2016-01-19, 06:51
Medlem
Vi hade kunnat ge dem personliga föreläsningar 3 timmar i veckan spelar ingen roll. Totalt slöseri på tid och pengar.
Citera
2016-01-19, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja men vi måste börja någonstans, men det är inte Ok att de beter sig som
" porrskadade apor på badhusen " det är inte fritt att ta för sig i deras länder och inte här heller.
Bara för att de kommit till ett fritt land innebär det inte att allt är fritt och fri sex innebär inte att alla är med på noterna. ALLA vill det säga. Det är inte fritt att utöva sina fantasier.

Rfsu kanske forst ska lara dem vad ett svenskt badhus ar det existerar val inte i deras lander att man och kvinnor kan bada tillsammans, i deras skallar ar det ju horhus de gar pa som allt ar finansierat av staten...
Citera
2016-01-19, 07:21
Medlem
1001PSs avatar
224 sidor...

Får de betalt per sida eller?
Citera
2016-01-19, 07:49
Medlem
jugbandbluess avatar
det här kan bli tokvänsterns roligaste möte med verkligheten sen stockholmsmaoisterna klädde ut sig till arbetare och åkte till luleå bara för att få sina gitarrer sönderslagna av luleås gruvarbetare
Citera
2016-01-19, 08:07
Medlem
Christopher.s avatar
Får en bild i huvudet där RFSU representanterna blir våldtagna i alla hål, kuk - hand, kuk - röv, kuk-fitta, kuk-mun.
Citera
2016-01-19, 08:11
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Vad ska man säga.... Riksförbundet För Sveriges Utplåning förnekar sig inte. En förvirrande röra av porrbilder, kuk-fitta-knulla-vokabulär och hbtq-multikulti-propaganda. Hur denna porrblaska ska minska våldtäktsbenägenheten hos taharrush-talibanerna övergår mitt förstånd. Märkliga frågeställningar, några exempel:

Exempel
(sid 107): "Zakariye är ihop med Kent.
Zakariye tror att de snart kommer att ha sex. Han är glad men lite nervös.
Han vill att det ska bli bra och undrar hur han kan göra Kent kåt.
Vad vill ni säga till Zakariye?

"När Teah är kåt blir hennes penis större och står upp.
Hon undrar om det är samma med vaginor.
Blir vaginor också större?
Vad händer med vaginan?" (Eh...vaba??)

Sid 127, helt obegripligt, vad fan menas, hade de sex eller inte: "Din kompis är gift. Hennes man hade sex med henne.
Hon sa nej och då slog han henne.
Var kan hon få hjälp?"

Sid 194: "Nikki är kär i och ihop med Elsa och Matti. Nikki vill gifta sig med båda två.
Får Nikki gifta sig med både Elsa och Matti?"

Sid 204: "Janetta och Jimmy har en liten flicka. De vill att flickan ska omskäras.
Får Janetta och Jimmy bestämma att flickan ska omskäras?"

Och så en massa tjafs om hiv-tester och arbetsplatsmiljöer. Jag tror inte de nyanlända blir särskilt glada av detta "undervisningsmaterial".
"Gör det inte Zak. Allah förlåter inte"

"D e ba å känna på röbettan så får du se, Teah" (Läses som Bert Karlsson för maximal utdelning)

"På närmaste självmordsklinik"

"Kan ju bli lite problematiskt ifall ni har ett litet kök. Se till att ordna en riktigt stor säng som kompromiss"

"I Afrika råder djungels lagar, så kör ba', kööööör!"

*

För övrigt tycker jag det var fascinerande att lära mig att jag har sex med mig själv varje gång jag runkar. Jag har alltid varit av den uppfattningen att jag bara tillfredsställer mig själv vid onanering. Tack, RFSU.
Citera
2016-01-19, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Får en bild i huvudet där RFSU representanterna blir våldtagna i alla hål, kuk - hand, kuk - röv, kuk-fitta, kuk-mun.

Varför tror du det ? Eller varför får du det ? Är det för att det inte löser problemet i sig, för att boken anses som haram eller vad ?
Citera
2016-01-19, 08:22
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Varför tror du det ? Eller varför får du det ? Är det för att det inte löser problemet i sig, för att boken anses som haram eller vad ?

Vad jag minns om min egen sexualundervisning så var det ett enda stort skämt där jag satt och skrattade igenom hela skiten, man hade redan hittat internet och visste hur det gick till

Boken och lärarna kommer inte förändra någonting, det är min fasta övertygelse.
Senast redigerad av Christopher. 2016-01-19 kl. 08:27.
Citera
2016-01-19, 08:27
Medlem
Citat:
Vad jag minns om min egen sexualundervisning så var det ett enda stort skämt där jag satt och skrattade igenom hela skiten, man hade redan hittat internet och visste hur det gick till

Tror du missuppfattade min fråga.

Ställer om den, varför får du en bild där RFSU representanterna bli våldtagna i alla hål av en utbildningsbok ?

Citat:
Citera
2016-01-19, 08:31
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Tror du missuppfattade min fråga.

Ställer om den, varför får du en bild där RFSU representanterna bli våldtagna i alla hål av en utbildningsbok ?

Jag skummade igenom dokumentet och där fanns bilder på positioner hur man har sex. Kuk - hand etc.
Sedan är jag på skämt humör så här en tisdagsmorgon, har kläderna i tvättmaskinen och ett stort tobakssug som naturligtvis är slut.

Jag fick en rolig bild i denna pittoreska stund att en kvinna från RFSU delar ut boken och har högläsning varav detta blir konsekvensen, ty barnen har inte lärt sig mer och såg det som en invit. Jag har sjuk humor jag vet
Citera
2016-01-19, 08:32
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
"Gör det inte Zak. Allah förlåter inte"

"D e ba å känna på röbettan så får du se, Teah" (Läses som Bert Karlsson för maximal utdelning)

"På närmaste självmordsklinik"

"Kan ju bli lite problematiskt ifall ni har ett litet kök. Se till att ordna en riktigt stor säng som kompromiss"

"I Afrika råder djungels lagar, så kör ba', kööööör!"

*

För övrigt tycker jag det var fascinerande att lära mig att jag har sex med mig själv varje gång jag runkar. Jag har alltid varit av den uppfattningen att jag bara tillfredsställer mig själv vid onanering. Tack, RFSU.

Som feministerna tycker "Varje penetration är en våldtäkt." I praktiken våldtar alternativt sexuellt trakasserar du dig själv. Det blir nog kåken för dig tyvärr.

I övrigt tänker jag inte ens läsa den här boken. Min hjärna behöver nog inte bilderna och idéerna ni beskriver
Citera
2016-01-19, 08:42
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Som feministerna tycker "Varje penetration är en våldtäkt." I praktiken våldtar alternativt sexuellt trakasserar du dig själv. Det blir nog kåken för dig tyvärr.

I övrigt tänker jag inte ens läsa den här boken. Min hjärna behöver nog inte bilderna och idéerna ni beskriver
Ajfan, blir till att utvidga rövhålet från och med nu då.

Du gör bra i att skippa den här "boken". Vet faktiskt inte vem den vänder sig till. Gillar dock exemplet med Jimmy och Janetta som "funderar" på om de ska könsstympa sin dotter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in