2006-08-11, 14:31
Medlem
Hahahahahaha denna tråden väckte minnen -asg-
Mest kick var det att vara i mitten, ochså roligt var det
att ta avsats från nått bord eller liknande och hoppa
rakt ner på böghögen fast på "Min" tid kallade vi
det inte böghög. Vi slog ner nån osäker person
sen vrålade nån "BILDA HÖÖÖÖÖÖÖÖÖG" så hörde
man gallskrik från stackarn som låg underst, i riktig panik "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ"
Jag hamnade bara underst 2gånger tror jag.. Åh vilka tider
Citera
2006-08-12, 14:16
Medlem
Abbe78s avatar
Självklart har man haft det. Men som du själv säger så kom alltid någon lärare i vägen och förstörde allt
Citera
2006-08-12, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy_lif
http://i6.tinypic.com/24cabye.jpg

onykter böghög is the shit

Hahahah 3 killar! jag skulle kalla det försök till gruppsex!
Citera
2006-08-12, 19:20
Bannlyst
dubbelpost
Citera
2006-08-12, 21:29
Medlem
Washuwants avatar
förrutom bilda hög(böghög) hade vi nått annat som vi inte äns hade namn till o de va att alla gick in nånstans där det var mörkt som satan o alla slog som rabies hundar... men det var för mkt skador så efter ett tag slutade vi med det
Citera
2006-08-12, 21:53
Medlem
Tommy_lifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordblacK
Hahahah 3 killar! jag skulle kalla det försök till gruppsex!

hahaha xD 4 faktiskt en av dom slicka mig på kinden och var asnöjd med det efteråt
Citera
2006-08-12, 23:28
Medlem
bockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Washuwant
alla gick in nånstans där det var mörkt som satan o alla slog som rabies hundar.
Kommer ihåg denna lek. Kallades den inte svarta madam eller något liknande.

Det fanns böghögar även på min skola. Dock brukade inte jag vara del av dem. Det var alltid någon fet snubbe som kallades Åke som var underst. Han var stark som fan så de böghögarna brukade sluta som striden i matrix 2 då agent smith bildar böghög på neo.
Citera
2006-08-13, 00:26
Medlem
Washuwants avatar
[quote=bockers]Kommer ihåg denna lek. Kallades den inte svarta madam eller något liknande.
[quote]

kommer fan inte ihåg vad vi kallade den
Citera
2006-08-13, 00:27
Medlem
Vad nostalgisk man blir nu när man läser om hederliga gamla böghögen. Var främst i mellanstadiet vi ägnade oss åt denna sysselsättning. Hos oss startade böghögen oftast genom att två killar började brottas varpå någon ropade böghög och hela klassen slängde sig över de två kombatanterna.
Citera
2006-08-13, 00:31
Medlem
Jadu, brings back the memoreis (?)... Vårt utartade så många knappt vågade gå ute i korridorerna.. Många besök till sjuksyster blev det också pga. detta fenomen. En del brutna revben + diverse andra småskador.

Klassikern var att det drogs ner någon kille nära ett bord, och sen när det låg kanske 3 pers på golvet så klättrade den fetaste killen i närheten upp på bordet å gjorde ett klassiskt "stage-dive" (vilket smärtade ganska bra på alla som låg i högen)

Tillslut gick dessa böghögar till högre makter och rektorn skrev ut ett officiellt brev till alla förädrar som hade barn i skolan, om dessa förfärliga böghögar.
Citera
2006-08-13, 00:34
Medlem
P3tters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bockers
Kommer ihåg denna lek. Kallades den inte svarta madam eller något liknande.
Nejdu ditt flygande spaghettimonster, svarta madam var när man gick in på toaletten, släckte lampan, blötte ett finger och ritade ett kors på spegeln och sa "svarta madam svarta madam, kom fram", asläskigt vafan
Citera
2006-08-13, 00:43
Medlem
Jag har aldrig varit med i en böghög! Jag vill också leka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in