2008-07-25, 08:56
  #121
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag krängde en jävligt schysst kebab i Göteborg, vill minnas att det var i närheten av järntorget. Var bra nitad så minnet är lite luddigt... Nån som vet vad jag snackar om?
Citera
2008-08-01, 12:01
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carro_barroo
Jag bor vid Tugget och jag måste säga att det är himmelsk go kebab där och såsen är perfekt. Jag brukar köra blandad sås dvs han blandar mild, stark och vitlök för mig

Enda problemet med Tugget är att portionerna av kebab vid avhämtning är hemskt små bara en massa pommes och sedan vill dom faktiskt väldigt trevliga killarna där ha 65:- vilket är lite i saftigaste laget. För nästan exakt ett år sedan så kostade en kebabtallrik på Tugget 45:- :- /

Vill du ha en normal portion så ät där!


Jag har inte ätit på Jungfruplatsen på kanske 8 - 12 månader men har alltid tyckt att dom har haft den bästa kebaben i stan dock tycker jag dom också är väldigt dyra.

Vettigaste pris har Mossens pizzeria. 50:- för en väldigt go och rejäl kebabtallrik!


Kram,
Carro
Var och åt på Jungfruplatsen för någon dag sedan och dom hade höjt kebabtallriken ifrån 70 till 75!!!

Kebabtallriken var supergod och gigantisk stor så jag orkade bara äta upp lite mer änn halva. Jag tycker dock att dom skall göra lite mindre portioner så folk orkar äta upp och sedan sätta 60:- som pris (absolut inte mer!!) det är mer vettigt.


Även ätit kebabtallriken på mossen för inte så länge sedan och den är kanon och kostar bara 50:- väldigt prisvärd!!
Citera
2008-08-01, 12:02
  #123
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carro_barroo
Var och åt på Jungfruplatsen för någon dag sedan och dom hade höjt kebabtallriken ifrån 70 till 75!!!

Kebabtallriken var supergod och gigantisk stor så jag orkade bara äta upp lite mer änn halva. Jag tycker dock att dom skall göra lite mindre portioner så folk orkar äta upp och sedan sätta 60:- som pris (absolut inte mer!!) det är mer vettigt.


Även ätit kebabtallriken på mossen för inte så länge sedan och den är kanon och kostar bara 50:- väldigt prisvärd!!


sjuka priser! en fet kebabtallrik i Malmö kostar 40 pistoler.
Citera
2008-08-11, 13:17
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Alla i Gbg-trakten känner till att Oves i Sävedalen är antagligen bäst på korv och mos. Men hur är deras kebab?

~Paul~

Då jag jobbar i Sävedalen och besöker Oves lite för ofta kan jag meddela att dom inte ens har kebab.
"Stick to what you know" verkar vara deras motto och lika bra är väl det.
Citera
2008-08-11, 15:14
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
sjuka priser! en fet kebabtallrik i Malmö kostar 40 pistoler.

Har också ätit "kebab" tallrik i malmö.

Betalar lätt dom extra pengarna det e här uppe och får en god måltid.
Citera
2008-08-12, 09:04
  #126
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Då jag jobbar i Sävedalen och besöker Oves lite för ofta kan jag meddela att dom inte ens har kebab.
"Stick to what you know" verkar vara deras motto och lika bra är väl det.
Och det verkar vara en riktig strategi . Tack för infon.

~Paul~
Citera
2008-08-12, 13:47
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Och det verkar vara en riktig strategi . Tack för infon.

~Paul~

Absolut, fast sen är hypen lite väl överdriven bland de infödda Göteborgarna. Framföallt moset sägs ju vara världens bästa men så jävla gott är det inte.
Citera
2008-08-12, 15:18
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Absolut, fast sen är hypen lite väl överdriven bland de infödda Göteborgarna. Framföallt moset sägs ju vara världens bästa men så jävla gott är det inte.

Lockad att hålla med. Tycker det e ganska medelmåttigt. Men om jag inte missminner mig var det godare förr innan dom blev "kända".
Citera
2008-08-12, 15:22
  #129
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickep
Har också ätit "kebab" tallrik i malmö.

Betalar lätt dom extra pengarna det e här uppe och får en god måltid.

Då tror jag inte du ätit på ett särskilt bra ställe..
Citera
2008-08-12, 15:39
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Då tror jag inte du ätit på ett särskilt bra ställe..

Där är vi helt överrens! Nämn gärna ett bra där det kostar 40 kr så ska jag försöka testa det nästa vecka när jag e nere igen.
Citera
2008-08-12, 15:58
  #131
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickep
Där är vi helt överrens! Nämn gärna ett bra där det kostar 40 kr så ska jag försöka testa det nästa vecka när jag e nere igen.

Javisst! Falafel Nummer 1 på V Kattarpsvägen. Fast dom har nog höjt det till 50 spänn tror jag.. Men då får du en sjuhelvetes laddning!
Citera
2008-08-12, 16:04
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Javisst! Falafel Nummer 1 på V Kattarpsvägen. Fast dom har nog höjt det till 50 spänn tror jag.. Men då får du en sjuhelvetes laddning!

Tja, nu närmar priserna sig. Men jag skall förbi ändå. Jag förutsätter att vi snackar om karrespett och inte någon pressad sörja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in