2016-01-19, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Nej förstår att du inte har en aning om vad jag pratar om.
Rasismen är att se sig själv som bättre än någon annan kultur , se sig själv som före tiden och andra kulturer som underutvecklade så att de inte ens vet vad en mun är.
Förstår du ?
Rasismen är INTE att ej vilja umgås eller ens tycka om människor från hela jordens alla hörn....
Rasismen är INTE att säga stopp det räcker nu. Ta hand om Sverige och urinvånarna Svensken.
Men att visa vuxna människor bilder på munnar och läppar och skriva snippa och snopp till vuxna människor och beskriva i helt sjuka och karikaktyr liknande bilder på sex då man UNDVIKER själva sakfrågan. Ge fan i att se ner på Svenska kvinnan.
Rör du henne så skall du få tänderna urdragna och utan bedövning.
Fördomar hör ihop med rasismen. Och detta material SKRIKER fördomar
Denna idiotiska så kallade upplysningsbok utgår från att människor från andra kulturer är utvecklingsstörda! Istället för att säga rent ut att i Sverige är det FÖRBJUDET Att se på kvinnor som en sexleksak....
Det tycker däremot PK GALNINGARNA ATT ÄR RASISMEN...Så får man inte säga huwa!
Sådana här teckningar har man som material till utvecklingsstörda personer.

Mycket Pk störda människor i vårt land.
Så förbannat sjukt att jag spyr snart.
FÖRSTÅR DU NUUUUÙU!!!????😲

Klart han/hon inte fattar du har ju inte ritat ner en bildbok och forklat i text vad rasism ar for nagot, skarp dig nu for fan
Citera
2016-01-19, 14:13
Medlem
Citat:
Nej förstår att du inte har en aning om vad jag pratar om.
Rasismen är att se sig själv som bättre än någon annan kultur , se sig själv som före tiden och andra kulturer som underutvecklade så att de inte ens vet vad en mun är.
Förstår du ?
Rasismen är INTE att säga stopp det räcker nu. Ta hand om Sverige och urinvånarna Svensken.
Men att visa vuxna människor bilder på munnar och läppar och skriva snippa och snopp , kuk, fitta och knulla till vuxna människor och beskriva i helt sjuka och karikaktyr liknande bilder på sex då och UNDVIKER själva sakfrågan.
Ge fan i att se ner på Svenska kvinnan Och kvinnan överhuvudtaget.
Rör du henne så skall du få tänderna urdragna och utan bedövning.
Fördomar hör ihop med rasismen. Och detta material SKRIKER fördomar och även mot Svensken.
Ren idiotförklaring till oss alla.
Denna idiotiska så kallade upplysningsbok utgår från att människor från andra kulturer är utvecklingsstörda! Istället för att säga rent ut att i Sverige är det FÖRBJUDET Att se på kvinnor som en sexleksak....
Det tycker däremot PK GALNINGARNA ATT ÄR RASISMEN...Så får man inte säga huwa!
Sådana här teckningar har man som material till utvecklingsstörda personer.

Mycket Pk störda människor i vårt land.
Så förbannat sjukt att jag spyr snart.
FÖRSTÅR DU NUUUUÙU!!!????😲

Citat:
Rasism och främlingsfientlighet

Vad är rasism och främlingsfientlighet?

Rasism kan kortfattat sägas vara teorier som utgår från att mänskligheten kan delas in i olika raser, att dessa raser har olika egenskaper och begåvningar, att det finns underlägsna och överlägsna raser och att människor därmed kan behandlas på olika sätt med hänvisning till ras.

Var står det i boken att någon är bättre än någon annan ?
Vad då, underutvecklade ? Tycker du att de har samma kunskaper som mig tillex ?

Du skriver: " Rasismen är INTE att ej vilja umgås eller ens tycka om människor från hela jordens alla hörn...." tveksamt om invandare skriver under på det.

- jag vill inte umgås med dig, du är en invandrare, det är INTE rasism enligt dig.

Enligt dig: Sakfrågan är att de inte ska våldta eller kladda eller peta på kvinnor, det förstår jag.

Men var står det i RFSU boken ? Det är en bok om sexualupplysning i Sverige till människor från andra länder. Det är väl inte fel att ge ut en sådan bok ?

Här har man rätt att vara homo, bi och rättigheter till våran sexualitet - det gäller ALLA, som bor här. Även invandare.
Citera
2016-01-19, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungarnaanfaller
Klart han/hon inte fattar du har ju inte ritat ner en bildbok och forklat i text vad rasism ar for nagot, skarp dig nu for fan

Det goran744 menar är att stoppa " tafsandet på kvinnor " men tråden handlar inte om det, utan om en utbildningsbok som ska delar ut av RFSU till nyanlända människor. Bra upplysning till dem.
En gåva från RFSU kan man se det som.
Jag tycker detta är bra, rätt och riktigt.
Citera
2016-01-19, 14:28
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horungarnaanfaller
Nej jag skall försöka få ihop en sådan bilder bok.
Ta en banan och ett päron bredvid varandra där päronet lipar åt bananen och orden KRÄNKT BANAN bredvid.
Bananen skall vara genomskinlig och päronen också men en prick i så en pil pekar mot pricken med orden BÄST. Och de skall ha namnet hen banan och hen päron.
Annars blir någon från jordens alla hörn kränkt av mig.
Helst färglöst. Texten i alla färger däremot.
Inte vitt Huwa...
Ungefär som sexualundervisning boken. .
Barnsliga bilder och päron som inte ser ut som päron osv.
Ett päron i burka osv. En kristen banan och en muslim banan med mera
Som blir bästa vänner på slutet och kallas pananpäjon.

Då förstår vi alla bananer och päron vad både rasismen och snippa betyder.
Kanske skall skicka mitt förslag till RFSU...
Citera
2016-01-19, 14:31
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Det goran744 menar är att stoppa " tafsandet på kvinnor " men tråden handlar inte om det, utan om en utbildningsbok som ska delar ut av RFSU till nyanlända människor. Bra upplysning till dem.
En gåva från RFSU kan man se det som.
Jag tycker detta är bra, rätt och riktigt.
Nej Mitthopp . Jag menade exakt det jag skrev.
Lider ej av sinnessjukdomen PK.
TALAR klarspråk om både kukar och fittor.
Underligt för den delen att RFSU INTE skrev hitta och huk istället? I detta vansinniga land
Citera
2016-01-19, 14:34
Medlem
K-nullaB-rudars avatar
Hahahha vafn är detta, känns som något en 14-åring hade gjort Eller någon som jobbar på samhall.

Bästa jag sett på länge
Citera
2016-01-19, 15:09
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-nullaB-rudar
Hahahha vafn är detta, känns som något en 14-åring hade gjort Eller någon som jobbar på samhall.

Bästa jag sett på länge

Ja kunskap i anatomi blandat med kondomer , en mun som lipar med texten TUNGA . En mun med texten LÄPPAR.
Ett flickebarn naken med texten SNIPPA och en naken pojke med texten SNOPP.
De tycks tro att det är orangutanger de tagit emot uppe I struts huset och att Svensken är en vandrande Snippa och snopp.
Risk att detta förstärker bilden av bilden Sverige och våldtäkterna ökar bland oss snipp bärare.
Och jo de hade med två lesbiska också. En av kvinnan hade slöja och pussipussade en annan kvinna UTAN slöja.
Här ska inte kränkas. ....
En bild med en kvinna eller vad det var som satt på toastolen med en blodig Mens binda på golvet, en hen tror jag
och texten MENS.
Ja och en brun som knullade en vit.
Och en skäggig mörkhårig man som pussade en icke mörkhårig och skägg lös man.

De måste fly landet efter detta! Kanske det de räknat ut.
Man vet inte längre vad som är bak eller fram i Sverige.
Citera
2016-01-19, 15:17
Medlem
Citat:
Ja kunskap i anatomi blandat med kondomer , en mun som lipar med texten TUNGA . En mun med texten LÄPPAR.
Ett flickebarn naken med texten SNIPPA och en naken pojke med texten SNOPP.
De tycks tro att det är orangutanger de tagit emot uppe I struts huset och att Svensken är en vandrande Snippa och snopp.
Risk att detta förstärker bilden av bilden Sverige och våldtäkterna ökar bland oss snipp bärare.
Och jo de hade med två lesbiska också. En av kvinnan hade slöja och pussipussade en annan kvinna UTAN slöja.
Här ska inte kränkas. ....
En bild med en kvinna eller vad det var som satt på toastolen med en blodig Mens binda på golvet, en hen tror jag
och texten MENS.
Ja och en brun som knullade en vit.
Och en skäggig mörkhårig man som pussade en icke mörkhårig och skägg lös man.

De måste fly landet efter detta! Kanske det de räknat ut.

Du menar att " våldtäkterna ökar bland oss snippbärare " för att de visas bilder i en bok ?
Har du kollat på en P-rulle någon gång eller alla sexsidor som finns på nätet ?
Knappast har våldtäkterna ökat på grund av det.
Citera
2016-01-19, 15:24
Medlem
Citat:
Men goran, RFSU gör ju sitt allra bästa för att informera om vad som är anatomiskt bak och fram i Sverige. Vi är alla vandrande håligheter som lever för att utforska andras håligheter, oavsett etnicitet, kön eller religion. Fingrar i hål där framme heter si, fingrar i hål därbak heter så. Om RFSU får fortsätta propagera kommer det snart inte råda något som helst tvivel om vad som är bak eller fram i Sverige.
Citera
2016-01-19, 15:36
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Men goran, RFSU gör ju sitt allra bästa för att informera om vad som är anatomiskt bak och fram i Sverige. Vi är alla vandrande håligheter som lever för att utforska andras håligheter, oavsett etnicitet, kön eller religion. Fingrar i hål där framme heter si, fingrar i hål därbak heter så. Om RFSU får fortsätta propagera kommer det snart inte råda något som helst tvivel om vad som är bak eller fram i Sverige.
Nej antagligen inte😂nu har RFSU lärt oss Svenskar och andra människor hur lilla pullan KAN se ut i tecknad version.
De kanske inte vet om att människan kan söka ordet KÖNSORGAN på GOOGLE och får se alla storlekar, former och färger på våra små "undermunnar" och mäns "Skinnspikar" och ve o fasa vuxenfilmer som visar både det ena och det andra.
Allt från att stoppa armen i arslet till kissa och bajsa på varandra ( vikingarv) tror jag😉
Om vi nu klarar av att slå på tangentbordet eller mobil förståss.
Sjukt är det.
Jag tycker att kejsaren inte är ens naken längre. Nu börjar till och med döskallen titta fram...
Detta är den yttersta katastrofen i mitt kära land Sverige.
Citera
2016-01-19, 15:55
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Det viktigaste med denna skrift är att det handlar om sexualundervisning i syfte att inte skaffa 10 barn när man är i Sverige, det finns ingen sexualundervisning i dessa länder.
Det är samma situation som för Statarna för 100 år sedan, att skaffa 10 barn var överlevnadsmässigt nödvändigt, men samtidigt en bromskloss för en familjs ekonomiska utveckling, med mängder med barn kan man behålla ett helt samhälle i fattigdom.
Så era unkna åsikter om denna skrift visar bara att ni är bakåtsträvare som vill att folk ska hållas i fattigdom.
SD tjänar ju på bråkiga invandrare och bråkiga invandrare får man genom att medvetet hålla dom i fattigdom.
Hur kan du koppla ihop fattigdom med en snippa och tecknade musar, kondomer och munnar som lipar?
Har du hamnat i pk koma?
Tror du verkligen att vuxna människor kommer att titta i dessa texter och oooo ser musen ut sååå. Och jaha är det där en kondom. Vad ska jag ha den då ? På näsan? Nähä nu ser jag det är på vad står det ? Chkuken?ja där är den och en sån har jag. Bra då vet jag
Oj blir man med barn då man hummer runt i halmen, säger Ashmet 70 år som trott att han kommit uppifrån med storken.

Det borde vara så här .
1. Det är förbjudet i landet Sverige att ta på kvinnor och enbart för att de är Svenskor.

2. Har du sex med en kvinna mot hennes vilja i landet Sverige där du är gäst så blir du omedelbart utvisad.

3. I Sverige kallas kvinnor KVINNOR och INTE HOROR.

DET är detta alla män från vansinniga och patriarkala länder skall bemötas med.
Inte snippor och snoppar.
Mer behövs inte vad gäller den saken.
Starkt kulturellt krav.
Citera
2016-01-19, 16:15
Medlem
Citat:
Det borde vara så här .
1. Det är förbjudet i landet Sverige att ta på kvinnor och enbart för att de är Svenskor.

2. Har du sex med en kvinna mot hennes vilja i landet Sverige där du är gäst så blir du omedelbart utvisad.

3. I Sverige kallas kvinnor KVINNOR och INTE HOROR.
Amen på detta.
Citat:
DET är detta alla män från vansinniga och patriarkala länder skall bemötas med.
Inte snippor och snoppar.
Mer behövs inte vad gäller den saken.
Starkt kulturellt krav.
Rätt tänkt - ju fler snippor och snoppar som trycks upp i de nyanländas ansikten, desto starkare växer sig övertygelsen att Sverige ÄR ett Sodom och Gomorra, och att varje svensk kvinna enbart är ett vandrande villigt köttdjur med tre hål man kan använda till lite roligt, för att sedan kasta åt sidan. Männen är bögar med två hål samt en påle som man kan använda till lite roligt, för att sedan kasta åt sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in