Citat:
Ursprungligen postat av
Burksatan
Vad r det fr fel p de distanskurser som vissa universitet ger ? Utbudet r dessutom ordentligt mycket bttre. Torde ge bttre skjuts i ev cv n ngot frn miroi etc
Jag lser in gymnasiekurser fr att bli behrig till ett par hgskoleprogram med srskild behrighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marionette
Har lst kurs p Miroi, anvnde mig inte av lrarna s vet inte om man fr bra hjlp p s stt? Fljde bara kursplanen och lmnade in uppgifterna enligt tidsplanen. Den feedback man fick efter inlmnad uppgift var rtt kass. Som ett standardsvar kndes det som. Flummigt och svrt att frst.
Provet gjordes s som du skrev p bestmd plats. Tyckte provet i sig var dligt utformat men vad vet jag? r dock njd att jag nu har den kurs jag saknade. Jo... vill vl inte erknna detta men knns som att det r enkelt att f hgt betyg jmfrt om du skulle lst kursen p plats eller under gymnasietiden.
Jag satsar bara p att bli godknd fr behrighetens skull. S slutproven kndes inte alltfr svra om man fattat grunderna som behvs fr ett E (godknt)?
Fr man frga vad du lste fr mne?
Det dr med flummiga standardsvar knner jag igen frn Hermods ocks. Lite irriterande att inte f ordentlig feedback...
Citat:
Ursprungligen postat av
Hickmat
Kan man frga varfr du valde att prova Miroi trots att du upplevde hermods som bra?
Det r min kommun som bytt avtal, jag hade sledes inget val...