Citat:
Ursprungligen postat av
nosaint
arbetsgivaren borde ju inför anställning gå igenom risker och hur de arbetar förebyggande etc eftersom att det är vanligt med incidenter på dessa boenden. lite intressant att svenska män som här uttalar sig negativt om dessa mäns kvinnosyn som skiljer sig från deras i samma mening säger att de inte skulle LÅTA sina flickvänner etc arbeta där... mig veterligen bestämmer kvinnor själv vad de vill göra och behöver inte be om tillåtelse från en man innan de söker jobb tex men om det är så att NI anser er ha rätt att bestämma över era kvinnor/systrar mm på vilket sätt skiljer sig er syn på kvinnor från dessa nya mäns kvinnosyn?
Ja mig veterligen skiljer det sig så att vi svenskar med vår hemska kvinnosyn sig så som att när vi blir förbannade eller kränkta då tjejen inte gör som vi säger så tar vi inte fram kniven och hugger den i ryggen på vederbörande.
Känns det svaret som något du kan godtaga?
Jag kan göra listan betydligt längre om vad som skjiljer svenska män från vildarna på HVB-hemmen.
OnT
Ja åter har då en svensk kvinna strykt med. Känner jag empati? sympati?
Nej.
Jag känner snarare en inre tillfredställelse att sånt här händer för kanske, kanske någon JÄVLA gång skall folk i detta landet fatta att det inte är FLYKTINGAR och det är INTE BARN! Så ni som jobbar där, vad fan tänker ni med? Tror ni verkligen att det är en lek? alla sitter ner och är fredliga?
Ni är så otroligt naiva och jag betvivlar ni någonsin kommer fatta.
Men ingen fara för snart kommer ärkeidioten Lasse Lindström på Expressen och berättar i en av sina alster om hur illa SD är och att vi vinklar allt till vår fördel. Att vildarna gör PR jobbet åt oss det är han för dum för att fatta.
För var dag som går, för varje dåd som sker så växer sig hatet starkare.
Skall statsministern åka runt och besöka alla platser där vildarna har ihjäl svenskar så får nog statsministern börja jobba på. Blir 24 timmars arbetsdag för denne eminenta svetsare.
Underbara gamla Sverige, vart tog du vägen?