Citat:
Ursprungligen postat av
SlagenSvensk
En tjej blir inte avstängd hur som helst, det måste har rört sig om grova saker, i med att gm har utländsk bakgrund kan rasistiska ord varit en orsak.
Vi vet att gm har gjort en polisanmälan mot bo, en tjej har blivit avstängd från skolan, att det förekommit mobbing, allt annat är spekulationer.
Alla borde sansa sig, för eller senare får vi veta vad som har hänt.
Jo, jo en tjej blir definitivt avstängd hur som helst.
Nu har vi med svenska skolan att göra, inte en bra skola.
Inget rasisktiskt språkbruk har tagits upp av någon utom dig.
Vi vet de fakto att mördaren har tillsagts av mordoffret att sluta sextrakssera och att skolan ignorerat och stängt av flickor som klagat för mycket över taffsandet.
Klart att flickan stängdes av för att skydda skolans bild och rykte, har hänt förr hände här och kommer att hända igen.
Om inga rapporter finns om trakasserierna och om offren stängs av när dom vill rapportera om taffsandet ja då är det ju nästan som om inga sextrakasserier har hänt tänkte förstås rektorsspånet.
Praxis i alla svenska skolor att stänga av/flytta på mobboffer istället för mobbarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
realist1
Nja alltså om man nu kommer från Litauen och har medborgarskapet där, vilket jag egentligen inte vet fast kommer iaf begravas där och har inte varit i Sverige speciellt lång tid (nu så vet jag inte hur lång tid man måste vara i Sverige för att bli Svensk medborgare?) Men hur som helst så är svenne ett skällsord för Svenskar. Vilket BO inte var, Nej jag är inte nazist, Är du rasist som använder nedsättande ord om Svenskar?
Allt det där låter fett nazistiskt för att komma från en sk icke nazze..
Använde svenne då det var vad du använde.
Citat:
Ursprungligen postat av
realist1
Nu så var ju BO inte en svenne utan från Litauen om det skulle kännas bättre för dig!
Glömde du din egen post?