2026-06-20, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Läs bakåt i trådet och du skola finna:
Fulnars föräldrar är defenitivt inte skillda.
De är rätt högt ansedda inom frikyrkan i Norge, och frikyrkan i Norge är stor. Pappan har själv suttit i fängelse för ekonomiska bedrägerier. Han blev dömd till 6 års fengsel,men jag är osäker på hur länge han satt.
Mycket av sina pengar har de fått genom att lura godtrogna kristna samt spendera en del av församlingars pengar på egen konsumtion.
Fulnars pappa är ledare för en av de största frikyrkoförsamlingarna i Norge.
Fulnars föräldrar har tidigare haft tillgång- allternativt ägt ett hus i Florida. Någon som vet om de fortfarande har det huset?

(FB) Den stora skvallertråden om Runar Sögaard!
Citera
2026-06-20, 18:25
Medlem
Hur är det nu, ska Runar in på kåken eller är han frikänd?
Citera
2026-06-20, 18:42
Medlem
Oelbacks avatar
Nej, Runar blev inte bjuden till tidigare bästa vännens Dr Albans midsommarfest i år heller (https://www.expressen.se/noje/dr-albans-kandistata-fest-pa-midsommar-med-jimmie-akesson/).

Istället för att fira midsommar med familj och vänner satt den bittra, kriminella parasiten i sin skrubb och pumpade ut hatiska och rasistiska ”stories”. Mot aborter, mot homosexuella, mot islam, mot oliktänkande, både vad gäller politisk och kristen inriktning.

Enda ljuspunkt var en bild på barnbarnet Olivia, som Runar snott från mamma Lindreroths instagram.
Citera
2026-06-20, 20:01
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Nej, Runar blev inte bjuden till tidigare bästa vännens Dr Albans midsommarfest i år heller (https://www.expressen.se/noje/dr-albans-kandistata-fest-pa-midsommar-med-jimmie-akesson/).

Nej men, Tomas Brolin och Christian ”Kicken” Lundqvist var där. Varför inte Runar? Jimmie Åkesson var där och Runar skulle ju skriva Åkessons självbiografi. Runar borde ju varit hedersgäst där med tanke på hans djupa vänskap med Dr Alban.
Citera
Igår, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Nej men, Tomas Brolin och Christian ”Kicken” Lundqvist var där. Varför inte Runar? Jimmie Åkesson var där och Runar skulle ju skriva Åkessons självbiografi. Runar borde ju varit hedersgäst där med tanke på hans djupa vänskap med Dr Alban.

Ren gissning, men det känns sannolikt att vänskapen surnade efter att Runar lånat några hundra tusen som Alban aldrig fick se röken av
Citera
Igår, 04:41
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Ren gissning, men det känns sannolikt att vänskapen surnade efter att Runar lånat några hundra tusen som Alban aldrig fick se röken av

Otroligt… Fulnar har verkligen tagit varje tillfälle i akt för att skämma ut sig fullständigt‼️
Citera
Igår, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl

Fan vad de ska svida i Rånars skinn att se alla ”fd” polare ha skojsigt ute på Lidingö hos Doktorn
Citera
Igår, 19:34
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Fan vad de ska svida i Rånars skinn att se alla ”fd” polare ha skojsigt ute på Lidingö hos Doktorn
2024 sa Runar i en intervju i Hänt att han och Dr Alban "tjafsar" ibland. Det verkar ha blivit ett permanent tillstånd nu. Men det är väl inte direkt tjafs att inte bjuda in återfallsförbrytare på samhällets botten som till och med deltar i åldringsbedrägerier, till sin midsommarfest som annars bestod av anständiga människor
På den gamla goda tiden syntes du ofta ihop med Dr Alban och Tomas Brolin. Är ni fortfarande varandras bästisar?

– Alban är en av mina äldsta kompisar. Ibland tjafsar vi. Då är det tyst ett tag. Sedan ringer någon av oss och då är allt som vanligt. Tomas däremot har jag ingen kontakt med idag. Han har stadgat sig i Sigtuna, han lever sitt eget liv!
https://www.hant.se/noje/runar-sogaard-avslojar-lyckan-mitt-livs-storsta-karlek/10203983
Citera
Igår, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Det tror jag inte, han har en förklaring till att han inte blev bjuden som är helt vattentät enligt honom själv.
Citera
Igår, 21:21
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteindoktrinerad
Det tror jag inte, han har en förklaring till att han inte blev bjuden som är helt vattentät enligt honom själv.

Kan du berätta… om Fulnars ”vattentäta förklaring” till att han inte blev bjuden till Alban…❓
Citera
Idag, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Kan du berätta… om Fulnars ”vattentäta förklaring” till att han inte blev bjuden till Alban…❓
Nej jag klarar inte av sådana megalögner bara Fulnar fixar sådant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in