2016-01-18, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arialo
r inte frvnad att du r mer svensk n kroat. S dr bajsndigt PK, naivt och ryggradslst resonerar inte kroater. De vet bttre och r vl medvetna om att nr det kommer till kritan ser man om sitt folk och sin kultur. Du r lite som svenskar r generellt och varfr jag brjar avsky det hr landet och folket. Svaga krk som frtjnar att g under. Du kan f ditt islamsverige fr dig sjlv, jag lovar.
Jag lnkar till flygresor, kp en enkel biljett.
https://www.flygresor.se/
Tack p frhand
Citera
2016-01-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av specialUnit
Som rubriken sger: vad tycker alla integrerade invandrare som lser hr om invandringen som sker idag?

Jag r inte invandrare sjlv men pratade fr flera r sedan (nr jag trodde att SD var ddsknarknazister) med en kristen syrier. Han berttade rakt ut utan skam att han rstade p SD av det simpla faktum att han en gng varit kristen i ett muslimskt land. Han visste att Sverige skulle bli muslimskt bara vi slpper in fler muslimer (det r s demokrati fungerar).

Jag kallade honom rasist och allt annat jag lrt mig frn SVT att man skulle sga till demoner nr man sg dem. Han brydde sig inte det minsta sklart, fr han hade varit med om vrre saker n snna shame-tactics

Nu flera r senare gr sig den diskussionen pmind. jag har ingen kontakt med honom, han kanske redan flytt igen fr varfr vnta in frfljelsen. Men det berrde mig.
Citera
2016-01-18, 23:10
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Sjukt resonemang, du r ju dum p riktigt du...Fattar du inte att om det finns fler kvinnor n mn skulle inte mnnen rcka till kvinnorna? Vilken grotta har du krypt fram frn?

Han har rtt! ca: 50/50 r sjlvklart den bsta balansen. Men ett mansverskott r mycket mer samhllsdestruktivt och farligare n det motsatta, vilket givetvis r vad han syftar p.
Senast redigerad av bollen_1 2016-01-18 kl. 23:12.
Citera
2016-01-18, 23:35
Medlem
Obviuss avatar
Jag tror nog att det finns mnga fler invandrare som rstar p SD n vad vi tror.
Jag r en av de som dessutom r muslim vilket mnga SD:are avskyr. Frstr ni d hur lngt det har gtt med skiten?

Knner en del folk som jobbar p olika asylboenden och det mrkliga r att majoriteten av dessa migranter r inte frn Syrien och Irak som just nu r drabbad av krig. Utan majoriteten bestr av Afghaner och somalier som INTE r drabbade av krig p samma stt. Varningsklockor much?

Med andra ord hela denna flyktingskaos r rena katastrofen fr Sverige som inte kan sga nej fr att se ut som the good guy infr EU och vrlden..
Citera
2016-01-19, 00:09
Medlem
Knner en somalier och en syrier som rstar SD.
Citera
2016-01-19, 00:28
Bannlyst
Jag tycker inte om denna invandring av araber och negrer men jag frstr varfr de gr sitt yttersta fr att komma till detta land. Dremot fraktar jag idiotiska ryggradslsa svenskar som rstat fr denna invasion.
Citera
2016-01-19, 00:53
Medlem
Jag kom i samsprk med en invandrare frn Ungern hromdagen. Han berttade att han hatar dagens massinvandring till Sverige av speciellt muslimer, och han rstar p SD.
Citera
2016-01-19, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothicat
Jag kom i samsprk med en invandrare frn Ungern hromdagen. Han berttade att han hatar dagens massinvandring till Sverige av speciellt muslimer, och han rstar p SD.

Varfr ska man hata till varje pris? Rcker det inte att man r kritisk eller skeptisk?
Citera
2016-01-19, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stroehmer
Varfr ska man hata till varje pris? Rcker det inte att man r kritisk eller skeptisk?
Att vara kritisk eller skeptisk rcker inte fr att uttrycka vad man knner infr dagens massinvandring, att man hatar den rcker inte heller fr att uttrycka det men hittar inget bttre ord.
Citera
2016-01-19, 11:54
Medlem
Citat:
Jag lnkar till flygresor, kp en enkel biljett.
https://www.flygresor.se/
Tack p frhand

Bra att du hittat en biljett till dig och ditt pack. Ju tidigare ni kan dra till Somalia desto bttre istllet fr att jobba p att omvandla Sverige till Somalia.
Citera
2016-01-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothicat
Att vara kritisk eller skeptisk rcker inte fr att uttrycka vad man knner infr dagens massinvandring, att man hatar den rcker inte heller fr att uttrycka det men hittar inget bttre ord.

Varfr knner du s d? Jag har sjlv inga problem med utomeuroper.
Citera
2016-01-20, 21:35
Medlem
kottedelakottes avatar
Citat:
Sjukt resonemang, du r ju dum p riktigt du...Fattar du inte att om det finns fler kvinnor n mn skulle inte mnnen rcka till kvinnorna? Vilken grotta har du krypt fram frn?

Haha om det r mer kvinnor det r inget problem, inget problem fr samhlle, naturligtvis fr kvinnor det r, de mste tvla om mannen. Men de blir inte mer agressiv, begr inte vldtkter osv. Det hnder ocks ofta att en man r med 2 kvinnor, s till slut situation r inte s allvarlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in