2016-01-27, 09:37
Bannlyst
Jag snusar bara portionssnus nu för tiden, och då Göteborgs Rapé eller Grov (båda white). Om jag skulle riva av förpackningen, eller påsarna och endast få snus kvar - är det samma sak som lössnus?

Förstår att det blir världens dyraste lössnus mtp storleken men var bara en tanke.
Senast redigerad av XXEL 2016-01-27 kl. 09:54.
Citera
2016-01-27, 09:59
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXEL
Jag snusar bara portionssnus nu för tiden, och då Göteborgs Rapé eller Grov (båda white). Om jag skulle riva av förpackningen, eller påsarna och endast få snus kvar - är det samma sak som lössnus?

Förstår att det blir världens dyraste lössnus mtp storleken men var bara en tanke.
Nej.
Citera
2016-01-27, 12:05
Bannlyst
Nä fan. Har du aldrig fått en trasig påse och snusat den? Inte samma smak eller känsla. Snuset blir svårt att hantera sas.

Ett tips. Ifall ni får trasiga snusar. Ta en bild, ta kontakt med swedish match. Dom kommer kanske be er skicka in snusen men oftast räcker en bild. Jag hade 8 trasiga general portion och fick 8 nya dosor i brevlådan. Har man trasiga portioner betyder det att flera stockar snus kan vara drabbade. Har hänt polare som gjort samma sak och blivit generöst ersatta.
Citera
2016-01-27, 12:12
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Nej.

Nej vad? Dyraste lössnus eller att det inte blir lössnus om man öppnar påsen? Oavsett borde svaret vara ja på båda dessa frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in