2016-07-17, 17:02
Medlem
Marit Paulsen r klok och vis. Hennes uppvxt (Liten Ida r en fin film som bygger p hennes bok) r
verkligen inte en dans p rosor men nr hon berttar om den slipper man bde grtmildhet, bitterhet och aggressiva utfall gentemot allt och alla.
Sakine Madon var ocks bra, lite vl jmntjockt men jag tror musiken hon gillar och valde sger en hel del om knslorna bakom det hon sger p sitt terhllsamma, sakliga stt.
Och som sagt hellre jmntjockt n ett sjlvupptaget jag, jag, jag ...
Citera
2016-07-19, 10:06
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Vill pminna om att det kommer tre spnnande talare nu p rad! Iallafall enligt mig sjlv '

19 JULI(IDAG) Sven Hagstrmer, hans historia r dock vldokumenterad s kan man den s lr det inte vara ngot nytt.

20 Juli: Lyssnarnas sommarvrd. Alltid en hgpunkt i en sommar annars fylld av kultursnobbar.

22 Juli: Edward Blom(Kanske en kultursnobb hahah): Har nstan blivit folkkr eller str p randen. Vet nstan inget om honom frutom att han lskar mat. Ska bli spnnande.
Citera
2016-07-22, 14:18
Avstngd
volvo 240s avatar
Trodde Sara Mohammad skulle vara vnsterpartisten frn skne som poserat med vapen i Irak. Tur att det inte var hon.Den hr har ju rtt vettiga sikter.
Citera
2016-07-25, 12:40
Moderator
pudelluss avatar
Det gr ju inte ett r utan att programledningen mer eller mindre nedgrande kritiseras fr att fokusera vl mycket p mediepersonligheter, vsterfolk, stockholmare mm.

Hoppas de drfr ngon gng i historien tar in en pratare som oannonserat berr setta som ngot mnga lyssnare irriterar sig p, eller kanske rentav skrms ver.
Citera
2016-07-26, 02:24
Moderator
Allaballawallas avatar
Carola Hggkvist sommarprat r det enda som jag hittills i r inte pallat lyssna igenom helt och hllet. Hennes rst gr att hon p ngot mrkligt stt lter som ett riktigt "gammalt" hest barn som gr allt fr att lta extra vnlig.

Lite vl mycket evangelisering fr min smak.
De tre hndelserna som ledde fram till att hon snubblade in i gudstrsket var nstan ckligt larviga...

Det blev fem off-knappar av fem mjliga.
Citera
2016-07-27, 11:00
Medlem
MrWins avatar
Skall bli intressant att hra p Bert Karlsson idag. Nmner han ngot om hans vg frn att vara fretrdare fr Ny Demokrati till asylbaron?
Citera
2016-07-27, 13:17
Medlem
enfindams avatar
Idag r det Bert Karlssons tur att bertta om sitt liv och sitt entreprenrsskap. Det blir nog mest ltar med hans egna artister. Jag tror att Bert tycker om uppmrksamheten...
Citera
2016-07-29, 16:27
Medlem
trickydicks avatar
Lyssnade idag och det var ngon Stina Stoor som jag aldrig hrt talas om innan. Men det var riktigt bra, god berttare, halvrolig och en ganska spnnande historia. Bra musik ocks.
Citera
2016-08-06, 13:47
Medlem
enfindams avatar
Magnus Uggla bjuder p ett underhllande "Sommmar" om sitt musikaliska liv. Det verkar som om han gr igng p negativ kritik.
Citera
2016-08-06, 14:49
Medlem
Barytons avatar
Magnus Uggla var den bsta sommarprataren jag lyssnat p i r. S ondligt mycket bttre n grdagens Carolina "floskelmaskinen" Kluft.
Citera
2016-08-07, 01:06
Medlem
raxmouses avatar
Mste sga att jag inte visste ngonting alls om Magnus Uggla, jag har inte ens sett ett avsnitt av "s mycket bttre"...ngonisn, men iaf, VILKET sommarprat. Sn otrolig berttarrst och hur han knt ihop scken och hur avslutet p samtalet(sommarpratet) blev... https://m.popkey.co/9f6213/7MKka.gif
vilken knock out ass

Tror ni han valde att bara spela country fr att ngon skulle klaga? VAFAN SPELAR HAN BARA COUNTRY FR mste jag vl sga d....

Citat:
Ursprungligen postat av Baryton
Magnus Uggla var den bsta sommarprataren jag lyssnat p i r. S ondligt mycket bttre n grdagens Carolina "floskelmaskinen" Kluft.

Det var ju helt fantastiskt, det var till och med bttre n Bert Karlssons bronsmedalj i orientering
Senast redigerad av raxmouse 2016-08-07 kl. 01:16.
Citera
2016-08-07, 15:41
Medlem
Kulliss avatar
Vilken var skolan C Klft brjade p nr hon flyttade till Vxj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in