Jag snusar bara portionssnus nu för tiden, och då Göteborgs Rapé eller Grov (båda white). Om jag skulle riva av förpackningen, eller påsarna och endast få snus kvar - är det samma sak som lössnus?
Förstår att det blir världens dyraste lössnus mtp storleken men var bara en tanke.
Senast redigerad av XXEL 2016-01-27 kl. 09:54.
Jag snusar bara portionssnus nu för tiden, och då Göteborgs Rapé eller Grov (båda white). Om jag skulle riva av förpackningen, eller påsarna och endast få snus kvar - är det samma sak som lössnus?
Förstår att det blir världens dyraste lössnus mtp storleken men var bara en tanke.
Nä fan. Har du aldrig fått en trasig påse och snusat den? Inte samma smak eller känsla. Snuset blir svårt att hantera sas.
Ett tips. Ifall ni får trasiga snusar. Ta en bild, ta kontakt med swedish match. Dom kommer kanske be er skicka in snusen men oftast räcker en bild. Jag hade 8 trasiga general portion och fick 8 nya dosor i brevlådan. Har man trasiga portioner betyder det att flera stockar snus kan vara drabbade. Har hänt polare som gjort samma sak och blivit generöst ersatta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!