2016-02-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Det kan vara en bra idé.

Dock få man ju hoppas för dem som handlat där att dom inte sparat någon kundinfo, men de lär väl snart börja visa sig.... vore ju bra om dom själv skrev hur de ligger till så fort dem få möjlighet
Citera
2016-02-18, 15:10
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Dock få man ju hoppas för dem som handlat där att dom inte sparat någon kundinfo, men de lär väl snart börja visa sig.... vore ju bra om dom själv skrev hur de ligger till så fort dem få möjlighet

Även om de lyckas komma över lite kundhistorik så hamnar detta i slasken för kringliggande utredningar, inget som polisen har varken tid eller lust att börja nysta i då det är mer intressant att rikta resurserna på att klippa shopparna. :/
Men det är ju inte kul å ha sina uppgifter i slasken hos polisen i vilket fall.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-02-19, 14:54
Medlem
Har inte fått mailsvar eller beställningsbekräftelse från supermanlab på flera dagar nu, känns lite skumt då de verkar vara seriösa.
Citera
2016-02-19, 15:16
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Har inte fått mailsvar eller beställningsbekräftelse från supermanlab på flera dagar nu, känns lite skumt då de verkar vara seriösa.

Oroa dig inte. Stålmannen är tokseriös och kommer inte att göra dig besviken. Håll ut.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-02-19, 17:24
Medlem
Khaams avatar
Jag skicka pengar till svea för 2 dar sen som rek.
Beställde verktyg.
Spårade brevet igår.
Det stod att det var överlämnat till mottagaren.
Enligt deras mail så stod det klart och tydligt att dom numera tar emot brev som är rek .
Men när jag mailade dom ang mina varor så blev svaret att dom inte fått mina pengar.
Känner mig rätt blåst.
Citera
2016-02-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Beställde verktyg.
Spårade brevet igår.
Enligt deras mail så stod det klart och tydligt att dom numera tar emot brev som är rek .
Men när jag mailade dom ang mina varor så blev svaret att dom inte fått mina pengar.
Känner mig rätt blåst.

Jag instämmer, du är rent konkret en blåst person.
Alla som beställer från Svea är rent ut sagt blåsta.

Så länge det finns idioter som handlar av Svea kommer deras verksamhet att blåsa/sälja skit fortsätta.

Jag tycker inte minsta synd om dem som väljer Svea när all info finns ute om dem och det finns massa seriösa säljare på annat håll.

Kan bara vara icke läskunniga och folk som undermedvetet vill bli blåsta som köper via Svea.

Idioti.
Citera
2016-02-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Beställde verktyg.
Spårade brevet igår.
Känner mig rätt blåst.

Instämmer wakkawalla

Att folk fortsätter tar hem skit prepp från en skämt aktör är för mig en gåta
Trodde den var bojkottad för längesedan
Citera
2016-02-19, 21:18
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Läs deras tråd, 90% är ju dåliga omdömen
Citera
2016-02-19, 21:42
Medlem
Naaaaa, det är bara för "ärliga" Admin på HB rankat shoppen som [ELIT]
Och glöm inte att rödar ni Svea så är det falsk ryktesspridning enligt Admin på HB och ni riskerar bli bannade

Bojkotta HB är det enda sättet att bli av med skiten av SÅ MYCKET SCAMMERS SPONSRADE AV HB SOM DET KOMMIT PÅ SISTA TIDEN!!

Jag såg till att jag blev bannad för mig går inte att tysta eller köpa!
Citera
2016-02-20, 00:20
Medlem
3dDiablos avatar
Tänk om någon med kunskaper och resurser kunde skapa en ny plattform. Risken är väl att de blir samma skit där tillslut.
Men man kan alltid hoppas
Men som någon skrev tidigare, finns massa seriösa shoppar. Så läs fan lite omdömen om ni inte har koll, så oseriösa aktörer som Svea ej kan fortsätta.
Citera
2016-02-20, 11:15
Medlem
När kan man förvänta sig ett mail från apoteksboden efter order?
Citera
2016-02-20, 12:33
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Tänk om någon med kunskaper och resurser kunde skapa en ny plattform. Risken är väl att de blir samma skit där tillslut.
Men man kan alltid hoppas
Men som någon skrev tidigare, finns massa seriösa shoppar. Så läs fan lite omdömen om ni inte har koll, så oseriösa aktörer som Svea ej kan fortsätta.

Kollat in biggerharderstronger.com?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in