Svensk folket definierar meningen "Döm boken efter omslaget! Märkligt beteende bland svennar nuförtiden, speciellt på offentliga platser. På bussen häromdagen gjorde jag ett experiment. Det gick ut på att skapa kontakt med svennisar. Jag la min gym väska på andra sätet så jag kunde sätta mig vid fönster sätet. Bussen körde ner till stan och det fylldes på med folk. När det väl blev väldigt bemannat på bussen, vågade ingen att fråga om jag kunde ta bort väskan min och lägga det under sätet så de kunde sätta sig bredvid mig. Utan folk stod bara där under hela resan. Det var även svennisar som stannade några sekunder för fråga men slutade med att de stod ut hela resan. Sätet bredvid mig var den enda lediga sätet i hela bussen när det var full proppat med folk. Alla andra satt sig vid andra säten, men inte min. Det har hänt liknade händelser under sommaren samt i andra bussresor jag har varit med om. Är ni seriöst rädd för ta kontakt med med blatte? Hela bussresan var 35 min och det blev väl fullt vid 20 min så resten stod ut i 15 min
Bara för att ni ser mig som en våldtäktsman, betyder det inte att jag är en!
Vad är ni rädd för? Varför vägrar ni att ta kontakt med blattar i såna situationer?