Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-23, 22:05
  #817
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Själv köpte jag på mig ett rejält lager nu sista Apoteksvängen som var så jag ligger stadigt i dryga året till. Ja har börjat köra en del slin. Fina grejer

Haha det kan jag tänka mig din lilla gottegris.
Vilken dosering kör du på GH och insulinet?
Citera
2019-09-23, 23:12
  #818
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Haha det kan jag tänka mig din lilla gottegris.
Vilken dosering kör du på GH och insulinet?

Har laborerat rätt friskt.
Men kommit fram till att 2,1 iu Geno 1 timme före träning ihop med 5 iu Humalog sen 1 timme efter träning 2,1 iu geno ihop med 5 iu Humalog. Till detta räcker enbart vanligt intag av mat.

Sen på ben och ryggpass lägger jag även till 10 iu Humlog 15 min innan passet och 10 iu Humalog direkt efter passet. Detta måste jag självklart styra upp med snabba carbs.

Det roliga med det hela är att jag aldrig haft så fina värden på långtidssockret. Ligger strax över undre ref värde


Ang du sökte GH så finns ju nu ett UG märke som hyllas rätt rejält som även finns labbtester på.
Som jag vet flera som tar som är nöjda. Du vet säkert vilket det är. Fulmens
__________________
Senast redigerad av Gustav2adolf 2019-09-23 kl. 23:16.
Citera
2019-09-24, 17:31
  #819
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Ang du sökte GH så finns ju nu ett UG märke som hyllas rätt rejält som även finns labbtester på.
Som jag vet flera som tar som är nöjda. Du vet säkert vilket det är. Fulmens

Till och med jag skulle vilja se Karl-Alfred köpa på sig en sisådär 1000-2000 iu HG från Fulmen och köra en vända. Glöm inte lägga upp en bild med FB-namn och datum + förpackningar när du gjort inköpet.
Citera
2019-09-28, 13:28
  #820
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Har laborerat rätt friskt.
Men kommit fram till att 2,1 iu Geno 1 timme före träning ihop med 5 iu Humalog sen 1 timme efter träning 2,1 iu geno ihop med 5 iu Humalog. Till detta räcker enbart vanligt intag av mat.

Sen på ben och ryggpass lägger jag även till 10 iu Humlog 15 min innan passet och 10 iu Humalog direkt efter passet. Detta måste jag självklart styra upp med snabba carbs.

Det roliga med det hela är att jag aldrig haft så fina värden på långtidssockret. Ligger strax över undre ref värde


Ang du sökte GH så finns ju nu ett UG märke som hyllas rätt rejält som även finns labbtester på.
Som jag vet flera som tar som är nöjda. Du vet säkert vilket det är. Fulmens

Vet inte riktigt hur man skulle labbtesta GH ärligt talat men om det sägs att Fulmens GH är bra så kanske det stämmer. Känner till märket och det har väl i övrigt fått bra kritik av vad jag sett.

Schemat du kör på ser riktigt fint ut.

Mvh,

-Alfred

Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Till och med jag skulle vilja se Karl-Alfred köpa på sig en sisådär 1000-2000 iu HG från Fulmen och köra en vända. Glöm inte lägga upp en bild med FB-namn och datum + förpackningar när du gjort inköpet.

Vad menar du?
Citera
2019-09-30, 01:05
  #821
Medlem
Vilken härligt inspirerande rapport!

Det tog ett tag att läsa igenom tråden men det var det mer än värt att göra, nu vet jag vems råd jag ska följa i denna forumsdelen

Inget kurande för mig på ett tag dock, behöver komma i avsevärt mycket bättre form igen.
När jag var 16 hade jag två äldre kamrater som skulle börja kura men inte vågade så jag blev deras försökskanin. Det var ryssfemmor, Primobolan depot, Sustanon, Deca durobolin ja i princip allt dom kunde få tag i.

En period låg jag på 2000mg testo i veckan Det var alltid 3 månaders kurer som avslutades med HCG. En månads vila och sen ny kur, körde så i några år.

Jag måste ha haft en extrem tur då jag helt sluppit biverkningar både då och efter.

Det var i början på 90 talet före internet och dom preparat som verkar vara vanligast idag, på den tiden kom allt från apotek och läkemedelsföretag.

Ser fram emot en fortsatt rapport
Citera
2019-10-01, 21:22
  #822
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LylloMe
Vilken härligt inspirerande rapport!

Det tog ett tag att läsa igenom tråden men det var det mer än värt att göra, nu vet jag vems råd jag ska följa i denna forumsdelen

Inget kurande för mig på ett tag dock, behöver komma i avsevärt mycket bättre form igen.
När jag var 16 hade jag två äldre kamrater som skulle börja kura men inte vågade så jag blev deras försökskanin. Det var ryssfemmor, Primobolan depot, Sustanon, Deca durobolin ja i princip allt dom kunde få tag i.

En period låg jag på 2000mg testo i veckan Det var alltid 3 månaders kurer som avslutades med HCG. En månads vila och sen ny kur, körde så i några år.

Jag måste ha haft en extrem tur då jag helt sluppit biverkningar både då och efter.

Det var i början på 90 talet före internet och dom preparat som verkar vara vanligast idag, på den tiden kom allt från apotek och läkemedelsföretag.

Ser fram emot en fortsatt rapport

Det var inga schyssta vänner det! Haha.. Jag minns dock hur det gick till på den tiden och har själv en del "roliga" erfarenheter från eran innan internet..

Kul att du gillade rapporten, hoppas du lärde dig något av allt man skrivit ner. Vi får som sagt se om jag orkar fortsätta med rapporten eller inte. Nivån på f12 börjar bli lite väl låg tyvärr och intresset att engagera sig i något slags bidragande till forumet känns svalare för varje dag ärligt talat.

Visst saknar man apotekspreparaten men sanning å säga så märker jag inte någon skillnad på de riktigt vassa märkena som finns därute och de preparat man tidigare sett från fabriker som håller "apoteksnivå". Tycker att det finns gott om preparat idag som håller samma mått om inte bättre faktiskt då tekniken givetvis utvecklas på alla fronter.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-10-02, 18:30
  #823
Medlem
Vill inte förstöra din rapport med onödig text men kunde inte skicka Pm då jag har för få inlägg...

Är intresserad av vad du tycker om mitt framtida upplägg och om det finns brister eller förändringar som börs göras. Har läst din kur-rapport och la märke till att du är både påläst och har erfarenhet av AAS och Hcg.

Min plan är att använda turinabol 40/42.
jag påbörjade ett försök för nästan ett år sedan men fick redan dag 2-4 en hemsk testikelartrofi, vad många på olika forum ansåg var att man i så fall skulle injektera hcg, men då jag inte hade tillgång till detta så valde jag att hoppa av.

Planen är att denna gång injektera HCG 250iu 2 gånger i veckan hela kuren ut. Har hört att det ska vara onödigt under så korta kurer men då det tydligen ska vara möjligt att köra HCG only så det bör iallafall inte försämra kuren.

Slutligen så tar jag efter kur nolva 40/7 och sen 20/7.

som sagt, vad tycker du om detta upplägg? är det katastrofalt? eller rätt tänkt?
Vill hålla mig till OT i nuläget så är inte intresserad av att lägga till testo.

svar kommer att uppskattas!
MVH Pudu
Citera
2019-10-03, 09:19
  #824
Medlem
Ren bullshit att allt var så mycket bättre förr. 5mg dbol räckte för men nu måste man äta 30, 10mg anavar räckte, man växte som fan på 1 sustanon osv osv. Troligtvis var dessa som påstår detta rätt nya inom aas och växte bra men det finns bra prepp idag. Massvis om man ens ägna 20 min att kolla lite fakta innan man köper nånting. Det är nog generellt så bara att folk tar mer idag och det har ingenting med kvaliten att göra
Citera
2019-10-06, 13:01
  #825
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudu
Vill inte förstöra din rapport med onödig text men kunde inte skicka Pm då jag har för få inlägg...

Är intresserad av vad du tycker om mitt framtida upplägg och om det finns brister eller förändringar som börs göras. Har läst din kur-rapport och la märke till att du är både påläst och har erfarenhet av AAS och Hcg.

Min plan är att använda turinabol 40/42.
jag påbörjade ett försök för nästan ett år sedan men fick redan dag 2-4 en hemsk testikelartrofi, vad många på olika forum ansåg var att man i så fall skulle injektera hcg, men då jag inte hade tillgång till detta så valde jag att hoppa av.

Planen är att denna gång injektera HCG 250iu 2 gånger i veckan hela kuren ut. Har hört att det ska vara onödigt under så korta kurer men då det tydligen ska vara möjligt att köra HCG only så det bör iallafall inte försämra kuren.

Slutligen så tar jag efter kur nolva 40/7 och sen 20/7.

som sagt, vad tycker du om detta upplägg? är det katastrofalt? eller rätt tänkt?
Vill hålla mig till OT i nuläget så är inte intresserad av att lägga till testo.

svar kommer att uppskattas!
MVH Pudu

Nu är ju inte detta en kurrådstråd, det finns ju faktiskt mallar och trådar för detta. Det finns gott om god kompetens hos massor av användarna här på f12 gällande hCG.
När jag ändå svarar så kan jag ju säga vad jag tycker - skrota det där upplägget.
Du kommer inte att hinna uträtta mycket på den korta tiden men du har blandat in 3 olika preparat varav 1 preparat har givit dig negativ reaktion redan.
Är du inte seriös och villig att ge det en längre tid med testo, alltså en normal förstakur, så tycker jag du skall låta bli. Finns inget vits att hålla på sådär enligt min mening.
Å detta säger jag inte med någon brysk ton eller illvillighet utan i all välmening.

Mvh,

-Alfred

Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Ren bullshit att allt var så mycket bättre förr. 5mg dbol räckte för men nu måste man äta 30, 10mg anavar räckte, man växte som fan på 1 sustanon osv osv. Troligtvis var dessa som påstår detta rätt nya inom aas och växte bra men det finns bra prepp idag. Massvis om man ens ägna 20 min att kolla lite fakta innan man köper nånting. Det är nog generellt så bara att folk tar mer idag och det har ingenting med kvaliten att göra

Nej precis. Sen måste man ju komma ihåg att alla jämförelser är gjorda på anekdotisk evidens kryddat med lite nostalgi. Varför saker var bättre förr är ju för att man har glömt allt det dåliga..
Nej men skämt åsido - hade man bra kranar så var ju givetvis vissa preparat extremt kvalitativa då regleringen i delar av europa fortfarande var obefintliga där de vanligtvis tillverkade apotekspreparat. Men man hade ju inte samma insikt som t.ex. f12 ger, eller internet överlag, för att utröna andras omdömen på olika märken och leverantörer. Inte heller kunde man skicka mycket på analys så på det hela taget tycker jag också att det idag ser mycket bättre ut på de flesta fronter jämfört med hur det var förr.
Sen är det ju som med alla marknader - lycksökare utan koll eller samvete söker sig till pengarna och gör vad som helst för att rycka åt sig en del av kakan utan någon plan på långsiktighet. Så visst har skojarna i denna bransch växt till sig, men jag tror det sållas fint även i dessa led då de duktiga shopparna förmodligen tröttnar på att tappa mark för dessa individer.


Mvh,

-Alfred
Citera
2020-01-21, 12:31
  #826
Medlem
Så, hur går det med spenaten herr Alfred?😁
Icke något nytt att uppdatera eller i bästa fall en ny rapport.
Tror jag talar för en del andra när jag säger att läsning av denna rapport saknas något enormt !
Mvh
Citera
2020-02-07, 12:37
  #827
Medlem
Hej!

Först och främst stort tack för inspirerande och lärorika inlägg! Jag såg att du nämnde - och kort förklarade - anabol reset. Principen känns lockande men jag undrar om man skall göra en sedvanlig PCT eller om det är ’cold turkey’ på AAS, tills dess att man börjar känna av negativa effekter?
Citera
2022-08-29, 16:19
  #828
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blingmeetsziphz
Så, hur går det med spenaten herr Alfred?😁
Icke något nytt att uppdatera eller i bästa fall en ny rapport.
Tror jag talar för en del andra när jag säger att läsning av denna rapport saknas något enormt !
Mvh

Det går fint med spenaten, tackar som frågar.
Finns massor att skriva om sedan sist jag var här men det kommer nog inte bli varken uppdateringar eller ny rapport än på ett tag i alla fall.

Vad som kan vara relevant att berätta nu när man ändå är här är att jag sedan sist har fortsatt god hälsa, fysiken är såklart inte lika imponerande idag som under "peaken" i denna rapport eftersom jag bara har kört vidare med TRT och moderat träning varav 3 pass i veckan (á 45-60 min) har varit styrketräning. Vikten ligger idag på 88,7kg, fettet uppskattas utgöra runt 12% av detta och vätskeretentionen är precis som den ska vara.

Jag har för mig att jag lovade någon för länge sedan att uppdatera mer ur hälsoaspekt när det har gått ett antal år för att se vad mina "egenstudier" inom AAS resulterade i för konsekvenser gällande hälsan. (Den personen var övertygad om att jag fördärvade min kropp)
Så jag får väl ställa mig till svars för mitt löfte någon gång i framtiden och uppbringa en lite mer detaljerad redogörelse då för "hur det gick sen".

Mvh,

-Alfred


Citat:
Ursprungligen postat av gubbelur
Hej!

Först och främst stort tack för inspirerande och lärorika inlägg! Jag såg att du nämnde - och kort förklarade - anabol reset. Principen känns lockande men jag undrar om man skall göra en sedvanlig PCT eller om det är ’cold turkey’ på AAS, tills dess att man börjar känna av negativa effekter?

Tjena!

Kul att du kunnat ta lärdom av mina redogörelser.
Jag är lite osäker på hur du menar med din fråga - undrar du om man skall genomföra en PCT efter en längre kur som bestått av cykler med anabol reset mellan cyklerna eller undrar du om man skall genomföra en PCT mellan cyklerna (alltså under anabol reset)?

Hur som helst så är mitt svar att man nog bör genomföra någon slags PCT efter kurer, särskilt längre sådana. Jag var förr mer övertygad om att det var extremt nödvändigt att alltid, oavsett kur, genomföra PCT men idag tror jag nog mer på att en PCT kan se ut på fler sätt än gamla Nolva-klassikern och att det dessutom kan vara individuellt hur man bör lägga upp sin PCT.

Gällande PCT under anabol reset mellan cykler så är mitt svar nej; man bör inte genomföra PCT under anabol reset. Man bör dock hålla koll på en del värden, framförallt östrogen-värden, så att det hålls under kontroll vid utsättning av AAS-preparaten tills dess att man sätter in nya AAS-preparat.
Även här är behoven utav "stödbehandling" (såsom t.ex. HCG) individuellt.
Hela syftet för mig med anabol reset är ju att hålla nere dosen och antal preparat vilket såklart betyder att ju färre preparat, ai etc inräknat, desto bättre.


Mvh,

-Alfred
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback