2016-01-25, 12:22
Medlem
22 årig tjej som jobbar på hvb hem i mölndal knivmördad av ett boende "barn".

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....flyktingboende

Förmodligen bara början. Antar att hon var blond och ursvenska också.

Så vänster äckel, försvara nu detta och berätta hur många till ska behöva dö för era perversa multikulturella drömmar.
Citera
2016-01-25, 12:26
Moderator
manamanahs avatar
(FB) Mölndal: Stort bråk på boende - en person knivstucken till döds 2016-01-25

Integration och invandring --> Papperskorgen
/Moderator
Citera
2016-01-25, 12:28
Moderator
manamanahs avatar
Gick lite fort där. Men diskussion kring själva brottet tar vi i Aktuella Brott och kriminalfall, här i Integration och Invandring den frågeställning som TS för fram.

Papperskorgen --> Integration och invandring
/Moderator
Citera
2016-01-25, 12:30
Moderator
manamanahs avatar
Rubrik förtydligad.

Mod.
Citera
2016-01-25, 12:34
Medlem
Skedands avatar
De som jobbar med ensamkommande får inte ens veta hur farligt det är pga kod 291
Citera
2016-01-25, 12:36
Medlem
Det är dock inte bara "vänsteräckel" som ligger bakom det här. En stor del eller snarare större del av ansvaret tilldelas kräken inom liberalhögern som ville ha massinvandringen för att krossa den svenska välfärden. De bär imo mest ansvar för alla svenskar som blivit påtvingade det här våldet och sjuka kriminaliteten vi fått de senaste åren. Men visst vänsteräcklen har även agerat nyttiga idioter till dessa ohederliga liberaler och bör inte heller ursäktas.
Citera
2016-01-25, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skedand
De som jobbar med ensamkommande får inte ens veta hur farligt det är pga kod 291
Kan bekräfta.

En kvinnlig bekant funderade på att söka jobb på en mottagning. Jag sa att hon bör tänka en extra gång eftersom det inträffar väldigt mycket skit och att man som kvinna är extra utsatt.

Det gick in genom ena örat och ut genom det andra.

Det var först efter att händelserna i Köln och Kungsträdgården belystes i MSM som poletten ramlade ned.
Citera
2016-01-25, 12:49
Medlem
Kvinnan i fråga jobbade med att ta hand om dessa så kallade "barn" och röstade med absolut största sannolikhet på FI, S eller MP (som majoriteten svenska tjejer), jag har därmed svårt att känna någon sympati.
Dom röstar för detta och nu får dom exakt vad dom har röstat för, det vill säga, en massimportering av en kvinnosyn som vi hade här för ~100+ år sedan.
Att dom även är så otroligt korkade så att dom inte kan se bortom våra etablerade mediers, politikers, div vänsterextrema gruppers och kändisars propaganda och lögner gör att jag tycker att dom förtjänar det.
Det är nästan så att jag hoppas att varenda naiv och konflikträdd svensk blir gruppvåldtagen, i synnerhet FI's anhängare.
Senast redigerad av Mlkehunt 2016-01-25 kl. 12:52.
Citera
2016-01-25, 12:53
Medlem
YoungTonys avatar
Usch, det här är hur hemskt som helst, när ska det ta slut?
Många unga tjejer som tror att alla invandrare är hur nöjda som helst över att ha kommit till sverige och självklart ska dessa söta och snälla tjejer hjälpa till för att sedan bli mördade på bara några sekunder...
Citera
2016-01-25, 12:55
Medlem
Zigenarolyckans avatar
Men vad har man för ansvar som pappa, bror, kusin, pojkvän eller bara kompis om man låter en tjej i sin närhet arbeta som djurskötare på ett HVB hem? Jag skulle aldrig tillåta min syster eller flickvän att ens närma sig en sådan plats.

Den här tjejen var mest troligt en typisk naiv, dumsnäll svensk tjej som röstade MP, F!, V eller S. Hennes naivitet kostade henne livet. Det är inget att glädja sig åt som jag vet att många här kommer att göra, det är bara tragiskt att det måste gå såhär långt.
Citera
2016-01-25, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Kvinnan i fråga jobbade med att ta hand om dessa så kallade "barn" och röstade med absolut största sannolikhet på FI, S eller MP (som majoriteten svenska tjejer), jag har därmed svårt att känna någon sympati.
Dom röstar för detta och nu får dom exakt vad dom har röstat för, det vill säga, en massimportering av en kvinnosyn som vi hade här för ~100+ år sedan.
Att dom även är så otroligt korkade så att dom inte kan se bortom våra etablerade mediers, politikers, div vänsterextrema gruppers och kändisars propaganda och lögner gör att jag tycker att dom förtjänar det, det är nästan så att jag hoppas att varenda naiv och konflikträdd svensk blir gruppvåldtagen, i synnerhet FI's anhängare.

Mycket möjligt. Grejen e dock blattarna beteende. Det innebär ett otryggare samhälle för alla när random "flyktingar" kan mörda 22 åriga tjejer utan anledning.

Vem är nästa offer ?

Hoppas idiotsvetsarn känner sig nöjd och belåten nu. Förstört en svensk familj till.
Citera
2016-01-25, 12:57
Medlem
yournotlikemes avatar
Troligtvis skulle halva befolkningen dvs. ca 5 miljoner behöva gruppvåldtas ala. bukkakk style i omgångar i en månad eller två innan regeringen ens skulle överväga att göra något åt saken.

ont: Hade ALDRIG låtit någon kvinna jag känner jobba på något sånt där äckligt hem för "ensamkommande". Den där stackars 22-åringens död kommer mörkas bort av äckelmedia och om en vecka inte vara värt mer än en blyertspenna. Hennes stackars föräldrar dock kommer sörja henne livet ut, men det skiter väl PK-media i. Så länge det inte kommer ut att det var ett skäggbarn som gjorde det så är väl de glada.

Så obeskrivligt VIDRIGT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in