2016-01-31, 04:45
Medlem
Personligen förstår jag inte att man inte vill då det är bland det mysigaste som finns, väljer det före ligga om man måste, har däremot upplevt motsatsen flera gånger, det har varken med renlighet, doft eller liknande att göra. Utan tjejerna har bara inte gillat det, troligen pga tidigare erfarenheter, eller osäkerhet om att kunna tillfredställa.
Kör lite "femdom" på han och sätt dig på ansiktet och tvinga han. Haha, kan funka, eller så frågar du rakt ut varför och ser till att få svar.

Håller tummarna!
Citera
2016-01-31, 19:18
Medlem
erikp121s avatar
Föreslå att du får bjuda in en tjej som din fittslav och att han får sätta på bruden om han slickar dig. Sen ger du lite bonusar varje gång han tvingas utföra slickning.
Citera
2016-02-03, 01:18
Bannlyst
sluta sug av honom då?
Citera
2016-02-05, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
Först och främst:

- Jag är inte det minsta ful
- Jag har inget motbjudande underliv - har hört från de flesta jag legat med att jag är perfekt där nere och smakar gott
- Jag älskar att suga av min kille och gör det ofta
- Vi har bra sex i övrigt

Mitt problem är att jag älskar att bli slickad, men att min kille aldrig tar initiativ till att göra det. Jag har nämnt flera gånger hur mycket jag uppskattar det, och även att jag tycker att han gör det väldigt bra (efter de typ två gånger det hänt....) Trots mina ansatser händer det a l d r i g.

De gånger jag försökt lirka lite och sagt att jag gärna kommer med andra tekniker än penetrerande sex har jag fått höra att jag skadar hans självförtroende, då han känner sig otillräcklig när jag nämner sånt.

Vet inte om det handlar om att han tycker att det är jobbigt för att det tar lång tid, om han har dåligt självförtroende eller om han kanske ändå tycker att jag är äcklig

Jag undrar i alla fall om någon har förslag på hur jag kan ta upp det med honom utan att skada hans självförtroende.

Tack på förhand

PS. Känns kul att det här är min enda tråd

Håller med föregående talare, sluta sug honom. Frågar han varför så är det bara att säga att du ju inte får ngt. Då lär du få ordning på ditt problem
Citera
2016-02-06, 08:56
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
.....
Hur går det?
Jag är nyfiken.
Citera
2016-02-07, 15:31
Medlem
leonardshelbys avatar
Var nydushad och nyrakad. Be honom att slicka dig.
Annars kan ju du sätta dig på hans ansikte då du suger av honom och ha en skön 69.
Citera
2016-02-24, 01:53
Medlem
boonies avatar
Det finns ju inget bättre än att slicka fitta, så måste vara något fel på snubben
Citera
2016-02-26, 10:42
Medlem
Du sätter dig på hans ansikte.
Bland det porrigaste som finns enligt mig.
Citera
2016-02-28, 10:15
Medlem
systemcepes avatar
Jag tycker att det låter som homosexualitet från hans sida.

Tänk objektivt:

Han tänder inte på din fitta.
Citera
2016-02-28, 17:11
Bannlyst
Det du ska göra är att bar ha underkläder och säga att ni ska försöka hålla
Er att inte ha sex ,allt dvs kyss smek sug skick tillåtet men ingen penetration den
Som viker sig först förlorar.
Citera
2016-02-28, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstigtjej
Mitt ex och jag var tillsammans i lite över 2 år. 2 år utan att han slickade mig någon gång öht. Jag ÄLSKAR det. Kan tillochmed tycka det är skönare än vanligt penetrerande sex ibland. Vi pratade mycket om sex, han och jag. Om att han inte ville slicka mig och jag försökte gång på gång få honom att göra det. Vi testade 69an en gång men han klarade verkligen inte av det. Vissa killar är såna bara, gillar det liksom inte. Bara att acceptera det och njuta av det ni faktiskt har istället för att grubbla på den sista detaljen ni saknar. Nu säger jag inte att din pojk ÄR sån. Jag säger att han KAN vara sån.

Det är förövrigt inget som helst konstigt med mitt underliv. Är med en annan nu sen 1 år tillbaka och han älskar att slicka mig.

Alla är olika vi helt enkelt, och tur är väl det!
Jag är nog åxå en sån kille, som inte gillar slicka,men som hon beskriver att hon ser ut och han ändå inte gör det så känns det lite mysko,
Träffade en tjej för några år sen som jag aldrig slickade men hon frågade aldrig, tills hon en dag låg på mage,helt solbränd i vita string, tog av henne stringen och upptäckte en rump plugg med en rosa diamant, såg så sexigt ut när hon putade att man automatiskt vart sugen att äta upp hennes punani
Citera
2019-07-21, 18:48
Medlem
Tvätta dig
98% av alla tjejer luktar piss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in