• 1
  • 2
2016-01-15, 22:39
Medlem
Precis som rubriken antyder s skulle jag vilja veta vilket land som skulle vara bst att flytta till
om man vill slippa den hr typen av invandrare frst i europa men ven i vriga vrlden ?
Citera
2016-01-15, 22:41
Medlem
knullklassons avatar
Tror Island kan ligga bra till, s ven baltlnderna.
Citera
2016-01-15, 22:41
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inzomniak
Precis som rubriken antyder s skulle jag vilja veta vilket land som skulle vara bst att flytta till
om man vill slippa den hr typen av invandrare frst i europa men ven i vriga vrlden ?

Grnland, Uzbekistan, Manchuriet.
Citera
2016-01-15, 22:43
Medlem
Vl Kina, Japan, Korea, Filippinerna osv.
Citera
2016-01-15, 22:43
Bannlyst
Ngot litet land i Latinamerika kan jag tnka mig, typ El Salvador eller Nicaragua eller ngot liknande.
Citera
2016-01-15, 22:54
Bannlyst
Grnland kanske?
Citera
2016-01-15, 22:55
Medlem
island. lngt till grannar med den befolkningen dessutom.
Citera
2016-01-15, 22:57
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inzomniak

Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Den vita rasen utgr endast 8-9% av vrldens befolkning. I sig hade detta inte varit ngot problem om det inte vore fr att vi frlorat kontrollen ver vra egna lnder. Det vi ser idag r en ndls strm av icke-vita som bostter sig i vita lnder, detta kommer p sikt leda till att den vita mannen trngs undan och blir en minoritet ven inom sina egna lnder.

Nigeria. Om den stndiga strmmen fr att trnga ut "den vite mannen" (lter nstan som en indianbok fast tvrtom p ngot vis...) innebr att landet tms p afrikaner.
Citera
2016-01-15, 22:57
Medlem
Cornholio.s avatar
Jag skulle rsta p Frarna om du vill vara i ett land med vita kaukasier men om du lmnar s r du en vidrig landsfrrdare! Stanna och slss istllet!
Citera
2016-01-15, 22:59
Medlem
Island ligger nog bst till i Europa.
Japan globalt skulle jag tro.
Citera
2016-01-15, 22:59
Medlem
nedboys avatar
Vnta ett par r till s lr vl Syrien, Irak och Afghanistan vara det TS sker efter? D r deras befolkning hr och gr Jihad. D kan vi Svenskar ka dit och ta ver oljeflten.
Citera
2016-01-15, 23:03
Medlem
MandarinSallads avatar
Tjeckien, Slovakien, Polen till exempel. Hrda vita lnder som vet hur man handskas med smutsen. De vill inte dit ens.

Varfr tror du araber, negrer, zigenare och s vidare bara kommer till Sverige? Jo, fr vi har slt vr rv till juden och mngkulturen. Sverige - mesigaste landet p jorden som ger allt till vldtktsmassorna frn Afrika och Mellanstern.
Senast redigerad av MandarinSallad 2016-01-15 kl. 23:06.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in