Herkulesbig om trådens ämne:
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
oh nej inte nu igen
(FB) -= År 1915 blev 6 miljoner judar torterade och förföljda
Vad kan han mena med det? Har siffran varit på tråd tidigare på konfan?
Söker man på "6 miljoner" i sökrutan t h på sidan får man 500 inlägg att klicka på - om man vill....:
https://www.flashback.org/sok/%226+m...%22?sp=1&f=147
Men man kan förstås nöja sig med att leta upp #300 i följande tråd...
(FB) Judarnas roll i WW2 - Häpnadsväckande fakta har läkt ut (Obs!)
...där Herkulesbig tänker
hänga rabbinsiffran med hjälp av
en större rabbin i sverige men nöjer sig med vad han
hört klart med judar i sverige som inte hört att 6 miljoner måste dö.....
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jag har berört Rabbi Blech och hans tolkning av tredje moseboken i Torahn som aknyter till trådens ämne. Flera gånger har jag saxat texten från hans bok med ordet VAV=6, men eftersom du endast är intresserad av sabotera tråden så rör du dig bara i cirklar. Fast nu har ju din stamfrände Masterbait redan slagit fast att siffran 6 är ett "uppenbart judiskt tal".
Jag tycker du ska ta titta på din kära 2 rabbins bakgrunder lite bättre. Det ser inte lovande ut för dig, inte konstigt ni förnekare tar dem bakom ryggen.
Jag väntar på ett svar till från en större rabbin i sverige. Sedan är det klart, har hört med några judar i sverige.
Ingen av judarna hört din story about "6" skulle betyda 6 milljoner judar måste dö. Konstigt, eller hur?
Kanske därför du inte hittar den själv ?? För du svara inte på varmluftsballongen fråga, om vilken sida och var det står.... För hade du hittat den, så hade du svarat. Just för sätta oss på plats.
DE säger det måste vara en egen predikan av han, för den finns ingenstans. Konstigt eller hur?
Då hade min rabbin rätt som vi tipsade om innan. Både Masterbait o jag... det finns inte någonstans.....
Så snaran dras åt runt dig nu ... hehehe
[,,,]
(FB) Judarnas roll i WW2 - Häpnadsväckande fakta har läkt ut (Obs!)
När ni klickat på länken till #300 ovan kan ni ju skrolla vidare i den tråden, om ni vill...
Då förstår man kanske att det
inte är konstigt....
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
[...]inte konstigt ni förnekare tar dem bakom ryggen.
...eller inte...