• 1
  • 2
2016-01-31, 23:28
Medlem
Hej, kära flashbackare!

För ett tag sedan bakade jag med hasch. Jag smälte Crisco(smaklöst vegetabiliskt fett man kan använda som substitut till smör) och löste upp 3 gram hasch i det för att göra en chokladboll till mig själv.

Jag fick inte ut allting ur glasburken jag smälte det i, så jag förseglade burken med locket.

Nu har jag inga pengar på grund av att det hänt en del så är jävligt desperat, är riktigt sugen på att bli bäng.

Det är för lite i burken för att man ska kunna äta det och känna av någonting, men jag undrar om man kanske skulle kunna blanda ut det med tobak?

Det är ju fett, tänk er som smör, tror ni det går att röka det ändå?

Vad skulle ni gjort? Vill inte slänga det, sen är jag jävligt sugen som sagt, så det måste väl gå att göra någonting med skiten?

Tacksam för svar! Med vänliga hälsningar, Lizalfos.
Citera
2016-01-31, 23:39
Medlem
Cannabis löser sig i fett. Om du tänker logiskt, går det att röka fett? Hur kommer det smaka och är det värt det?

Eftersom du är så desperat så tycker jag att du ska prova och sedan informera oss. Talg, dvs djurfett har jag hört brukar brinna på rätt bra .
Senast redigerad av firecrackers 2016-01-31 kl. 23:42.
Citera
2016-01-31, 23:40
Medlem
Finns bara en sak att göra, testa!
Citera
2016-01-31, 23:42
Medlem
Jag vet inte om det går att röka fett, därav frågan! Om man blandar ut det med tobak så blir det ju mer torrt... Men ja, tror ni det är farligt?
Citera
2016-01-31, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizalfos
Jag vet inte om det går att röka fett, därav frågan! Om man blandar ut det med tobak så blir det ju mer torrt... Men ja, tror ni det är farligt?

Ta lite fett och elda på och se vad som händer?

Lite mer seriöst så kan du alltid se till att toleransen går ned, fasta ett par dagar och sedan förhoppningsvis få ut något av det du har. Eller så går du bara och köper dig några nya gram .

Skulle nog hellre skrapa mig en pipa än ge mig på det där projektet.
Citera
2016-02-01, 00:34
Medlem
Jag har nu blandat det med en hel cigarett. Testade röka lite, det smakar inte äckligt och man hostar inte.

Är det livsfarligt att andas in röken? Alltså, cigaretter får man cancer av och det är ju farligt, men nu snackar jag om DIREKT farligt? Vill inte hamna på sjukhus inatt liksom.

Någon som har en aning? Tobaken är helt torr som den ska vara trots fettet. Det ser inte konstigt ut, jag kan dra in röken utan obehag och det känns som vanlig tobak.

Smakar som popcorn, men det är ju nice. ÄR DET FARLIGT!?

Seriösa och direkta svar tack.
Citera
2016-02-01, 00:38
Medlem
Halloween2s avatar
Med tanke på hur sjukt paranoid du verkar vara hade jag inte ens rökt vanliga cigg.

Du kommer inte hamna på sjukhus, du kommer inte må dåligt, du kommer inte dö.

I värsta fall händer inget och du får köpa dig en ny hasch bit. Rök nu och försök att coola ner lite.
Citera
2016-02-01, 00:43
Medlem
Jag är inte så paranoid!

Man kan ju nästan säga att jag stekt tobak i haschfett! Vill dock vara säker bara.

Jag testar röka nu, känner jag obehag så slutar jag såklart!
Citera
2016-02-01, 00:46
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizalfos
Jag är inte så paranoid!

Man kan ju nästan säga att jag stekt tobak i haschfett! Vill dock vara säker bara.

Jag testar röka nu, känner jag obehag så slutar jag såklart!

Om du känner något obehag så är det bara något du har fantiserat ihop efter att ha skrivit det här, antagligen blir du bäng eller inte, förstår inte hur du skulle må dåligt utav att röka det.
Citera
2016-02-01, 00:58
Medlem
lockouts avatar
Om det är farligt att andas in bränt fett och om du kommer hamna på sjukhus?
Är det farligt att steka köttbullar utan fläkt?
Citera
2016-02-01, 01:02
Medlem
mrdrutts avatar
Googla på extrahera buds . När jag i min vilda ungdom odlade trikomrika plantor i klädkammare med extra allt utrustning provade jag en sak som skulle fungera även i ditt något annorlunda fall, samt mycket små mängder.
Du tar en 1,lit petflaska,kaffefilter,inhandlar butangas, eller liknande i tobaksaffären. Googla bara butan weed.
När detta görs med potent bra gräs, även de delar som normalt sett inte läggs i glasburk för kurering, blir resultatet ett mycket trevligt och potent klet. Med dina kaksmulor och standardbrunt,gissar jag,blir det inte bättre såklart men säkert mer njutbart. Du kommer gå mycket små mängder fast det borde vara rent och bara lite behövs för att göra dig stångad.
Hål i plaskorken att kunna pressa in pipen på gasflaskan, i petflaskan som är fylld med gräset,i ditt fall haschkaksmulor,sen hål i andra änden på flaskan där ett filter ska sitta. När du pressar in gas blir det väldigt kallt så handskar rekommenderas och ett kärl under som det filtrerade resultatet hamnar. Finns olika varianter av detta, kolla.

https://www.google.se/url?sa=t&sourc...mSjD4OhfITCFLg
Citera
2016-02-01, 01:15
Medlem
Fick du dig någon buzz eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto