• 1
  • 2
2016-01-17, 14:02
Medlem
Som rubriken sger: vad tycker alla integrerade invandrare som lser hr om invandringen som sker idag?
Citera
2016-01-17, 14:13
Medlem
katastrof! alla pengar gr p dessa skumma mnniskor som tar sig in i sverige..
sjlv r jag andra generations invandrare . mina frldrar har jobbat dag1 sedan dom kom till sverige, jag hatar dessa invllare frn MENA som frstr sverige.. jag kommer rsta p SD och jag hoppas SD blir nnu mer radikala och brjar kasta ut alla kriminella och skumma mnniskor som bor i sverige.
Citera
2016-01-17, 14:26
Medlem
JihadJoes avatar
Inte ens jag som r arab gillar det, andra sidan hatar jag mitt egna folk ocks. Alla lyxflyktingar frstr fr dom som verkligen behver hjlpen.
Senast redigerad av JihadJoe 2016-01-17 kl. 14:30.
Citera
2016-01-17, 14:39
Medlem
Obviuss avatar
Vrsta som hnt Sverige
Citera
2016-01-17, 14:45
Medlem
Obviuss avatar
Vrsta som hnt Sverige..
Jag r mer rasse n standard svensk rasist!

HATAR araber smutsfolk.. dagens flyktingar r lyxflyktingar som har betalat fr att kunna komma hit.
De som verkligen behver hjlp r fortfarande kvar dr nere, tragiskt. Bland dessa araber/flytkingar finns det skert tusentals ISIS medlemmar som fr eller senare kommer stlla till det fr Sverige.

Svenska folket r NAIVA och tror att de kan hjlpa allt o alla... HOPPAS SD vinner nsta val!
Citera
2016-01-17, 14:59
Medlem
Jag pratade med en grek p vran grd och han var verkligen vansinnig p hur dagens invandrare beter sig.
Citera
2016-01-17, 15:07
Medlem
Ser man vad invandrare skriver p facebook s verkar de sannerligen inte glada t de nyanlnda.
Citera
2016-01-17, 15:09
Medlem
JihadJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obvius
Vrsta som hnt Sverige..
Jag r mer rasse n standard svensk rasist!

HATAR araber smutsfolk.. dagens flyktingar r lyxflyktingar som har betalat fr att kunna komma hit.
De som verkligen behver hjlp r fortfarande kvar dr nere, tragiskt. Bland dessa araber/flytkingar finns det skert tusentals ISIS medlemmar som fr eller senare kommer stlla till det fr Sverige.

Svenska folket r NAIVA och tror att de kan hjlpa allt o alla... HOPPAS SD vinner nsta val!
Precis, och p vgen till Sverige passerar dom flera lnder utan krig i. Nr det gtt s lng att Sverige fr tltlger(!!!) s borde man inse att grnsen r ndd fr lngesedan. I stort sett alla invandrare jag knner tycker ocks det r fr mycket och att det inte finns en chans att integrera dom i samhllet.
Citera
2016-01-17, 15:49
Medlem
Jag r neutral.
Citera
2016-01-17, 15:50
Medlem
Hatar lyxinvandrare som enbart kommer fr Sveriges bidrag.
Citera
2016-01-17, 17:12
Medlem
Jag r Svensk. De jag knner som inte r det ogillar den nya invandringen, de flesta iaf.

Frgan jag stller mig r den om vad invandrare som hller med SD tycker om de rent rasistiska inlgg frn s mnga mnniskor som florerar bl.a. hr.

Jag tycker det r pinsamt nr man tar det till en niv dr man ger uttryck fr att alla mrkhyade r lgre stende varelser, med ord som jag tolkar in mer som barnsliga uttryck fr frustration, vrede o ilska n konstruktiva frsk till en frbttring av situationen.

Kort sagt: Det r pinsamt fr oss SD:are med alla som vrker ur sig saker i affekt som bara provocerar andra till att bli lika frblindade av knslor. Fr det de skriver skrmmer nog bort mnga mnniskor, bde invandrare och Svenskar, frn att rsta SD.
Citera
2016-01-17, 17:33
Medlem
Obviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectorRolph
Jag r Svensk. De jag knner som inte r det ogillar den nya invandringen, de flesta iaf.

Frgan jag stller mig r den om vad invandrare som hller med SD tycker om de rent rasistiska inlgg frn s mnga mnniskor som florerar bl.a. hr.

Jag tycker det r pinsamt nr man tar det till en niv dr man ger uttryck fr att alla mrkhyade r lgre stende varelser, med ord som jag tolkar in mer som barnsliga uttryck fr frustration, vrede o ilska n konstruktiva frsk till en frbttring av situationen.

Kort sagt: Det r pinsamt fr oss SD:are med alla som vrker ur sig saker i affekt som bara provocerar andra till att bli lika frblindade av knslor. Fr det de skriver skrmmer nog bort mnga mnniskor, bde invandrare och Svenskar, frn att rsta SD.

Jag hller med dig till fullo!
Tyvrr frstr vissa ryktet fr SD som redan inte r s bra i media och bland majoriteten av befolkningen.
Jag har oavsett rstat p de och kommer fortstta gra det tills alla jvla kriminella parasiter frsvinner frn vrt samhlle!
Dagens och tidigare politiker borde hngas eller stllas till svars ver hur de har styrt landet. Jvla pajaser hela bunten man skms frfan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in