• 1
  • 2
2016-01-29, 21:31
Medlem
Hej, skall fatta mig så kort jag kan medan jag inkluderar information som kan vara av intresse.

Nuvarande stats
Längd: 181cm
Vikt: 85kg
Ålder: ?
Diverse kroppsmått: För närvarande ointressant för mig

Bänk: 125kg [PB 120@82kg]
Böj: ?? [PB 160@84kg]
Mark: 170 [PB 200@85kg]

Kuren
V.1 - V.x 500mg Test E E5D(Är on under obestämd tid)
V.3 - V.9 - 60mg Dbol ED(100mg Dag 1,2,3 80mg dag 4,5 60mg resterande)
V.21 - V.25-26 - 100mg Dbol ED + Evt. 200mg Tren A EoD

Nu till varför jag väljer att kalla detta en "Revansch"
Detta är inte så mycket av en revansch vad gäller stats, då de inte är, och aldrig någonsin varit imponerande. Det är mer en revansch på livet i helhet.
Jag har under de senaste 4-5 åren av mitt liv gått ON och OFF på AAS omkr 6-7ggr utan att ha åstadkommit någonting annat än att tappa allt det som jag slitit så hårt för.
Detta kan skyllas på mycket, mestadels mig själv och den dåliga omgivning som jag ständigt har satt mig själv i. Det ena och det andra har lett till att jag har fått uppleva rejäla depressions-skov samt fysiska skador som har hållt mig tillbaka. Så jag bestämde mig därför att år 2016 skall
bli det bästa året i mitt liv, både vad gäller välmående generellt och även byggandet/styrkan.
Jag har lyckats återhämta mig mentalt nog för att känna att jag är mogen nog att kliva på AAS igen, och kroppen (då framförallt benen) har börjat fungera som den skall.
Den dåliga omgivningen och stor del av min gamla vänskapskrets har fått sig ett ombyte i form av isolering från omvärlden i en stad där ingen vet vem jag är, utom några få goda vänner som jag har lyckats skaffa mig här.
Menmen, nog om det..

Mål med kuren
Planen är att fokusera på lågreps och bygga upp styrkan till där den en gång var, och mycket mer därtill, för att sedan jobba på massan och då ändra träningsform för att sikta mer på volym.
Går allt som jag vill, och om kroppen tillåter det så vill jag ta mig till:
Bänk: 160kg+
Böj: 200kg+ (om benen tillåter det)
Mark: 240-250kg+
Kroppsvikt: Maximal viktökning och vattenbindning till en början. Dels för att gynna styrkan och välmåendet och samt för att jag har oerhört lätt att bränna bort det lilla fettet som väljer att fästa sig på min magra kropp.

Kost och vila
6-8 mål mat om dagen, +whey och malto så fort jag slår upp ögonen, Casein precis innan jag stänger dom för dagen. Överskott på allt, 6-8000 kcal/dag beroende på hunger.
Är påläst inom detta ämnet, men känner att flashback-brädan inte är rätt ställe att skriva en bok om mitt kostupplägg
Sömn, alltid 7-8h. Kan hända att det inte alltid blir 8 timmars kontinuerlig sömn, vilket då korrigeras med någon tupplur på eftermiddagen. Blir som en levande död utan sömnen, så det är större risk att det blir för mycket snarare än för lite.
I form av tillskott så intas det EAA, BCAA, Kreatin, Malto, Dextropur, Multivitamin+Mineraler, Glukosamin, Omega 3, Whey och Casein.

Sist men inte minst, prepphistorik.
Tren A, Tren E, Test E, Dbol, Win, Deca, Susta
Givetvis så har jag inte kört allt samtidigt, men alltid haft Test E som bas dom gångerna som jag inte kört Susta.

Lite mer text än planerat, men ja, så blir det ibland

Önska mig gärna lycka till, och följ om ni så önskar, för nu är det plattan i mattan utan att krasha i slalompinnarna som gäller
2016-01-29, 21:35
Medlem
Stick #1, som bestod av 1250mg Test E sattes i Tisdags i höger lår. Viss PiP.
750mg sätts på Söndag.

Uppdaterar med jämna mellanrum, och då minst 1gång/vecka.

Mvh
2016-01-29, 22:09
Medlem
kaspens avatar
Jag vill inte komma in i din rapport och vara negativ men 30 kg ökning i bänk med 500 mg testo låter sjukt optimistiskt.
2016-01-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Jag vill inte komma in i din rapport och vara negativ men 30 kg ökning i bänk med 500 mg testo låter sjukt optimistiskt.

Jag gör vad jag kan och tar mig dit jag tar mig.
Sant att det må vara lite optimistiskt, men jag ökar så mycket jag ökar helt enkelt.
Sen om det är 5 eller 30 kilo får framtiden avgöra, men jag kommer slita häcken av mig för att försöka nå dit jag vill

Mvh
2016-01-29, 23:08
Medlem
Osannolikt usla stats med den kurhistoriken... Böjen är godkänd dock

Pinsamt
2016-01-29, 23:53
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Ett par frågor;

PB i bänk: 120 men nu tar du 125?
Varför så mkt av och på med dbol i så många olika doser samt varför vänta 3 veckor in i kuren?
Dbol behöver du ju knappast fronta sådär..

Kört hårt å lycka till!

Mvh,

-KarlAlfred
2016-01-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ett par frågor;

PB i bänk: 120 men nu tar du 125?
Varför så mkt av och på med dbol i så många olika doser samt varför vänta 3 veckor in i kuren?
Dbol behöver du ju knappast fronta sådär..

Kört hårt å lycka till!

Mvh,

-KarlAlfred

Haha, sedär ja, givetvis så menar jag att jag tar 120 nu, men att PB är 125, misstag av mig
Anledningen till att jag väntar med Dbolen är att jag inte har tillgång till den ännu, och fronten är dels för att få den att kicka snabbare, samt att jag aldrig frontat orala förut och är intresserad på om det ger någon nämnvärd effekt (vore ju jävligt roligt om både testot och dbolen kickar samtidigt, men det tvivlar jag på )

Gymmandet är det enda som det är fokus på nu, så det är 110% som gäller!
Äta, träna, jobba och sova är bokstavligt talat min vardag, så fokuset är där det skall vara

Är det så mycket ON och OFF att köra 2 blasts med 12v mellanrum tycker du ?

Mvh
2016-01-30, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandrandepinnen666

Pinsamt

Jag kan inte annat än att hålla med, men tanke på du i princip citerade det jag sa i inlägg 1.
Det finns många grunder till att det ser ut som det gör, och jag har bara mig själv att skylla på. (Hade jag verkligen tagit detta seriöst tidigare, så hade jag sorterat bort skräpet från mitt liv tidigare).
Jag skäms över att inte ha åstadkommit något med tanke på kurhistoriken, MEN, för att försvara mig själv och den lilla hedern jag har i ägo så kan jag säga att det jag tar nu är som ren (även om det inte är mycket att hänga i granen) samt att allt som kan få mig ur fokus, framkalla depressioner och diverse andra grunder till att livet kan ta en negativ vändning numera är utsorterat ur livet.

Mvh
2016-01-30, 00:40
Medlem
kaspens avatar
Citat:

Pinsamt

Måste du vara så jävla otrevlig? Alla är olika byggda och olika starka.
2016-01-30, 00:43
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:

Pinsamt

Stats är ointressant om man inte ska tävla i styrkelyft eller kukmäteri. Alla kör inte basövningar heller.
2016-01-30, 11:35
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Pinsamt

Jaha, å vem är du att döma TS i hans egna kurrapport då? Pinsamt är vad man kallar DITT beteende.
Har du inget vettigt att tillföra så kan du vagga tillbaka till sur-soffan å låta f161 va ifred.

-KarlAlfred

Citat:
Ursprungligen postat av Castee
Haha, sedär ja, givetvis så menar jag att jag tar 120 nu, men att PB är 125, misstag av mig
Anledningen till att jag väntar med Dbolen är att jag inte har tillgång till den ännu, och fronten är dels för att få den att kicka snabbare, samt att jag aldrig frontat orala förut och är intresserad på om det ger någon nämnvärd effekt (vore ju jävligt roligt om både testot och dbolen kickar samtidigt, men det tvivlar jag på )

Gymmandet är det enda som det är fokus på nu, så det är 110% som gäller!
Äta, träna, jobba och sova är bokstavligt talat min vardag, så fokuset är där det skall vara

Är det så mycket ON och OFF att köra 2 blasts med 12v mellanrum tycker du ?

Mvh

Ja det blir väl spännande att se hur du uppfattar en sådan frontning på dbolen. Jag hade nog enbart varit orolig för att stressa organen onödigt hårt. Dbol kickar ju snabbt som det är.

Men lycka till å kör hårt då!

Mvh,

-KarlAlfred
2016-01-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Stats är ointressant om man inte ska tävla i styrkelyft eller kukmäteri. Alla kör inte basövningar heller.

Fast inte för ts tydligen.. Hur som haver är det riktigt dåligt om du satsar på styrka eller inte
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in