• 1
  • 2
2016-02-01, 01:31
Medlem
Update;

Jag har nu tagit flera bloss, det funkar absolut.

Men jag fick precis jävligt ont i lugnorna. : (
Citera
2016-02-01, 01:54
Medlem
Det funkar jävligt bra! Upplever att jag blir bäng än annars.

Har rökt mindre än 1/4 av tobaken från en lång cigarett blandat med det. Jag tog ju i en 3'a hasch i 4 matskedar fett. Det var endast liiite kvar i bottnen av burken som jag skrapade ihop med sked, max 3/5 av en tesked alltså. Vet inte hur mycket hasch det är, men måste vara jävligt lite! Blev iaf jävligt bäng på otroligt lite!

Jag rekommenderar absolut det här! Man måste dock vänta en stund mellan blossen, man får riktigt ont i lungorna annars. Men jag ska fan göra det här oftare. Krävs inte alls mycket.

Jag måste nästan alltid röka ett halvt gram för att bli bäng, med den här metoden behöver jag knappt något alls!
Citera
2016-02-01, 02:10
Medlem
Fint som snus, bongar du eller?
Citera
2016-02-01, 02:25
Medlem
Jag har ingen bong aldrig haft en riktig, gjorde en av en petflaska.

Jag röker pipa!

Gjorde dock en pipa av en flaska för att spara röken i själva flaskan. Inte riktigt en bong, men den blir fylld med rök iaf och bäng blir man!

En plåtflaska med skruvkork av plåt på, alltså. Satte folie med hål i där skruvkorken ska sitta, som ett filter, sen gjorde jag två små hål på vardera sida av flaskan. Ena hålet är till för att sätta fingret på för att öka trycket när man suger in. I det andra hålet limmade jag ett sugrör med hjälp av en limpistol för att det är bekvämare att suga på ett sugrör än att stå och kyssa en jävla plåtflaska!
Citera
2016-02-01, 16:45
Medlem
Yehoshuas avatar
Har du en holk så törs jag nästan lova att det går att röka utan problem. Bara att lägga i och fräsa på med tändaren tills all substans är förkolnad.
Citera
2016-02-01, 16:48
Medlem
Har känslan av att det kan va rätt trögt o röka, men går gör det säkert.

Återkom med resultat.

Edit: såg att du redan rökt det, good for you!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in