• 1
  • 2
2016-01-14, 02:27
Medlem
smellyproofs avatar
Vad är det för kvalité på cannabis i Sverige egentligen? Jag röker i perioder och har ingen tolerans men tycker allt röka på gatan är ju fan skit. Visst man blir bäng men "känslan" är inte där.

Riktigt gräs luktar underbart i olika lukter beroende på strain och ger eufori, avslappning, smärtlindring med mera. Visst man blir bäng på en femma brunt men inte så mycket mer...

Odla eget eller bli nykter! Vi måste få bättre kvalité här i Sveden.
Senast redigerad av smellyproof 2016-01-14 kl. 02:31.
Citera
2016-01-14, 02:37
Medlem
JihadJoes avatar
Håller med, gaturökat har skenat ner i helvetet i sin kvalitet. (Om någon som odlar skit och säljer vidare läser detta - Dra åt helvete)
Har inte handlat på gatan sen jag upptäckte drogshoppar och dark net. Gillar att handla över internet för då slipper man ''brorsan'' i hörnet med sina knatchade bags och man kan läsa vad andra tycker, av XXX-antal köp på internet har jag fått dåligt röka 2 gånger.
Citera
2016-01-14, 02:51
Medlem
Äh, jävla junisar. Eller troll. Vadå "i Sverige" har ni turnerat runt land och rike eller? Det finns bra och det finns skräp, and that's about it.

Admin... Take it from here and lägg när jöns-tråden.
Citera
2016-01-14, 02:51
Medlem
Äh, jävla junisar. Eller troll. Vadå "i Sverige" har ni turnerat runt land och rike eller? Det finns bra och det finns skräp, and that's about it.

Admin... Take it from here and lägg ner jöns-tråden.
Citera
2016-01-14, 02:54
Medlem
vanligvaniljs avatar
Det gäller och ha rätt kontakter, på nätet lär det finnas mycket bra röka, har dock själv aldrig köpt från nätet.
Citera
2016-01-15, 00:32
Bannlyst
1. Du köper skit ( langarna skaffar skit för det är billigare och de tjänar mer på det )
2. Finns bra röka brunt och grönt i överflöd.
3. Kommer alltid finnas skit och bra skit.
Citera
2016-01-15, 01:12
Medlem
trueforgoods avatar
Mitt kommer från Chris och har superkvalitet. Lemon haze t ex .... MUMMMS
Citera
2016-01-15, 01:24
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Mitt röka har alltid god lukt och smak och väldigt bra kvalite enligt mig. Jag blir fortfarande ganska bäng efter många års dagligt rökande såna som jag träffar på ibland som jag inte känner eller känner brukar oftast säga att jag har väldigt tur med mitt gräs.

PM om jag kan fixa anmäler jag direkt.
Citera
2016-01-15, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Håller med, gaturökat har skenat ner i helvetet i sin kvalitet. (Om någon som odlar skit och säljer vidare läser detta - Dra åt helvete)
Har inte handlat på gatan sen jag upptäckte drogshoppar och dark net. Gillar att handla över internet för då slipper man ''brorsan'' i hörnet med sina knatchade bags och man kan läsa vad andra tycker, av XXX-antal köp på internet har jag fått dåligt röka 2 gånger.

Då kan du inte ha bra kontakter.
Det roliga är att bra röka på gatan och från internet kommer oftast i från relativt lika källor.
Ibland så kan du köpa samma skit från nätet som i från en IRL-kran.
Mer ska jag inte utveckla.

Du kan få äckligt grymt gräs både från nätet och från en vanlig kran.

Edit: Men givetvis så ska du handla på det sättet du tycker är smidigast
Senast redigerad av DiegoCosta 2016-01-15 kl. 01:52.
Citera
2016-01-15, 01:51
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Vad är det för kvalité på cannabis i Sverige egentligen? Jag röker i perioder och har ingen tolerans men tycker allt röka på gatan är ju fan skit. Visst man blir bäng men "känslan" är inte där.

Riktigt gräs luktar underbart i olika lukter beroende på strain och ger eufori, avslappning, smärtlindring med mera. Visst man blir bäng på en femma brunt men inte så mycket mer...

Odla eget eller bli nykter! Vi måste få bättre kvalité här i Sveden.

Som sagt! Nätet är din vän! Blir dock dyrare än om du haft kontakter på gatan med toppkvalite.

Men ärligt är nätet typ säkrare om du sköter det rätt.
Citera
2016-01-15, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Som sagt! Nätet är din vän! Blir dock dyrare än om du haft kontakter på gatan med toppkvalite.

Men ärligt är nätet typ säkrare om du sköter det rätt.

Vad betalar man för, säg en 5a på nätet?
Min poäng med mitt förra inlägg var lite det du nämner att det blir dyrare vilket jag gissar på.

Känns som att folk verkar ha svårt att träffa bra folk som släpper.
Helst så mycket som möjligt, då är det diskreta folk.

Kassar och sånt är ju givetvis bäst, men säg att man är hobbyrökare och inte är ute efter att sälja
Varför inte bara höra sig för lite om folk har ett hegge att släppa, svarar han ja så köper du en femma och ber om att få återkomma.
Om du inte är nöjd, gå vidare.

Dela med ett par polare och om ni hittar en bra kran så kan ni röka likadant röka som ni beställer fast för runt 6-8k per hegge...Eller iofs beror det ju på vart manbor och hur mycket man är i gemet...Men jag tror fortfarande att det blir billigare om ni får pröjsa en 10k för skiten.
Borde väl vara billigare?

Edit: Det behöver inte vara så svårt att vara diskret när man handlar.
Senast redigerad av DiegoCosta 2016-01-15 kl. 02:14.
Citera
2016-01-15, 10:52
Medlem
elmerengues avatar
Tycker kvaliteten idag är genomgående bra både på gatan och internet om man jämför med tio år tillbaka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in