2016-01-22, 00:24
Medlem
Allltså okej Okej okej! Jag ska berätta hur det ligger till!

Vi svenskar tycker ni blattar är helt värdelösa, griniga, jobbiga och framförallt helt fucked up ociviliserade. Du vet. man ser pundaren vid busskuren som inte kan prata ordentligt eller bete sig.

Inte fan ställer jag mig nära den då eller vill ens ha något med den att göra! Eller hur?

Så är det med er blattar! Hahah, Folk vill bara inte ha något med er att göra. Ni är inte så "walla" så coola ni tror med era accents, Hip Hop swag moves och någon fånig tro/sed. Adidas byxor, dunjacka eller någon fancy rock kombinerat med Air max skor och någon träningsväska. AHAHHAHA!
Citera
2016-01-22, 00:25
Medlem
Det finns ingen som vill prata med någon som inte ens har vett nog att ta bort sin väska från sätet ombedd.
Du signalerar att du vill sitta ensam på två säten.
Vill du ha kontakt med en svensk så prova att flytta på väskan och säg frasen: Det är ledigt här.
Vilket mentalsjukhus har du vuxit upp på?
Citera
2016-01-22, 00:25
Medlem
Det är trådskaparen som ska lyfta bort väskan själv när han ser att det finns folk som står upp och inga fler säten är lediga. Svensken ska inte behöva säga till.

Skulle nog inte säga till själv, utan bara utgå från att om personen inte flyttar väskan självmant så är han en arrogant jävel som inte skulle flytta på den även om man sa till.
Citera
2016-01-22, 00:28
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomen
Svensk folket definierar meningen "Döm boken efter omslaget! Märkligt beteende bland svennar nuförtiden, speciellt på offentliga platser. På bussen häromdagen gjorde jag ett experiment. Det gick ut på att skapa kontakt med svennisar. Jag la min gym väska på andra sätet så jag kunde sätta mig vid fönster sätet. Bussen körde ner till stan och det fylldes på med folk. När det väl blev väldigt bemannat på bussen, vågade ingen att fråga om jag kunde ta bort väskan min och lägga det under sätet så de kunde sätta sig bredvid mig. Utan folk stod bara där under hela resan. Det var även svennisar som stannade några sekunder för fråga men slutade med att de stod ut hela resan. Sätet bredvid mig var den enda lediga sätet i hela bussen när det var full proppat med folk. Alla andra satt sig vid andra säten, men inte min. Det har hänt liknade händelser under sommaren samt i andra bussresor jag har varit med om. Är ni seriöst rädd för ta kontakt med med blatte? Hela bussresan var 35 min och det blev väl fullt vid 20 min så resten stod ut i 15 min

Bara för att ni ser mig som en våldtäktsman, betyder det inte att jag är en!

Vad är ni rädd för? Varför vägrar ni att ta kontakt med blattar i såna situationer?
Du skämtar. För inte menar du att du råkar bo i en stad där blattar inte åker buss?

Kanske du helt enkelt luktar illa, eller ser jävligt udda ut. Annars borde någon ha satt sig - svensk eller blatte. Istället valde alla att stå.
Citera
2016-01-22, 00:28
Medlem
Gomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitmaktNegerslakt
Vi hatar er. Jag gillar verkligen inte att det kryllar av er apor på våra gator och torg.
Hahaha, Jag hatar inte rasister som dig. Jag är den blatten som lyckas att göra en rasist till en icke-rasist på noll tid. 2 av mina vänner var sd-anhängare/nazister.
Citera
2016-01-22, 00:33
Medlem
dacks avatar
Citat:
Svensk folket definierar meningen "Döm boken efter omslaget! Märkligt beteende bland svennar nuförtiden, speciellt på offentliga platser. På bussen häromdagen gjorde jag ett experiment. Det gick ut på att skapa kontakt med svennisar. Jag la min gym väska på andra sätet så jag kunde sätta mig vid fönster sätet. Bussen körde ner till stan och det fylldes på med folk. När det väl blev väldigt bemannat på bussen, vågade ingen att fråga om jag kunde ta bort väskan min och lägga det under sätet så de kunde sätta sig bredvid mig. Utan folk stod bara där under hela resan. Det var även svennisar som stannade några sekunder för fråga men slutade med att de stod ut hela resan. Sätet bredvid mig var den enda lediga sätet i hela bussen när det var full proppat med folk. Alla andra satt sig vid andra säten, men inte min. Det har hänt liknade händelser under sommaren samt i andra bussresor jag har varit med om. Är ni seriöst rädd för ta kontakt med med blatte? Hela bussresan var 35 min och det blev väl fullt vid 20 min så resten stod ut i 15 min

Vad är ni rädd för? Varför vägrar ni att ta kontakt med blattar i såna situationer?
synd att du inte var på samma buss som mig för jag hade skettet stort stycke i din jävla väska. Det hör till god ton att bereda plats på allmänna kommunikationer lika väl som att lämna plats åt äldre men det förstår inte blattarna och det är en orsak till att ni blir hatade i samhället.
Citera
2016-01-22, 00:34
Medlem
Citat:

Själv är jag ganska van vid att blattar här kör sitt eget race. Är väl mer regel än undantag nuförtiden att kolla hur långt man kan gå, visa sig lite badass...

Du är nog inte den enda som tror att alla svenskar är rädda, saken är väl den att folk börjar bli så jävla trötta på det respektlösa beteendet du beskrev ovan så man skiter i det helt enkelt.
Citera
2016-01-22, 00:39
Medlem
Gomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
Det finns ingen som vill prata med någon som inte ens har vett nog att ta bort sin väska från sätet ombedd.
Du signalerar att du vill sitta ensam på två säten.
Vill du ha kontakt med en svensk så prova att flytta på väskan och säg frasen: Det är ledigt här.
Vilket mentalsjukhus har du vuxit upp på?
Det var ett experiment din idiot. Såklart tar jag bort väskan 90% av gångerna i de dessa situationer. Just denna gången vill jag se hur sensitiva kaviar packet var
Citera
2016-01-22, 00:40
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:

Vafan tog du inte bort väskan för ifall det var fullt då? Bussen fullsatt och du har väskan kvar på sätet intill! Det kan man ju bara tolka som att du antingen är dum i huvet eller också inte vill ta bort väskan!
Typiskt blatte behavior!
Citera
2016-01-22, 00:43
Medlem
Just det har med att svenskar garna undviker att prata med frammande galler nog inte bara invandrare, tror att det har med blyghet att gora mer an feghet. Man skoter helt enkelt sitt eget och pratar inte med frammande i Sverige, dock kanns de som detta luckras upp mer och mer pa senare ar
Senast redigerad av SallyBalls 2016-01-22 kl. 00:55.
Citera
2016-01-22, 00:46
Bannlyst
Ähhh, senast jag brydde mig var jag i tonåren. Efter det så lade jag inte mer vikt vid det kom fram till att man inte kan styra andras åsikter/tankar om en.

Tycker dee att jag ser ut som en kriminell, så kan jag inte göra mkt åt det det är därför jag också aldrig tar kontakt med någon svensk som jag inte känner, för att inte skapa en massa onödig paranoia som brukar uppstå. Då är jag född o uppvuxen här också samt talar språket perfekt

Det blir alltid förvånande blickar när man öppnar käften sen, nästan som om personerna har sett Jesus el nåt, helt överraskade av sina förutfattade meningar

Tkr mest att det är roligt när det händeer.
Citera
2016-01-22, 00:53
Medlem
Gomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Vafan tog du inte bort väskan för ifall det var fullt då? Bussen fullsatt och du har väskan kvar på sätet intill! Det kan man ju bara tolka som att du antingen är dum i huvet eller också inte vill ta bort väskan!
Typiskt blatte behavior!
Har du svårigheter med att läsa? Det står "Experiment" i min tråd inlägg. Såklart beter jag mig inte som en getto blatte som ni alla tycker jag är Jag kollade nästan alla de som gick förbi mig med ett leende och inte fan frågade de om att ta bort väskan. Jag ville få dem att fråga mig att ta bort den. Den uppfattningen jag har fått av er, är att de är blyga, osociala som vilket svennebanan som helst. Ni är rädda i verkligheten, men väldigt öppna på nätet . Ni är det motsatta av vikingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in