• 1
  • 2
2016-01-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M5power-
Nix det är det jag inte får Utan den startar bara upp som vanligt igen..
Gör det alltid så eller har du haft andra fel också när du försökt?

EXAKT hur du vet att Win 7 skivan funkar och EXAKT vad menar du att den startar upp i datorn?

Många har påstått att skivor funkat mm men när vi bett om detaljer har det visat sig att dom gjort felet fel.
Citera
2016-01-30, 19:06
Medlem
BRB 15min.

Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Prova med andra usb`n. Jag har 8st och den ena datorn tar alla medans den andra tar 3.

Om boot ordningen är satt till automatisk så stäng av det och gör det manuellt och sätt det till usb.

Gör uppstarten från usb`t internt i Windows via återställningskonsolen.

Ok ska koppla in 5st med samma ISO fil och se vad som händer, kan visa bild på vad som står. Först var det ett helvete att ens kunna komma åt BIOS..
Står något konstigt när man ska selecta vad den ska boot:a ifrån. Vad menar du med uppstart från usb't intern i windows via återställningskonsolen?
( Det låter som något som skulle funka!! )

Tusen tack för all hjälp jag får här, helt underbara!

Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Gör det alltid så eller har du haft andra fel också när du försökt?

EXAKT hur du vet att Win 7 skivan funkar och EXAKT vad menar du att den startar upp i datorn?

Många har påstått att skivor funkat mm men när vi bett om detaljer har det visat sig att dom gjort felet fel.

Har aldrig tidigare försökt på denna laptop, men börjar tröttna på deras jävla program som medföljer när man återställer datorn.
För att jag installerade precis Windows med DEN skivan, hehe är inte så amatörmässig Men skivan är det inget fel på. Och på USB:N ligger ISO fil,
som jag ställer in i bios att den ska boota från.

Tusen tack för all hjälp jag får här, helt underbara!
Citera
2016-01-30, 19:16
Medlem
1FFs avatar
Info om återställning - http://windows.microsoft.com/sv-se/w...fresh-reset-pc - leta efter avancerade alternativ eller liknande i "återställning" - som ger dig möjligheten att starta ifrån usb vid en omstart. Kan ta ett par ggr innan det funkar.
Citera
2016-01-30, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Info om återställning - http://windows.microsoft.com/sv-se/w...fresh-reset-pc - leta efter avancerade alternativ eller liknande i "återställning" - som ger dig möjligheten att starta ifrån usb vid en omstart. Kan ta ett par ggr innan det funkar.

Ska testa, letar runt på hemsidan där. Men mer intresserad av kommandotolken grejen. Det kanske fungerar. Just nu testade jag länken du angav och bara "återställ" men fortfarande så kommer det vara toshiba's fabrik inställningar och det är dem jag vill ha bort. Ska wipe:a disken HELT.. ;/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in