dom s.k Marockanska gatubarnen eller några ensamkommande?. Har svårt att se skillnaden. Skit luktar och ser ungefär likadant ut. Det kan ha lite olika skepnader dock.
Senast redigerad av shakta 2016-02-03 kl. 20:09.
Citera
2016-02-03, 20:11
Medlem
-Nyanlända Marockaner som inte känner till kamerabevakningen?
Citera
2016-02-03, 20:12
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Citat Expressen :

- Visst har antalet incidenter ökat, men det kan också te sig mer påtagligt för att det handlar om flyktingar. Men flyktingar är inte mer våldsbenägna än andra.
Vad betyder ens det där textstycket? Newspeak för att bortförklara att vi har en komplett brottsexplosion just nu där GM är invandrare?
https://en.wikipedia.org/wiki/Newspeak
Citera
2016-02-03, 20:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Bilderna är ju väldigt bra, borde läggas ut på facebook. Det är väl den sociala media som används mest av ungdomar och borde därför kunna maximera delning i rätta ålders och socialgrupp som kan veta något om dessa vidriga avskum.

Kläderna är lite för nutidsenliga för att dom ska vara ensamkommande, så jag gissar på vanliga blattespyor som bor någonstans mellan Bredäng och Norsborg (stationerna efter Mälarhöjden).
Marockanska gatubarn sätter jag min peng på. Kepsarna är nysnodda, resten också. Den ene tappar ju dessutom sina byxor helatin vilket vittnar om smalhet och/eller byxor i fel storlek.
Citera
2016-02-03, 20:15
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
...

ser ut som "gatubarn" - de stjäl ju sina vinterkläder i city, så modern stil.
leta runt björns trädgård o hör med Katarina Församlinng , som ju ger dessa "gatubarn" mat o ompyssling

Knappast närboende blattegangsters som är uppe kl 6 på morron o rånar tant på telefon - ovärdigt!
Senast redigerad av envackerblomma 2016-02-03 kl. 20:21.
Citera
2016-02-03, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av usb3
Yep, men de förtjänar också att hängas ut på flashback.
Ja absolut, det är bara bra, såg brottscentralen har lagt ut det på fejjan också , gött !
Citera
2016-02-03, 20:25
Medlem
Tråkigt för tanten att det var så folktomt. Men oj hon kämpade och försökte ta tillbaka sin mobil. Det går nog lätt att identifiera och gripa dessa brottslingar. Om inte kommer dom bara att bli mer och mer förhärade.

Jag tror inte det var några förortskillar. Det såg mer ut som vuxna "flyktingbarn", ja ensamkommande. Som jag ser det inte Marockanska gatubarn. Om samhället vill gripa dessa blir det mycket lätt. Men vill man?

Det kommer att bli värre. Tänk i framtiden när förortskillarna drar ut på stan... ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in