Citat:
Ursprungligen postat av
DirectorRolph
Jag r Svensk. De jag knner som inte r det ogillar den nya invandringen, de flesta iaf.
Frgan jag stller mig r den om vad invandrare som hller med SD tycker om de rent rasistiska inlgg frn s mnga mnniskor som florerar bl.a. hr.
Jag tycker det r pinsamt nr man tar det till en niv dr man ger uttryck fr att alla mrkhyade r lgre stende varelser, med ord som jag tolkar in mer som barnsliga uttryck fr frustration, vrede o ilska n konstruktiva frsk till en frbttring av situationen.
Kort sagt: Det r pinsamt fr oss SD:are med alla som vrker ur sig saker i affekt som bara provocerar andra till att bli lika frblindade av knslor. Fr det de skriver skrmmer nog bort mnga mnniskor, bde invandrare och Svenskar, frn att rsta SD.
Jag hller med dig till fullo!
Tyvrr frstr vissa ryktet fr SD som redan inte r s bra i media och bland majoriteten av befolkningen.
Jag har oavsett rstat p de och kommer fortstta gra det tills alla jvla kriminella parasiter frsvinner frn vrt samhlle!
Dagens och tidigare politiker borde hngas eller stllas till svars ver hur de har styrt landet. Jvla pajaser hela bunten man skms frfan!