Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-24, 04:46
  #697
Medlem
svampen211s avatar
Detta var mycket trevligt, känns inte långt ifrån heroin, billigt och super snabb leverans av TS. Smidigt som attan också, de gillas starkt.
Citera
2016-05-24, 06:15
  #698
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Detta var mycket trevligt, känns inte långt ifrån heroin, billigt och super snabb leverans av TS. Smidigt som attan också, de gillas starkt.


Ja TS är grymma och deras varor är top notch.
Ja det är skrämmande likt heroin, jag känner nästan för att sluta CT för jag kommer bli mer och mer torsk på detta och mina doser är redan helt sjuka, det märker jag när jag sitter och tar ihop med mina polare som också har hög tolerans men ändå ta rhalva min dos.

Hur intog du det? Och hur mycket tog du? Blandade du med något?
Var det röda flaskan du köpte?

Mvh Peter
Citera
2016-05-24, 09:23
  #699
Medlem
Snart blir det till att testa den nya röda flaskan av TS. Senast jag gick på "acrylfenta" var innan de släppte originalet. Och redan då gillade jag ruset. Gick sen på furanyl, subutex osv. Men ingen av dem kändes lika bra. Kommer jag bli helt förälskad i denna kärlekens flaska?
Citera
2016-05-24, 12:00
  #700
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Ja TS är grymma och deras varor är top notch.
Ja det är skrämmande likt heroin, jag känner nästan för att sluta CT för jag kommer bli mer och mer torsk på detta och mina doser är redan helt sjuka, det märker jag när jag sitter och tar ihop med mina polare som också har hög tolerans men ändå ta rhalva min dos.

Hur intog du det? Och hur mycket tog du? Blandade du med något?
Var det röda flaskan du köpte?

Mvh Peter

Körde minst 1 sprut ungefär var och varannan timme, ibland blev det 2. Hade kört en metamina innan, men annars blanda ja inte med något, jo lite fet blev det också men inget märkvärdigt. Tog det genom näsan och det var dena röda flaskan. Den kändes riktigt potent alltså! Försökte köra lite försiktigt eftersom jag tog en metamina innan, trodde inte sprayen skulle komma så fort, men var svårt att inte återdosa.
Citera
2016-05-24, 12:02
  #701
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudovthunder
Snart blir det till att testa den nya röda flaskan av TS. Senast jag gick på "acrylfenta" var innan de släppte originalet. Och redan då gillade jag ruset. Gick sen på furanyl, subutex osv. Men ingen av dem kändes lika bra. Kommer jag bli helt förälskad i denna kärlekens flaska?

Asså jag tycker det ger ett helt vanligt opiat rus, väldigt rent endå. Det är första gången jag kör denna och har använt mig mycke av heroin osv. Absolut inget fel på detta, smidigt som fan också. Den slog över mina förväntningar, garanterat.
Citera
2016-05-24, 13:17
  #702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Nu provade jag slå IM (trots att jag sa att jag aldrig skulle göra det ) och antingen fick jag psykos eller så är effekten aningen annorlunda för jag sitter och ler (kan vara för att jag precis kissade på mig iofs, skojar inte heller).
Sitter med TVn som enda ljuskälla och tappade svaret så tänkte jag drar sprutan rakt in i underarmen.
Fick ingen direkt skjuts, dock endast cirka 0.3ml rent outspätt av den nya röd då jag fick i mig 0.2ml.
Det påverkar synen EXTREMT mycket mer dock, eller så fyllde jag på för tidigt, men lägre dos än vad jag brukar ta och denna text ser jag inte öht medans innan jag slog i mig IV så var det bara otyligt. Hoppas det är övergående.
Sen kliar det i axeln av nån anledning. Ruset känns aningen lugnare och renare dock, inte för att acetyl rent ur flaskan känns smutsigt så men jag brukar få aningens spänningar högt upp på baksidan av huvudet och det fick jag inte nu.
Brun nål och det gjorde inte så ont så frågan är hur djupt i muskeln jag kom men jag spände mig liksom.
Jag rapporterar senare om ruset sitter i längre och om jag får några oväntade bieffekter.

Edit: Glömde en fråga och kan inte ändra förra inlägget, så fråga nr4:
Får ni finnar av denna? Jag har aldrig haft problem med finnar, inte ens i puberteten, men i skrivande stund har jag 4st i fejjan pch x antal över kroppen så det lär ju vara pga fentan för det var då dom började poppa upp. På furan fick jag bara random sår, märklig bieffekt, men kan ha varit att jag legat och kliar sönder mig för även på akrylet så kliar jag mig blodig om knäna.. det är ju så skönt

Mvh Peter
Ja IM är underskattat tycker jag MEN det kommer ju med enorma risker som abscesser och blodinfektioner då ingen vet vad fan dessa RC substanser innehåller för rest/biprodukter.
Vet MÅNGA här i staden jag bor i som har fått riktigt jävla fula infektioner av just IM pundande,
men det har främst gällt RC stimulanter och då mestadels PV.

Men tog en hel del Acetyl Fentanyl IM förra sommaren vilket jag gillade. Tog det väldigt sällan IV då jag i princip alltid överdoserade på det sättet. Då jag har enormt knivigt att hitta en bra IV dos.... antingen känner jag knappt något ELLER så överdoserar jag.
OCh då har jag över 15års erfarenhet av IV missbruk av olika droger, hade en 8års svängom med heroin tex.

JA jag får också en hel del finnar, främst på ryggen och jag tror till 90% att det beror på dessa äckliga jävla svettningar man får av just acryl fentanylen av någon anledning.
Och har jag itne tatt en dos på 3h så börjar jag frysa av all jävla svett som rinner ÖVERALLT på kroppen.
Lägg även till att jag för inte så länge sedan slutade röka Cannabis efter en 1½-2års sväng med dagligt ständigt rökande. :O

Citat:
Ursprungligen postat av cloudovthunder
Snart blir det till att testa den nya röda flaskan av TS. Senast jag gick på "acrylfenta" var innan de släppte originalet. Och redan då gillade jag ruset. Gick sen på furanyl, subutex osv. Men ingen av dem kändes lika bra. Kommer jag bli helt förälskad i denna kärlekens flaska?
Du konmmer INTE bli missnöjd iallafall det är jag tämligen säker på.
TS har kvalitéts fentanyl som några redan har skrivit!
__________________
Senast redigerad av Lee Sterling 2016-05-24 kl. 13:19.
Citera
2016-05-24, 14:13
  #703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie

Edit: Glömde en fråga och kan inte ändra förra inlägget, så fråga nr4:
Får ni finnar av denna? Jag har aldrig haft problem med finnar, inte ens i puberteten, men i skrivande stund har jag 4st i fejjan pch x antal över kroppen så det lär ju vara pga fentan för det var då dom började poppa upp. På furan fick jag bara random sår, märklig bieffekt, men kan ha varit att jag legat och kliar sönder mig för även på akrylet så kliar jag mig blodig om knäna.. det är ju så skönt

Mvh Peter

Beror förmodligen på att du kliar dig i ansiktet/kroppen med smutsiga otvättade händer, medvetet eller omedvetet. Kan även bero på att du tar det IM.
__________________
Senast redigerad av ausradieren 2016-05-24 kl. 14:18.
Citera
2016-05-24, 14:16
  #704
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Ja IM är underskattat tycker jag MEN det kommer ju med enorma risker som abscesser och blodinfektioner då ingen vet vad fan dessa RC substanser innehåller för rest/biprodukter.
Vet MÅNGA här i staden jag bor i som har fått riktigt jävla fula infektioner av just IM pundande,
men det har främst gällt RC stimulanter och då mestadels PV.

Men tog en hel del Acetyl Fentanyl IM förra sommaren vilket jag gillade. Tog det väldigt sällan IV då jag i princip alltid överdoserade på det sättet. Då jag har enormt knivigt att hitta en bra IV dos.... antingen känner jag knappt något ELLER så överdoserar jag.
OCh då har jag över 15års erfarenhet av IV missbruk av olika droger, hade en 8års svängom med heroin tex.

JA jag får också en hel del finnar, främst på ryggen och jag tror till 90% att det beror på dessa äckliga jävla svettningar man får av just acryl fentanylen av någon anledning.
Och har jag itne tatt en dos på 3h så börjar jag frysa av all jävla svett som rinner ÖVERALLT på kroppen.
Lägg även till att jag för inte så länge sedan slutade röka Cannabis efter en 1½-2års sväng med dagligt ständigt rökande. :O


Du konmmer INTE bli missnöjd iallafall det är jag tämligen säker på.
TS har kvalitéts fentanyl som några redan har skrivit!

Hur stor dos brukar du ta IV ungefär? Är det bara att skjuta vätskan som den är? För rätt dos kan man väl skjuta i lite i taget? Skjuta 1 ml, sen vänta 20-30 sekunder och skjuta lite till om man inte blev tillräckligt hög? För det slår väl på direkt som med heroin? Och det ger väl ingen kick så då gör det väl inget om man slår i sig lite i taget? Med heroin vill man ju ha allt på en gång för bästa kick, skjuter man för lite och skjuter 1 ml till efter 20 sek så får man inte samma kick som om man hade skjutit allt på en gång, samma sak med tjack, därför finns det inget värre än att tappa svar på heroin och tjack.
Citera
2016-05-24, 14:41
  #705
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Nu provade jag slå IM (trots att jag sa att jag aldrig skulle göra det ) och antingen fick jag psykos eller så är effekten aningen annorlunda för jag sitter och ler (kan vara för att jag precis kissade på mig iofs, skojar inte heller).
Sitter med TVn som enda ljuskälla och tappade svaret så tänkte jag drar sprutan rakt in i underarmen.
Fick ingen direkt skjuts, dock endast cirka 0.3ml rent outspätt av den nya röd då jag fick i mig 0.2ml.
Det påverkar synen EXTREMT mycket mer dock, eller så fyllde jag på för tidigt, men lägre dos än vad jag brukar ta och denna text ser jag inte öht medans innan jag slog i mig IV så var det bara otyligt. Hoppas det är övergående.

Mvh Peter

Hur menar du påverkar synen? Som när man tagit för mycket heroin och ser typ 4-5-dubbelt? Hoppas det inte är något skit i det (partiklar) som täpper igen de små blodkärlen i ögonen så att man får nedsatt syn för lång tid framöver, men om det är okej när du är nykter så borde det inte vara så, eller så är partiklarna så små att de släpper efter ett tag och blodet åter kan flöda fritt.
Citera
2016-05-24, 16:39
  #706
Medlem
KillaHillaNi99as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
JA jag får också en hel del finnar, främst på ryggen och jag tror till 90% att det beror på dessa äckliga jävla svettningar man får av just acryl fentanylen av någon anledning.
Och har jag itne tatt en dos på 3h så börjar jag frysa av all jävla svett som rinner ÖVERALLT på kroppen.

Haha, ja opi och svettningar är inget nytt men på den här är det nästan absurt.

Tar man lite mer än normalt får man värmevallningar och svettas, tar man aningen mindre än normalt svettas man ännu mer.

Och tar man inget alls (som jag det senaste dygnet pga missad beställning) svettas man så att man måste vrida ur kläderna på jobbets toalett.

Man vet att man har tagit exakt rätt mängd när kläderna är torra.
Citera
2016-05-24, 18:09
  #707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ausradieren
Hur stor dos brukar du ta IV ungefär? Är det bara att skjuta vätskan som den är? För rätt dos kan man väl skjuta i lite i taget? Skjuta 1 ml, sen vänta 20-30 sekunder och skjuta lite till om man inte blev tillräckligt hög? För det slår väl på direkt som med heroin? Och det ger väl ingen kick så då gör det väl inget om man slår i sig lite i taget? Med heroin vill man ju ha allt på en gång för bästa kick, skjuter man för lite och skjuter 1 ml till efter 20 sek så får man inte samma kick som om man hade skjutit allt på en gång, samma sak med tjack, därför finns det inget värre än att tappa svar på heroin och tjack.
Jag tar inte Acryl Fenta IV av ett par anledningar. Har enbart erfarenhet uav Acetyl Fentanyl samt Furanyl Fentanyl IV.

Rätt person att fråga detta vore Fordie.

Ja fyfan jag håller med dig till 100% när det kommer till vad du skriver om amfetamin samt heroin och hur det kokar i hela kroppen om man råkar missa en hel firre uanför venen... speciellt om det är ens sista fix också. Fyfan. Ha Ha
__________________
Senast redigerad av Lee Sterling 2016-05-24 kl. 18:11.
Citera
2016-05-24, 21:39
  #708
Medlem
Sallinskiis avatar
AT'n på denna är ju lite smått jobbig, feberskänsla - fryser - varm - kall - huvudvärk- rastlöshet- depressions känslor. M.m. och allt på en och samma gång..!

Undra hur kul de blir nästa vecka att sluta med denna helt haha!

Får fan se om jag klipper den CT eller drygar ut den med 80% vatten och 20% akryl i en flaska och försöker trappa ut den istället..

Mvh.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback