• 5
  • 6
2019-07-25, 10:00
Medlem
Öva upp en sprutorgasm. Han är garanterat nyfiken. Såna där fontäner som de får i modern porrfilm är ren urin. Jag har lärt mig hur man gör. Man äter frukt och grönsaker i två dagar (ingen protein). Hoppar över en måltid. Man dricker vatten och kissar tills urinet tappar sin gula färg. Sedan kan man enkelt växla mellan att "spruta" och att fylla på mer, dvs dricka vatten. Öl och kaffe rinner igenom snabbare, men det påverkar blåsan negativt på andra sätt. Det svåra är att kontrollera strålen så att killen, eller porrfilmspubliken, tror att man sprutar när det går för en.
Citera
2019-07-25, 10:10
Medlem
Äh - facesitting! Sätt dig på hans ansikte bara...om han är så velig och inte kan säga vad han egentligen tycker så tar du kommandot och kräver att det ska slickas helt enkelt.
Citera
2019-07-25, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrlygirl
Öva upp en sprutorgasm. Han är garanterat nyfiken. Såna där fontäner som de får i modern porrfilm är ren urin. Jag har lärt mig hur man gör. Man äter frukt och grönsaker i två dagar (ingen protein). Hoppar över en måltid. Man dricker vatten och kissar tills urinet tappar sin gula färg. Sedan kan man enkelt växla mellan att "spruta" och att fylla på mer, dvs dricka vatten. Öl och kaffe rinner igenom snabbare, men det påverkar blåsan negativt på andra sätt. Det svåra är att kontrollera strålen så att killen, eller porrfilmspubliken, tror att man sprutar när det går för en.

Det är urin i vilket fall som helst. Bara det att urinen i samband med orgasm gör att konsistensen blir kletigare, vilket får vissa att tro att det är någon magisk "vätska" som kommer ut vid squirting.
Så är inte fallet. Man har tom gått in med kamera för att konstatera detta, och det är mestadels urin vi talar om här.
Men visst, gillar man piss sex så är det väl bara att köra.
Citera
2019-09-10, 20:16
Medlem
Jag har alltid slickat av tjejer jag har haft i sängen . Eftersom jag vet att det ger en tjej skönast orgasm att leka med min tunga på deras Goa mus. Men tjejer får ju ha tur att träffa en kille som mig som verklige gillar att slicka.
Citera
2019-09-10, 23:58
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
Först och främst:

- Jag är inte det minsta ful
- Jag har inget motbjudande underliv - har hört från de flesta jag legat med att jag är perfekt där nere och smakar gott
- Jag älskar att suga av min kille och gör det ofta
- Vi har bra sex i övrigt

Mitt problem är att jag älskar att bli slickad, men att min kille aldrig tar initiativ till att göra det. Jag har nämnt flera gånger hur mycket jag uppskattar det, och även att jag tycker att han gör det väldigt bra (efter de typ två gånger det hänt....) Trots mina ansatser händer det a l d r i g.

De gånger jag försökt lirka lite och sagt att jag gärna kommer med andra tekniker än penetrerande sex har jag fått höra att jag skadar hans självförtroende, då han känner sig otillräcklig när jag nämner sånt.

Vet inte om det handlar om att han tycker att det är jobbigt för att det tar lång tid, om han har dåligt självförtroende eller om han kanske ändå tycker att jag är äcklig

Jag undrar i alla fall om någon har förslag på hur jag kan ta upp det med honom utan att skada hans självförtroende.

Tack på förhand

PS. Känns kul att det här är min enda tråd

Vilken tråkig kille som inte slickar. Men de flesta människor (oavsett kön) gillar att tillfredsställa sexuellt så i värsta fall får du väl hitta en annan. Du kan rentav säga det redan initiallt att du älskar att bli slickad, så att du inte har samma otur igen och får tag i nån som inte gör det. Eller så kan du fråga om det är okej att du tar in tredjepartsslickare som gör det som inte han vill.
Citera
2019-09-16, 08:58
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky999
Jag har alltid slickat av tjejer jag har haft i sängen . Eftersom jag vet att det ger en tjej skönast orgasm att leka med min tunga på deras Goa mus. Men tjejer får ju ha tur att träffa en kille som mig som verklige gillar att slicka.

Slickat av...

Ont. SÄG att du vill bli slickad, problem solved.
Varför detta "smygande o lirkande"?
Citera
2019-10-18, 10:42
Medlem
Citat:
Först och främst:

- Jag har inget motbjudande underliv - har hört från de flesta jag legat med att jag är perfekt där nere och smakar gott

Mitt problem är att jag älskar att bli slickad, men att min kille aldrig tar initiativ till att göra det. Jag har nämnt flera gånger hur mycket jag uppskattar det, och även att jag tycker att han gör det väldigt bra (efter de typ två gånger det hänt....) Trots mina ansatser händer det a l d r i g.

De gånger jag försökt lirka lite och sagt att jag gärna kommer med andra tekniker än penetrerande sex har jag fått höra att jag skadar hans självförtroende, då han känner sig otillräcklig när jag nämner sånt.

Vet inte om det handlar om att han tycker att det är jobbigt för att det tar lång tid, om han har dåligt självförtroende eller om han kanske ändå tycker att jag är äcklig

Jag undrar i alla fall om någon har förslag på hur jag kan ta upp det med honom utan att skada hans självförtroende.

Tack på förhand

slicka å petting 1 timme skulle ja vilja.men kommer inte våga knulla sen tidigare förhållandet
Citera
2019-10-18, 23:17
Medlem
Citat:
Först och främst:

Tack på förhand

ja om du träffat mig ,skulle du nog bli stum å inte prata hur sexet är tills hons eller min kompisar
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in