Citat:
Ursprungligen postat av
Sereena
Japan bla har mycket strikta restriktioner mot MENA, och har mer eller mindre frbjudit islam.
Jag har ngra internetvnner ifrn Japan, de sger att de ocks har muslimer, araber och negrer dr. Dock inte i lika stor mngd som hr, Japan r kanske mer hrda nr det kommer till integration men det r fr mnga fr att jag ska knna mig trygg. Japanerna brjar dessutom bli mindre hrda och mindre patriotiska s det r inte ens att tnka tanken d kanske Japan brjar g ett liknande de till mte snart. Vilken "flykting" vill bostta sig i ett pyttelitet land som de aldrig ht. hrt talas om och vilken latino r positivt instlld till islam? Antalet kan jag rkna upp p min ena handflata.
Costa Rica 0.1% muslimer, mindre n 1000. Samma sak fr Nicaragua och de dr sm sm lnderna i Latinamerika. Japan har nstan 200 000 muslimer. S om du r rdd fr islamism s tycker jag att du hellre ska tnka p Latinamerika i frsta taget istllet fr Japan. Annars s trots att de r rtt mnga i Ryssland s skulle Putin och co. aldrig tillta islamism, och araber och negrerna skulle aldrig ens vga tnka tanken p att kaosa.