2016-01-31, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Tycker du TS? Jag tycker precis tvrtom att dr nufrtiden finns mindre nakenhet inom film n ngonsin. Europeiska och asiatiska skdespelerskor verkar inte skygga fr att visa upp sig men speciellt amerikanska skdespelerskor r s in i helvete pryda och vill samtidigt vara starka feminister och inte slja sina kroppar. D kanske man inte ska ha ett jobb dr man anvnder sin kropp som ett redskap? Otyget i Hollywood nufrtiden r ocks att nr det vl finns med ngon nakenhet, s r det inte "kta vara" fr att citera Mats-Eric Nilsson utan ngra jvla CGI-brst. D r grnsen ndd fr lngesen med nakenskrck. Se bara Emma Watsons senaste film Regression dr hon skulle ha en "nakenscen", vilket bestod av en body double som red Ethan Hawke, dr man enbart sg lite bakdel och ryggtavla. Nakenscen my ass!

Nja, allts jag vill nd pst att det har blivit lite mer naket nu. Tnker the Wolf of Wall Street (2013), Chloe (2010), 50 Shades of Gray (2015) och love and other drugs (2010) bland annat.
Lste om en intervju med en reporter i Frankrike angnende det snabbt minskande toplessbadandet p den Franska Rivieran de senaste 20 ren och hon sa att det mycket hade med ny teknik (hamnar p internet) att gra men ocks vad hon kallade "aggressiv sexualitet", dvs. det Rihanna, Miley cyrus och Co hller p med.
Citera
2016-02-02, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
90-talet hade massor art/exploitation-filmer som frossade i sex och naket. Showgirls, Basic Instinct, Wild Things, Freeway 2, Jason Goes to Hell, Kids, Buffalo '66 och s vidare... Tycker att dessa filmer r betydligt mer grafiska n det mesta frn 70/80-talet.

Ja precis, det r ju 2000-talet som varit det mer tillbakadragna. Vilket kan ses konstigt d vi blir allt mer "sexuellt befriade" med tiden. Tror knappast att runtliggande var mer accepterat p 70-talet n nu lixom.
Citera
2016-02-02, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94
Ja precis, det r ju 2000-talet som varit det mer tillbakadragna. Vilket kan ses konstigt d vi blir allt mer "sexuellt befriade" med tiden. Tror knappast att runtliggande var mer accepterat p 70-talet n nu lixom.
Gosse, du var inte med p den tiden....D jvlar knullades det runt utan hejd, ven mycket vanligt att kompisar fick stta p flickvnnen eller pojkvnnen.
Citera
2016-02-02, 11:18
Medlem
Twizzs avatar
Ngot jag irriterat mig r nr skdisarna inte vill visa tuttarna i en sexscen.

S nr dom haft sex s drar hon upp lakanet/tcket och dljer det blir inte
naturligt alls i filmen. Det knns precis som att oj dr r kameran nu ska
jag dlja. D r det ju bttre att ta en skdis som inte bryr sej eller gra
att hon redan ligger under tcket.
Citera
2016-02-02, 11:44
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twizz
Ngot jag irriterat mig r nr skdisarna inte vill visa tuttarna i en sexscen.

S nr dom haft sex s drar hon upp lakanet/tcket och dljer det blir inte
naturligt alls i filmen. Det knns precis som att oj dr r kameran nu ska
jag dlja. D r det ju bttre att ta en skdis som inte bryr sej eller gra
att hon redan ligger under tcket.

Det r nnu "vrre" med manliga skdespelare. Man fr ju nstan aldrig se nakna mn i sexscener, de blir alltid skyddade av kameravinklar och liknande. Vldigt fnigt.
Citera
2016-02-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Gosse, du var inte med p den tiden....D jvlar knullades det runt utan hejd, ven mycket vanligt att kompisar fick stta p flickvnnen eller pojkvnnen.

haha ass? har jag svrt att tro men lter bra om det var s. Statistiskt har ju antal sexpartners och dylikt kat de senaste ren.
Citera
2016-02-02, 21:39
Medlem
Twizzs avatar
Citat:
Det r nnu "vrre" med manliga skdespelare. Man fr ju nstan aldrig se nakna mn i sexscener, de blir alltid skyddade av kameravinklar och liknande. Vldigt fnigt.

Ja helt klart dom f som visar ngot gr att man blir extra frvnad.
Nr det hnder. Vill ju hellre se nakna tjejer n mn ocks

Hller sjlv p med film s jag r extra skadad just i mnga scener.
Typ h nej varfr gjorde dom s och varfr hade dom inte den kameravinkeln
Citera
2016-02-02, 22:04
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
De kan ju inte dlja sin penis med knshr som kvinnliga skdespelare gr, har nog aldrig sett en kvinnlig skdespelare som r etablerad i filmindustrin visa upp en rakad muff.
Citera
2016-02-02, 22:20
Medlem
Lotsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
De kan ju inte dlja sin penis med knshr som kvinnliga skdespelare gr, har nog aldrig sett en kvinnlig skdespelare som r etablerad i filmindustrin visa upp en rakad muff.

Rosario Dawson i Trance .
Citera
2016-02-03, 09:02
Bannlyst
Citat:
haha ass? har jag svrt att tro men lter bra om det var s. Statistiskt har ju antal sexpartners och dylikt kat de senaste ren.
Jag tvivlar p det! P 70 och brjan p 80-talet knullades det runt friskt jmfrt med idag!
Citera
2016-02-03, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Jag tvivlar p det! P 70 och brjan p 80-talet knullades det runt friskt jmfrt med idag!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/sv...cle16791667.ab
Citera
2016-02-03, 18:37
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/sv...cle16791667.ab
Jag vill egentligen inte uttala mig, men den dr "statistiken" ger jag i alla fall inte mycket fr. Tror du verkligen p allvar att 40-talister (lderskategori 51-60 1996) gtt frn att haft 5,1 partners i snitt 1996 till att 2013 (lderskategori 71-74 primrt) ha 13,1 partners i snitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in