2016-01-15, 23:05
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Vnta ett par r till s lr vl Syrien, Irak och Afghanistan vara det TS sker efter? D r deras befolkning hr och gr Jihad. D kan vi Svenskar ka dit och ta ver oljeflten.
Det r mnnen som kommer hit vet du vl! Kvinnorna r kvar dr och fder ungar!
Citera
2016-01-15, 23:05
Medlem
Sereenas avatar
Japan bla har mycket strikta restriktioner mot MENA, och har mer eller mindre frbjudit islam.
Citera
2016-01-15, 23:09
Medlem
pelle_snusks avatar
Vitryssland
Citera
2016-01-15, 23:27
Medlem
BernardLoutres avatar
Nordkorea frmodligen men det r inget land man har lust att beska, nnu mindre bostta sig i.
Citera
2016-01-15, 23:27
Medlem
Schulmans avatar
Vatikanstaten
Citera
2016-01-15, 23:33
Medlem
Schulmans avatar
Om inte Vatikanstaten r en ok microstat s...
- San Marino
- Monaco
eller Liechtenstein

Andorra kan vara intressant men ocks hyfsat litet.
Citera
2016-01-15, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Japan bla har mycket strikta restriktioner mot MENA, och har mer eller mindre frbjudit islam.

Jag har ngra internetvnner ifrn Japan, de sger att de ocks har muslimer, araber och negrer dr. Dock inte i lika stor mngd som hr, Japan r kanske mer hrda nr det kommer till integration men det r fr mnga fr att jag ska knna mig trygg. Japanerna brjar dessutom bli mindre hrda och mindre patriotiska s det r inte ens att tnka tanken d kanske Japan brjar g ett liknande de till mte snart. Vilken "flykting" vill bostta sig i ett pyttelitet land som de aldrig ht. hrt talas om och vilken latino r positivt instlld till islam? Antalet kan jag rkna upp p min ena handflata.

Costa Rica 0.1% muslimer, mindre n 1000. Samma sak fr Nicaragua och de dr sm sm lnderna i Latinamerika. Japan har nstan 200 000 muslimer. S om du r rdd fr islamism s tycker jag att du hellre ska tnka p Latinamerika i frsta taget istllet fr Japan. Annars s trots att de r rtt mnga i Ryssland s skulle Putin och co. aldrig tillta islamism, och araber och negrerna skulle aldrig ens vga tnka tanken p att kaosa.
Citera
2016-01-15, 23:36
Medlem
Onanizts avatar
Grnland kanske? Det flesta av de centralasiatiska staterna borde ocks vara rtt negerbefriade men i vissa av dem finns det mycket turkfolksaraber, typ uigurer och liknande.

I de rikare asiatiska lnderna finns det ganska mycket av allt mjligt folk. De flesta r dock gulingar.
Citera
2016-01-15, 23:40
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Nordkorea frmodligen men det r inget land man har lust att beska, nnu mindre bostta sig i.

Den fria och demokratiska Sydkorea r fan inte bttre. Som jag precis skrev i en annan trd:
Last year, South Korea granted refugee status to 94 asylum seekers a bump from 57 in 2013.
Men inte hindrar det Ban Ki-Moon att lxa upp europerna att vi gr fr liiiite.
Citera
2016-01-15, 23:46
Medlem
Iloveludas avatar
Kazakstan. Skall flytta dit nr jag lrt mig Ryska tillrckligt bra. Inga jvla babbar samt underbart vackra tjejer
Citera
2016-01-16, 00:40
Medlem
Muwltipliers avatar
Polen! Nra till Sverige r det ocks.
Citera
2016-01-16, 01:38
Medlem
BlodigtHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inzomniak
Precis som rubriken antyder s skulle jag vilja veta vilket land som skulle vara bst att flytta till
om man vill slippa den hr typen av invandrare frst i europa men ven i vriga vrlden ?

Jag vet inte vilket land som har minst araber, men minsta negrerna hittar du i centrala Afrika och sydstra Asien.

Klla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in