2016-01-23, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kris00tian
Har inte läst ett ord i tråden.

Är mamman namngiven? Fejsbook kanske? Hon ser inte svensk ut. Afrikansk? Kan araben varit rasist?
Araben? Zigenare är inte araber.
Citera
2016-01-23, 08:52
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Och hur vet du att jag är feg? du sitter och dömer mig genom ett tangentbord lilla gubben. Du är pinsam. Jag tror inte och har aldrig påstått att alla är som mig. Jag hade ingripit om jag hade varit på platsen definitivt jag är inte en feg svensk som 90% av alla svenskar är. Gå bara på bussen och se svenskarna vågar ju förfan inte ens sitta bredvid varandra. Vad lever du i för värld?
En parallell värld till din uppenbarligen.
Jag får be om ursäkt för att jag trampade på en öm tå, det är bara det att du uppfyller i princip alla fördomar för att vara just en feg stackare som hellre vänder sig bort än hjälper till. Men se där, fördomar kan tydligen vara felaktiga.

Att inte vilja sitta jämte nån på bussen är inte riktigt samma sak som att vara feg f.ö. och jag anser att du har fel om att 90% av svenskarna är fega. Däremot finns det nåt som heter "bystander effect", jag tror det är det som du tar för feghet. Men det är inte heller det feghet och absolut inte nåt som är unikt för Sverige. Det är ett välkänt och världsomspännande fenomen.
Citera
2016-01-23, 08:53
Avstängd
Zigenarkräket har säkert rånat massor av gamla svenskar och han kommer fortsätta.
Han håller tydligen till i norrort och innerstan.
God jaktlycka alla som ger sig ut
Citera
2016-01-23, 09:10
Bannlyst
säkert nämnt, men han verkar ha gripits i Märsta igår. Gött
Citera
2016-01-23, 09:14
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrBBCC
säkert nämnt, men han verkar ha gripits i Märsta igår. Gött
Igår ?
Då är aset garanterat ute och gör jävelskap redan idag !!!
Citera
2016-01-23, 09:17
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Igår ?

Med lite tur så släpper dom honom inte då det redan uppmärksammats så pass mycket att det skulle bli reaktioner även bland vanliga PK-svenskar.

Det där med att spotta på folk är typiska ziggefasoner.
Citera
2016-01-23, 09:21
Medlem
guubens avatar
”Sådär! Den misstänkte från tunnelbanan som betedde sig som en ynkrygg, som slog och misshandlade en mamma framför barnen. Är numera gripen!”, skriver poliserna bakom Twitterkontot YB Södermalm. (METRO)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hur blev det nu med den där sekretesskoden "kod 291" ?
Citera
2016-01-23, 09:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Igår ?
Enda orsaken till att hålla kvar kräket är för att skydda den från mörka krafter, annars är han redan ute och rånar svenska gamlingar as we speak
Citera
2016-01-23, 10:13
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnezia1
Kalla henne inte modig, det där var dumdristigt och högmodigt att riskera sina barn för att stoppa någon hon tror försöker stjäla. Lovar att hon inte hade reagerat så snabbt om det var Emil i Lönneberga som gick bakom tanten. Den där mamman är dum i huvudet, att hon dessutom inte ångrar sin idioti och vill riskera sina barns liv och stoppa någon igen. Varför lyssnar hon inte på sina barn som inte säger att de inte vågar åka tunnelbana med henne mer. Ska horan leka hjälte så kan hon väl göra det utan småbarn i sällskap? Jävla dåre riskerar sina egna barns hälsa och liv för att bli dagens hjältinna. Om hon försöker leka stålmannen igen kanske det blir en kniv i hjärtat istället för en spottloska.
Jag håller med om det, har man barnen med sej så ger man sej inte in i något dylikt. Men kvinnan är väl förmodligen uppfostrad att alla ziggisar och MENA är snälla, och inte rör en kvinna med barn.
Men att hon fortfarande inte begriper att hon satte sej själv och barnen i livsfara?
Citera
2016-01-23, 10:28
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher
Ni som ifrågasätter mammans handling kan dra åt helvete. Ni hör inte hemma i Sverige. Packa och dra. Vi vill inte ha er här. I Sverige ska tanter kunna gå utomhus utan att ha ziggisar grävande i deras fickor. I Sverige ska tjejer kunna festa loss på stan på nyår (och när fan de annars vill). I Sverige ska kvinnor kunna göra vad fan dom vill. Fuck off era jävla vänsterbakterier. Kryp tillbaka under den sten ni kommer ifrån. Ni är oönskade kvalster era jämrans nollor!

Till er andra med sunt förnuft: Låt oss unleash Svensk Karolinsk Fucking Fury upon these sorry left extremenist asses! De är i en mikroskopisk minoritet. Behandla vänsterslöddret som de landsförrädare de är. Tillsammans kastar vi ut dom! Nu öppnar vi fönstret och vädrar ut lukten av Malena Ernmans fisar och Pasqualidos dåliga andedräkt.
Hade du skrivit det om även barnen fått sej en hurvel? Hade kvinnan varit ensam så hade jag hyllat henne med, men med barn inblandat så måste man göra en riskbedömning. Och jag tror inte att barnen tyckte det var så jävla kul heller för den delen!
Citera
2016-01-23, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenoElia
Det var ju knappast en fight hon sökte när hon ingrep mot ett pågående stöldförsök. När hon blev attackerad skyddade hon sina barn efter bästa förmåga.

Fler som henne och färre energikaniner så hade Sverige varit ett bättre land.

Exakt. Denna kvinna föregår med gott exempel till sina barn. Även om det är farligt och kan göra ont, så ska man försöka göra det rätta.
Citera
2016-01-23, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Men sluta nu man kan se det som att hon tvekade inte att agera för en medmänniska trots att hon har sina barn med sig. I mina ögon så är det barn som får se upp till sin mamma istället vilket också är något dom kan bli stolta över. Men det går väl inte in i ditt tankemönster kanske.
Han är gärningsman och hon är offret ingenting annat. Dina invändningar är smaklösa eftersom du i nästan varje inlägg pratat om hur usel det här brottsoffret är som mamma.
Instämmer helt, det är på det här sättet föräldrar verkligen lär sina barn om vad som är rätt och fel. Barnen registrerar mycket noga hur deras föräldrar agerar i olika situationer och lär sig på så sätt om vad som är rätt och fel. Med fega föräldrar som ständigt viker ner sig vid minsta motstånd så lär sig barnen ingenting om civilkurage och att stå upp för rättvisan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in