2016-06-09, 16:52
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
SR har lyft upp sig lite. Antar att kritiken ntt SR att det mest r rdgrna sympatisrer som ges plats som sommarpratare. Sara Mohammad och Sakine Madon ska bli intressant. Silvana Imam, Expo Lagercrantz och systrarna Kronlf kan jag vara utan.

Bert Karlsson frvnade mig.

Antar att Henrik Arnstad som anklagar Mohammad fr islamofobi gr bananas just nu

Ja, det var ett fall framt. Men ska verkligen professionella "opinionsbildare" ges utrymme som sommarpratare? Lobbyister med andra ord.
Citera
2016-06-09, 17:02
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Anders Kompass, en ung invandrartjej samt en gammal dramatenskdis, tre heta tips.

Verkar som de missade dramatenskdisen, men Klas stergren, Edward Blom och Doc Forest ska bli kul att lyssna p.
Citera
2016-06-09, 17:02
Medlem
Nintendokids avatar
Tafatt lista. Var r jimme kesson?
Citera
2016-06-09, 17:47
Medlem
vegeges avatar
Kan man aldrig f slippa dessa "identitetspolitiksvarumrkesbyggande" jvla skitartister? Nvl, jag behver inte lyssna heller.
Citera
2016-06-09, 18:42
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Tafatt lista. Var r jimme kesson?

Precis p samma plats som alltid nr det kommer till Sommar i P1; inte med.
Citera
2016-06-09, 19:00
Medlem
Det kndes mycket bltt politiskt i r. r vl bara Ingvar Carlsson som r rd av de
som r uttalat politiska.
Citera
2016-06-09, 19:25
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Edward Blom.
Fenomenalt!
Ja han ser jag fram emot att f lyssna p. En riktigt underhllande karl det dr, bde nr han talar och nr han slafsar i sig smlt prstost med sked!
Citera
2016-06-09, 19:39
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
SR har lyft upp sig lite. Antar att kritiken ntt SR att det mest r rdgrna sympatisrer som ges plats som sommarpratare. Sara Mohammad och Sakine Madon ska bli intressant. Silvana Imam, Expo Lagercrantz och systrarna Kronlf kan jag vara utan.

Bert Karlsson frvnade mig.

Antar att Henrik Arnstad som anklagar Mohammad fr islamofobi gr bananas just nu

Huh? Har Zlatans polare varit p Expo lnge?

verlag halvbra, ska halvlyssna s mycket som mjligt, brukar alltid vara nn man inte har koll p som verraskar.
Citera
2016-06-09, 20:10
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Tycker rets lista verkar riktigt bra, minskat antal random kultur-artister som sttt i rampljus i 20 r och knappast behver nnu mera plats!! Carola undantaget, frvnad ver att hon inte tidigare sommarpratat!

Lars Ulrich!! Mste varit ngon vikarie som kommit med den grymma idn! lskar det.
Senast redigerad av James-Michael-Michaels 2016-06-09 kl. 20:11. Anledning: giggs
Citera
2016-06-09, 20:13
Medlem
Torasts avatar
S var det dags att fr mig traditionsenligt vlja ut en (1) sommarpratare som jag ska lyssna p och sedan helt och hllet glmma bort att lyssna p honom/henne. I r var det svrare n vanligt, fanns flera styckna som skulle vara roligt att lyssna p men friidrottstnt som man r s fr det bli Clftan.
Citera
2016-06-09, 20:32
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Kim hller ngot tal om flyktingar och whips. Sommarpratare 2016.
Citera
2016-06-09, 20:44
Medlem
LuktenUtavBajss avatar
Jag tar Stakka Bo som favorit. Han r coolare n Steve McQueen och Iggy Pop tillsammans. Kommer ni ihg videon dr han kte flygande kilometern i triker och en sdan dr hjlm man har? Jag sger eder: det kan inte bli coolare n s. Jag hoppas att han r lika cool i radion. The Great Blondino.

Kikki kan nog bjuda p ngra fyllehistorier och recept p falukorv. Det kan ocks bli intressant.

Torsk p alla mina tre frhandstips. Nja, vi frsker nsta r igen. Kanske blir det Tretjak till slut...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in