2006-08-13, 00:57
Medlem
Tommy_lifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smooth
Jag har aldrig varit med i en böghög! Jag vill också leka.

såja, det kommer när du minst anar det
Citera
2006-08-13, 01:13
Medlem
BlackSheeps avatar
Blev så inspierar av denna tråd, så jag igår på fyllan gjorde en böghög i mitt sovrum.. Jag tror vi va tre pers,men vi kan även ha varit två peronser. Det fattades hursomhelst lite folk.

Men, trotts brist på folk så blev böghögen rätt lyckad, vi lyckades även riva ner gardinen+ gardinstång.
Citera
2006-08-13, 12:08
Medlem
Kebabnisses avatar
Nu väcktes minnen, böghög var och är det roligaste som finns. Speciellt kul är det när den understa får andnöd eller damp.
Citera
2006-08-13, 12:16
Medlem
Patriarch Ks avatar
Haha jag vågade aldrig vara med i böghögar då jag var rädd för att få armbågar eller knän i skrevet
Dock såg det alltid väldigt skoj ut och hade det varit nu hade man inte tvekat...
Citera
2006-10-22, 11:10
Medlem
slipZens avatar
Och när man tror att de underbara högstadietiderna är borta (samhällsklasser på gymnasiet med 70% tjejer böghögar inte) så kommer lumpen... där allt blir så himla mycket manligare.

Det blir knappast värre när ett befäl får för sig att beordra böghög på X varvid X snabbt finner sig under en hel pluton.

Och det är ett riktigt mysterium, det är som sagt alltid han näst längst ner som får ondast.
Citera
2006-12-27, 18:01
Bannlyst
Jag vill ha mer böghögar Alltför längesedan jag såg en böghög nu.
Citera
2006-12-27, 18:25
Bannlyst
Hahaha!

På något vänster så fick vår klass med bara killar för sig att återuppliva gamla minnen i 1a ring och det blev en förjävla massa böghögar varje dag. En bröt ett revben och en bröt bröstkorgen dock..

Efter det så blev det inga fler.
Citera
2006-12-27, 18:26
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Jag hade ett stort böghögs tomrum i mitt liv mellan 8an och lumpen, men i lumpen var det böghög minst en gång om dagen. Alltid samma två killar som hamnade underst
Citera
2006-12-27, 19:14
Medlem
Böghögar äger man blir nästan nostalgisk när man tänker tillbaka på högstadiet när man slängde sig på kortspelsnördarna på rastena
Håller också med om att de va dom som va näst längst ner som fick ondast

denna måsste vara postad förut med fortfarande kul
http://boeghoeg.istheshit.net/
Citera
2006-12-27, 19:22
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondieGbg
Böghögar äger man blir nästan nostalgisk när man tänker tillbaka på högstadiet när man slängde sig på kortspelsnördarna på rastena
Håller också med om att de va dom som va näst längst ner som fick ondast

denna måsste vara postad förut med fortfarande kul
http://boeghoeg.istheshit.net/

Satan, skön bild.

Fö. så kom jag på att min armbågsskada som jag dragits med i 5 år nog kan vara från en jävla böghög... helvete... :O....

Sitter just i detta nu och förbannar mig över att jag inte kan träna som jag vill då min armbåge kollapsar och knasar.

Böghögar!! FAN!
Citera
2006-12-27, 22:23
Medlem
Pastor Franzs avatar
Är det bara jag som deltagit i flertalet böghögar med tjejer inblandade? Vi hade till och med en tjej underst en gång! Förstår inte varför folk slutar med böghögeri på gymnasiet, det är ju en given del av festandet! Brukar till och med funka bra att ligga underst, iaf så länge det är några tjejer på en. Blir dock lite surt när 90 kg friidrottare slänger sig över en.
Citera
2006-12-27, 22:26
Medlem
Catlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucid Dream
Böghögar ja..
Min klass på högstadiet var mästare på böghögar.
En gång låg vi på ett bord (!) och högen växte sig så stor att den gick upp i taket .

En annan gång bestämmde vi att vi skulle ta en tjej underst (lite coolt ju).
så vi tvingar en kompis att sprigna fram och brotta ner henne på golvet.
Så han gör det och gapar Böghög!! som brukligt är, men fasen vad fövånad och generad han blev när ingen annan la sig på .

Haha den taktiken använde vi oxå , men dock aldrig på en tjej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in