Citat:
Ursprungligen postat av
Joar53
Expertpanelen säger att du har en stor brist på vänner IRL. Att börja tala om dina stora bajskorvar är definitivt en varningssignal!
Ja du är på ett sluttande plan vännen!
Ta tag i dina problem innan det går helt överstyr!
Jag har gott om vänner IRL. Bjöd på ett gott skratt när jag berättade om min godzillakorv.
Men dessvärre så har dessa inga större kunskaper om hur ofta man bör bajsa och när det behöver kollas upp..
Det här är med andra ord ingen skryttråd. Har bättre saker för mig om dagarna än att prata om mina stora bajskorvar!
Startade tråden för att jag började känna mig orolig, då detta verkligen inte är normalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Darsan
Det här har jag tänkt på många gånger. Har nån gammal polare som hävdat samma sak,att man kan äta vad som helst eftersom man har en så bra ämnesomsättning.
Faktum är ju att det du äter är energi för kroppen. Om du inte lägger på dig Detta som fett eller som muskler finns det bara två alternativ:
1. Din kroppstemperatur är högre än alla andras och du bränner energin för värmens skull, eller
2. Du har dålig ämnesomsättning. Maten går igenom din kropp utan att energin tas upp och det du skiter ut innehåller fortfarande stora mängder energi.
Jag instämmer i kören, du bör kolla upp dina problem,där det är inte nyttigt att gå runt med två veckor gammal skit i kroppen.
Luktar det inte förjävligt när du skiter/fiser?
1.
Min kroppstemperatur är ungefär 2 grader lägre än genomsnittet!
Brukar ligga på 34-35 grader på morgonen och runt 36 på eftermiddagen/kvällen.
2.
Om så vore fallet så skulle jag skita betydligt mer/oftare än vad jag gör nu!
Har spekulerat i det här själv, men jag kommer inte på någon förklaring som håller..
Det har faktiskt luktat mycket mindre än vanligt både när jag fiser och skiter nu när jag gör det väldigt sällan!
Citat:
Ursprungligen postat av
Guadetti
Så blir det när man äter mat utan grönsaker och frukt.
Dina tarmar kommer om några år bli mer slappa i tarmrörelserna och du kommer tvingas till att ta till laxermedel och sen efter ytterligare några år kommer du förstöra tarmarna såpass att du kommer få en påse på magen.
Grattis. Du har vunnit en nitlott i bajslotteriet.
Jag äter en hel del grönsaker och får även i mig frukt i form av soppor rätt ofta. Så det är inte där problemet ligger..
Har inte vart på vårdcentralen igen då lite annat kom i vägen!
Har lyckats skita igen, så det känns ju bra. 5 dagar är väl bra mycket bättre än 2 veckor?
Men kommer fortfarande gå till vårdcentralen senast på måndag, har lite annat jag behöver kolla med.