Citat:
Ursprungligen postat av
Stroehmer
rligt talat, ni som kallar invandrarna fr "avskum" och "smuts" r utan tvekan rasister eller tminstone rejlt frmlingsfientliga. Erknn det bara, ni vinner p det i lngden.
Halvkroat? Du lter som en jvla skam fr kroaterna. Duktig pnke som lrt sig alla de rtta PK-flosklerna.
Jag har vnner som r svarta. r jag rasist? Det fr du tycka, skiter jag i. Jag r precis som alla logiskt tnkande varelser medveten om att det r skillnad p folkgrupper s det r snarare du som inte vgar erknna ngot som du kommer vinna p i lngden av ren verlevnadsinstinkt.
Ja, jag tycker det r ckligt med alla zigenare, somalier och araber som rnner runt och beter sig allmnt vidrigt. S i regel, ja jag anser att MENA r skit som inte tillfr vrlden ngot positivt, men jag fattar ocks att det finns en del hyfsat bra mnniskor dr ocks (ven om muslimer aldrig ska accepteras helt och hllet). Av detta fr du dra vilken slutsats du vill. Vad du anser att "vi" vinner p i lngden saknar betydelse. Vi vinner redan i lngden. Europa brjar inse att man inte kan importera 20 miljoner muslimer.
Men sitt du dr och sug muslimkuk och bete dig som en jvla Conchita. Du r pinsamt och de kroater som lser dina inlgg lr skmmas gonen ur sig. Alla kroater jag knner r stolta ver sin ras, sin kultur och skulle aldrig lta afrikaner och araber rvknulla dom som du gr.