Citat:
Ursprungligen postat av
fulbubblaren
Kollar ibland in hans FB-sidor. Runkar har fortfarande stöd där av följare. Vad är det för människor, "rättshaverister förenen eder"? Många är dessutom kvinnor. Fattar inte.

Anledningen är väl att det är samma skrot och korn. Långtidsarbetslösa, sjukskrivna, socfall och övriga som känner sig överkörda av myndigheterna. Då måste man hitta en gemensam syndabock (sossarna) och Runkar blir deras Messias i kampen för en återupprättelse.
Sin egen skuld kan såklart ingen av dom se, alltid är det någon annans fel.