2016-01-22, 00:02
Medlem
Gomens avatar
Svensk folket definierar meningen "Döm boken efter omslaget! Märkligt beteende bland svennar nuförtiden, speciellt på offentliga platser. På bussen häromdagen gjorde jag ett experiment. Det gick ut på att skapa kontakt med svennisar. Jag la min gym väska på andra sätet så jag kunde sätta mig vid fönster sätet. Bussen körde ner till stan och det fylldes på med folk. När det väl blev väldigt bemannat på bussen, vågade ingen att fråga om jag kunde ta bort väskan min och lägga det under sätet så de kunde sätta sig bredvid mig. Utan folk stod bara där under hela resan. Det var även svennisar som stannade några sekunder för fråga men slutade med att de stod ut hela resan. Sätet bredvid mig var den enda lediga sätet i hela bussen när det var full proppat med folk. Alla andra satt sig vid andra säten, men inte min. Det har hänt liknade händelser under sommaren samt i andra bussresor jag har varit med om. Är ni seriöst rädd för ta kontakt med med blatte? Hela bussresan var 35 min och det blev väl fullt vid 20 min så resten stod ut i 15 min

Bara för att ni ser mig som en våldtäktsman, betyder det inte att jag är en!

Vad är ni rädd för? Varför vägrar ni att ta kontakt med blattar i såna situationer?
Citera
2016-01-22, 00:05
Medlem
Kanske för att blattar är heeelt crazy just nu runt om i Sverige och Europa!?

"ALLLLLAAAH ACKBAR , AALLLLLLAAAAH ACKBAR".... För minsta lilla!

(Shit son, i'd stay away to from them crazy sand niggz!)
Senast redigerad av Papaoutai 2016-01-22 kl. 00:12.
Citera
2016-01-22, 00:12
Medlem
Gomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Kanske för att blattar är heeelt crazy just nu runt om i Sverige och Europa!?

"ALLLLLAAAH ACKBAR , AALLLLLLAAAAH ACKBAR".... För minsta lilla!

Shit son, i'd stay away to from them crazy sand niggz!

Utveckla lite kanske? Ser du alla blattar som en och samma "sand niggz"
Citera
2016-01-22, 00:13
Medlem
nedboys avatar
Svenskarna är glada för att du har din väska där så det inte blir konstigt när sätet verkligen är ledigt men ingen vill sätta sig bredvid dig. Du räddar dem alltså genom att ha väskan så oförskämt som man kan räkna med att en invandrare har väskan.

Det egoistiska respektlösa sättet har vi svenskar genom åren lärt oss att invandrare har så vanan finns.
Citera
2016-01-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gomen
Svensk folket definierar meningen "Döm boken efter omslaget! Märkligt beteende bland svennar nuförtiden, speciellt på offentliga platser. På bussen häromdagen gjorde jag ett experiment. Det gick ut på att skapa kontakt med svennisar. Jag la min gym väska på andra sätet så jag kunde sätta mig vid fönster sätet. Bussen körde ner till stan och det fylldes på med folk. När det väl blev väldigt bemannat på bussen, vågade ingen att fråga om jag kunde ta bort väskan min och lägga det under sätet så de kunde sätta sig bredvid mig. Utan folk stod bara där under hela resan. Det var även svennisar som stannade några sekunder för fråga men slutade med att de stod ut hela resan. Sätet bredvid mig var den enda lediga sätet i hela bussen när det var full proppat med folk. Alla andra satt sig vid andra säten, men inte min. Det har hänt liknade händelser under sommaren samt i andra bussresor jag har varit med om. Är ni seriöst rädd för ta kontakt med med blatte? Hela bussresan var 35 min och det blev väl fullt vid 20 min så resten stod ut i 15 min

Bara för att ni ser mig som en våldtäktsman, betyder det inte att jag är en!

Vad är ni rädd för? Varför vägrar ni att ta kontakt med blattar i såna situationer?

Det är normalt att hålla avstånd till ohyra.
Citera
2016-01-22, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gomen
Utveckla lite kanske? Ser du alla blattar som en och samma "sand niggz"

Den genomsnittliga blatten i Suedia (som ni gillar kalla det) är antingen MENA, Balkan-Alban eller Zigenaren som frågar efter tändare och sen ger dig ett knä rakt i bröstet "walla" säger det bara! Från ingenstans bara "Bam"!

Jag ska vara 100% ärlig med dig nu "mayne"... Jag kan legit inte se skillnad på Romska Mario ifrån Rumänien och Mustafa ifrån Irrrak!

I mina svenska ögon är ni alla samma sak. Blatte som blatte som man säger!
Citera
2016-01-22, 00:19
Bannlyst
Vi hatar er. Jag gillar verkligen inte att det kryllar av er apor på våra gator och torg.
Citera
2016-01-22, 00:19
Bannlyst
Folk är inte rädda för blattar. Det är skillnaden med tänkandet och kulturen som gör att man drar sig för att ha med er att göra. Ni har lite svårt för demokrati och respekt för andra, något folk tar för givet för att slippa onödiga konflikter.

Och nej, jag är ingen fittsvenne. Jag är den som du inte vill göra förbannad.
Citera
2016-01-22, 00:21
Medlem
Vi hade det tryggt o bra innan massinvandringen kom igång, flickor kunde gå ut utan allt tafsande och killar behövde inte se sig om över axeln, pensionärer kunde gå ut o promenera utan att vara rädda mm mm mm
Citera
2016-01-22, 00:22
Bannlyst
Vi svenskar är väldigt noga vilka vi tar kontakt med. Vi vet ju inte hur väl du känner till våra seder. Sätter vi oss bredvid dig så kanske du vill snacka hela resan.
Citera
2016-01-22, 00:22
Medlem
StigAllans avatar
Jag och mina vänner är inte rädda för blattar!
Rent skitsnack!

Skulle verkligen vara roligt att se en kurd konfrontera alldeles ensam i sin kaxiga dvärghet!
Men den situationen finns inte om man inte tillverkar den själv.
Blatteskräpet behöver alltid vara gäng och ibland ha stenar i händerna!
Citera
2016-01-22, 00:23
Medlem
Gomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Det är normalt att hålla avstånd till ohyra.
Som sagt sa jag ju "Dömma boken efter omslaget... Jag är faktiskt född i Norge. Ser du Norrbaggar som parasiter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in